התייעצות תושבי מודיעין עילית נמאס לכם מהתחבורה הציבורית? בואו והצטרפו למערכה!

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
בנוסף לטיפול המהיר והאכפתי כדאי להגיש גם תלונה לחברה ולמשרד התחבורה.
זה יכול לגרום שהנהג יחשוב פעמיים בפעם הבאה.
מבחינתי, נהג שמקבל הערות, אפילו שיש לי ביקורת עליו, מבחינתי הוא כבר בסדר. ואני לא מתלונן עליו (ככל שזה לא קשור אליי ולא נפגעתי מכך)
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מבחינתי, נהג שמקבל הערות, אפילו שיש לי ביקורת עליו, מבחינתי הוא כבר בסדר. ואני לא מתלונן עליו (ככל שזה לא קשור אליי ולא נפגעתי מכך)
אני הייתי מבדיל בין נהג שבאמת לא שם לב, לבין נהג שנראה שניסה את שיטת מצליח, וכשקלט שיש נוסע לא פרייאר העדיף לא לקחת את הסיכון.
צריך לזכור שבסופו של דבר לחברה אין דרך לדעת איך הנהגים שלה או הנהגים עובדי הקבלן שלה מתנהגים אם לא נטרח ליידע אותם.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
אגב אני רוצה לציין
התלוננתי על נהג דרך טופס לשכת הרב של הרב מליק.
תוך פחות מ12 שעות חזרו אלי מחברת קווים שאיתרו את הנהג והוא מטופל בדין משמעתית.
חברה ממודיעין עילית תתלוננו בקישור הנ"ל https://www.matara.pro/nedarimplus/Forms/2393.html?Version=1
ותראו ישועות.
מאיפה נידע שיש כזה דבר אחרי שפעם היה מודעה יחידה במקומונים
אוליכדאי שהם גם מידי פעם יוציאו סוג של דיווח ומידע לתושב
ההרגשה של החברים לי ושלי שזה עוד משהו כושל שמישהו חשב שיצליח לשנות
ובאמת זה מגיע לאיזה תיבת מייל שכוחה באיזה בנין כלשהוא בעיר



כדאי שהם יוציאו מכתב לפני בין הזמנים תזכורת לאנשים לפנות אליהם במידת הצורך
כך אנשים יראו שזה דבר פעיל
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דווקא בקטע הזה יש שיפור רציני
מנקים ביסודיות עם צינורות מים בלחץ על המדרכות ולא איזה מנקה זקן שמרים את מה שבא לו..
מבריקים את הגינות כמו שצריך, דבר שמעולם לא היה!
לא יודע מי אחראי על זה, אבל כל הכבוד לו
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
דווקא בקטע הזה יש שיפור רציני
מנקים ביסודיות עם צינורות מים בלחץ על המדרכות ולא איזה מנקה זקן שמרים את מה שבא לו..
מבריקים את הגינות כמו שצריך, דבר שמעולם לא היה!
לא יודע מי אחראי על זה, אבל כל הכבוד לו
גם מסירים מודעות מקירות ומתחנות.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
בנוסף לטיפול המהיר והאכפתי כדאי להגיש גם תלונה לחברה ולמשרד התחבורה.
זה יכול לגרום שהנהג יחשוב פעמיים בפעם הבאה.
שמתלוננים בחברה לרוב זה מגיע לסניף המקומי שלא ממש מתיחסים.
שאני שולח טופס דרך הרב מליק לשכת הרב הוא פשוט מעביר את התלונה לסניף הראשי ושם פשוט כן מטפלים.
אז נראה לי שלחברה ישירות זה ברכה לבטלה.
כמובן שצריך גם לשלוח למשרד התחבורה.
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
מאיפה נידע שיש כזה דבר אחרי שפעם היה מודעה יחידה במקומונים
אוליכדאי שהם גם מידי פעם יוציאו סוג של דיווח ומידע לתושב
ההרגשה של החברים לי ושלי שזה עוד משהו כושל שמישהו חשב שיצליח לשנות
ובאמת זה מגיע לאיזה תיבת מייל שכוחה באיזה בנין כלשהוא בעיר



כדאי שהם יוציאו מכתב לפני בין הזמנים תזכורת לאנשים לפנות אליהם במידת הצורך
כך אנשים יראו שזה דבר פעיל
נשלח גם את זה למליק.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שמתלוננים בחברה לרוב זה מגיע לסניף המקומי שלא ממש מתיחסים.
שאני שולח טופס דרך הרב מליק לשכת הרב הוא פשוט מעביר את התלונה לסניף הראשי ושם פשוט כן מטפלים.
אז נראה לי שלחברה ישירות זה ברכה לבטלה.
כמובן שצריך גם לשלוח למשרד התחבורה.
הם כנראה משחקים אותה לא מתייחסים כדי לא להודות שהיתה פאשלה, אבל הם כן מטפלים, בודקים עם הנהג, מזהירים, ולפעמים זה אפילו פוגע לו בבונוס.
יכול להיות שאם יש נציג מקומי שמטפל זה יוצר עליהם קצת יותר לחץ, אבל גם ישירות לחברה זה בסדר.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אולי כדאי לשלוח למבקר המדינה . יש שמועות שהם מתייחסים טוב
הם אכן עובדים טוב
אבל לא ניתן להתלונן אצלם על רוב חברות התח"צ כי הם פרטיות.
ניתן להתלונן אצלם רק על אגד ודן, וכמובן על הרשות הארצית לתח"צ ומשרד התחבורה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הם אכן עובדים טוב
אבל לא ניתן להתלונן אצלם על רוב חברות התח"צ כי הם פרטיות.
ניתן להתלונן אצלם רק על אגד ודן, וכמובן על הרשות הארצית לתח"צ ומשרד התחבורה.
תלוי למה.
אם פונים אליהם בטענה שפנית למשרד ולא קיבלת מענה, הם משתדלים לעזור ולדאוג שתקבל מענה.
אם מדובר במשהו יותר מורכב, הם על פי רוב לא מבינים מה אתה רוצה מהם, וגם כשהם מבינים, הם לא יודעים לפתור את הבעיה.

אני למשל פניתי למבקר המדינה לפני כשנתיים בטענה שלא ניתן לפנות למבקר הפנים של משרד התחבורה, כיון שהם הורידו מהאתר את טופס הפניות.

בתגובה הם הסבירו לי שלמבקר הפנים אין מספיק עובדים שיענו לכל הפניות ולכן הם ביטלו את האפשרות לפנות אליהם ישירות, ושבכלל אפשר לפנות ישירות למחלקות הרלוונטיות ואין צורך לפנות אליהם.

לאחר דין ודברים התבשרתי שהמשרד ינסה לקלוט חברת קבלן שתענה לפניות הציבור.
עברו שנתיים ועדיין הליקוי לא תוקן
 

03676

משתמש רשום
הם אכן עובדים טוב
אבל לא ניתן להתלונן אצלם על רוב חברות התח"צ כי הם פרטיות.
ניתן להתלונן אצלם רק על אגד ודן, וכמובן על הרשות הארצית לתח"צ ומשרד התחבורה.
שולחים תלונה למשרד התחבורה

ומנגד שולחים תלונה למבקר על משרד הת. שאינם מטפלים בתחבורה .וכותבים את האירוע שהיה לכם עם התחבורה זיבורית...
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
https://www.prog.co.il/posts/14120007/
כתבתי פה בנושא
ויש לי קו שאני מעונין להפעיל {היה פעיל וקרס מחוסר עזרה מול מבול פניות}
אבל צריך עזרה ניתן להשאיר לי שם הודעה 023136477 ואצור קשר
איך נוכל לדעת אם כשאני ממתין לקו 6 יותר מ10 דק'
זה בגלל שהיה עומס על האוטובוס והוא עצר בכל תחנה או שלפני 35 דק' היה נסיעה אחת שלא יצאה???
פעם הייתי מציץ ב"איפה בוס", כיום חצי מהקווים לא מעודכנים שם אם הם יצאו או לא
@מנוי פרימיום , מה באמת קרה לאיפה בוס??
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
איך נוכל לדעת אם כשאני ממתין לקו 6 יותר מ10 דק'
זה בגלל שהיה עומס על האוטובוס והוא עצר בכל תחנה או שלפני 35 דק' היה נסיעה אחת שלא יצאה???
פעם הייתי מציץ ב"איפה בוס", כיום חצי מהקווים לא מעודכנים שם אם הם יצאו או לא
@מנוי פרימיום , מה באמת קרה לאיפה בוס??
השאלה הנכונה היא - מה קרה לאוטובוס....
האתר נראה תקין ברוב הנסיעות שבדקתי, נסיעות שהסתיימו מתעדכנות לאחר מספר דקות
אם שוהים באתר מדי הרבה זמן הוא מפסיק להציג מידע בזמן אמת (נראה כמו סוג של הגנה על האתר)

אני ממליץ לעשות שימוש באתר של דאטא בוס כדי לבדוק את נתוני ה-GPS ששידר האוטובוס, כפי שנקלטו ע"י משרד התחבורה.
חשוב לשים לב שבמחשבים איטיים המידע יטען יותר לאט משום שמדובר לעיתים בכמות גדולה של מידע -
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
השאלה הנכונה היא - מה קרה לאוטובוס....
האתר נראה תקין ברוב הנסיעות שבדקתי, נסיעות שהסתיימו מתעדכנות לאחר מספר דקות
אם שוהים באתר מדי הרבה זמן הוא מפסיק להציג מידע בזמן אמת (נראה כמו סוג של הגנה על האתר)

אני ממליץ לעשות שימוש באתר של דאטא בוס כדי לבדוק את נתוני ה-GPS ששידר האוטובוס, כפי שנקלטו ע"י משרד התחבורה.
חשוב לשים לב שבמחשבים איטיים המידע יטען יותר לאט משום שמדובר לעיתים בכמות גדולה של מידע -
אני בודק בזמנים ממוצעים ולאחרונה הרבה מהאוטובוסים לא מעודכנים שם למרות שהם יצאו ונסעתי בהם איפה בוס.png
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
יש עוד אתרים?
באתר הזה נסיעות יופיעו כ"נסיעות שבוצעו" גם אם הנהג ביצע רק חלק מהמסלול

לכן חשוב לבדוק גם את נתוני ה-GPS כפי שנקלטו על ידי משרד התחבורה -
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה