תח"צ תחבורה בבית שמש

תושבי בית שמש אשמח שתכנסו כי הגיע הזמן לשינוי!!!!

אם גם אתם סובלים באופן יומיומי מהתחבורה בבית שמש דבר ראשון אתם בחברה טובה😒
דבר שני כנסו ותכתבו את מה שאתם עוברים כי הגיע הזמן להפעיל לחץ על הממונים רק לחץ יעזור!
 
לפני כשבוע שלחתי מייל עם כמה בקשות לאחד מחברי העיריה.

היום שלח לי מייל חוזר עם בקשה לפירוט ומפות עם ציון השינויים שבקשתי (כלומר מה להוסיף, לאיפה להכניס וכו'), לאחר מכן קבלתי הודעה שהוא קבע פגישה עם גורם רלוונטי וזאת לאחר סקר שערך בין בוחריו.

כנראה שיש אנשים שעובדים......
בתקווה שיהיו גם תוצאות.
 
גם אני דיברתי איתם וגם הם בתחילה היו רצינים ולקחו את כל הפרטים אבל תכלס בזמן אמת שקורה שאוטובוס לא יוצא וכו הם תמיד אומרים תפנו למשרד התחבורה זה לא קשור אלינו, ומשרד התחבורה לא מתייחס בכלל
 

די

משתמש סופר מקצוען
זה המצב בכל הארץ (מי שאחראי זה משרד התחבורה)
לדעתי התחבורה בבית שמש טובה (כמו כל הארץ) מלבד רמה ד' (ובמיוחד ד'4) שעוד לא "הספיקו" (בצדק או שלא) לסדר את התחבורה. ככה זה היה תמיד עם כל שכונה חדשה עד שהעניינים הסתדרו

המייל של חמוה"ע הרב אברהם פרנקל הוא p.tachbura#kbsh.biz להחליף # ב@ עכשיו הוא מטפל בתחבורה והוא מעוניין שישלחו לו מיילים (זה מייל מיוחד בשביל זה)
אאל"ט רגב הייתה אמורה להגיע אתמול לבית שמש (או בהמשך השבוע) לגבי תוכניות תחבורה בעיקר נת"צים אבל אני מבין שגם תגבור ותוספת קווים.

אם אתם רוצים להפעיל לחץ על מישהו אז נראה לי אם כבר על מקלב ומשרד התחבורה. העירייה אולי יכולה גם לעזור להפעיל לחץ עליהם אבל באמת התחבורה היא לא בסמכות העירייה.
 
אין בעיה אם צריך להפעיל על משרד התחבורה נפעיל על משרד התחבורה אבל אדם בודד לא יכול צריך בשביל זה ציבור שלם
ואגב הכוונה שלי היא בתפקוד הכושל היא שבאופן יומיומי אוטובוסים לא יוצאים היא שיש שכונות שאין גישה נוחה אליהם היא למשל שרמה א' שכונה ותיקה מאוד אין קו נורמלי לרמה ג', לבני ברק, לקרית ספר.
מירי רגב אמורה להגיע היום נקווה שמשהו יזוז אבל כן עלינו הציבור מוטלת חובה ללכת ולהפעיל לחץ על משרד התחבורה
כי בסוף מי שלא כואב לו באמת לא ימהר לעזור....
 

מקסי מיקס

משתמש חדש
טירוף כל יום שישי ערב שבת שאין אוטובוסים מג' וד' לביתר עילית
אגב אני מרמה ב' אבל העומס על האוטובוסים של הרבה משפחות עם ילדים שמגיעים מג' וד' לרמה א' כדי לעלות לאוטובוס לביתר והאוטובוסים שכבר מגיעים עמוסים לא יכולים להעלות עוד. ונדחפים בכח ועומדות נשים במצבים עם תינוקות בידיים. זה פשוט לא לעניין!! חייבים להוציא להם אוטבוסים בנפרד!
 

די

משתמש סופר מקצוען
יש אוטובוסים מרמה א' לרמה ג' קריית ספר ובני ברק.
אוטובוס מרמה ג' וד' לביתר בעיקרון מאושר כבר, אולי נשמע היום חדשות יותר מעודכנות בנושא.
 

מאחורי הקלעים

משתמש צעיר
אתמול שרת התחבורה הייתה אמורה לערוך פגישה וסיור בבית שמש עם הגורמים הרלוונטים, הובטח לנו שהנושא של קו ישיר מד' לביתר יהווה חלק מהפגישה.
 

הנסיכה סינדרלה

משתמש רשום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עזבו ת'קטע אם יש אוטובוס או לא,
עד שמגיע אוטובוס- הנהג עצבני וממש לא בא לי להיות בידיים שלו ובמיוחד אם זה ערבי ובמיוחד עכשיו...
אז אני פשוט יורדת!!
כן גם אם חיכיתי לו שעה וגם אם זה אוטובוס לירושלים,
אז הגיע הזמן לעקוב אחרי הנהגים איך הם נוסעים (כמו חיות) ואיך מתנהגים!!!
אין ביקורת והנהגים יוצאים מתי בא להם ועושים מה בא להם ואנחנו שותקים!!!
 
יש אוטובוסים מרמה א' לרמה ג' קריית ספר ובני ברק.
אוטובוס מרמה ג' וד' לביתר בעיקרון מאושר כבר, אולי נשמע היום חדשות יותר מעודכנות בנושא.
אין מרמה א לקראת ספר ובני ברק מתוך השכונה
אם רוצים צריך לרדת רבע שעה לירקון או קישון וזה ממש לא הגיוני לעשות את זה
גם לרמה ג יש רק קו 23 שעושה סיבוב בארץ הגדול
 

די

משתמש סופר מקצוען
אין מרמה א לקראת ספר ובני ברק מתוך השכונה
אם רוצים צריך לרדת רבע שעה לירקון או קישון וזה ממש לא הגיוני לעשות את זה
גם לרמה ג יש רק קו 23 שעושה סיבוב בארץ הגדול
במקום רמה א' צריך לומר נחל דולב, ובמקום רמה ג' צריך לומר ג'1.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה