תוכנת המרת תמונות לטקסט חדשה המותאמת לספרי קדש!

בר בי רב

משתמש פעיל
תוכנת זיהוי תוים

תוכנת זיהוי תווים, כשמה כן היא – היא מיועדת ונבנתה במיוחד עבור ספרי קודש, מאחר והגפנים שלהם לעתים רבות – אינם הגפנים הסטנדרטיים המקובלים בעולם התוכנות הכללי, והם זקוקים לאיבחון פרטי ואישי עבור כל מסמך ומסמך, ואף באותו מסמך ישנם לפעמים כמה טקסטים עם כמה סוגי גופנים, שכל אחד מהם נצרך לאיבחון בפני עצמו.

צורך נוסף יש בספרי קדש לתוכנה שתוכל לאבחן רב־טקסט, דהיינו במידה ויש עמוד הכולל כמה טקסטים, ומן הצורך לאבחן טקסט מסוים מתוך העמוד השתול באמצע או בצד העמוד, ניתן לבחור אותו לבד ולהמר אותו, וכך ניתן לבחור את כל חלקיקי הטקסטים במסמך לפי הסדר, או אף בצורה הנקראת 'ברך', אז יהיה ניתן לבחור בשני פעמים את הטקסט.

במידה ואתם מתפרנסים בתחום זה מומלץ לכם לברר ולבדוק תוכנה זו, אולי היא תוכל לקדם אתכם ולסייע לכם להתפרנס בקלות יותר.

התוכנה נבנתה ע"י חברת 'רחמים פיתוח תוכנות', הידועה במסורתה שנים בקרב הציבור החרדי כחברה השואפת להתאים תוכנות מיוחדת למיגזר התורני והחרדי, ואשר יצאו לה מוניטין כגוף המועיל ומסייע לעיצוב ספרי קודש ועורכים תורניים.

שיפורים נוספים

פיצ'ר מיוחד הכניס לנו ר' רחמים לתוכנה, והיא לתרגם (להמר) כמה מסמכים יחד. לזמן זה הפענוח מתבצע על מסמכי תמונה בלבד, ובהמשך לפי בקשת המשתמשים, יתכן לשדרג לעוד תבניות נוספות.

מבנה התוכנה

התוכנה בנויה על בסיס מילון אישי כאמור, המותאם באופן פרטני לכל גופן וגופן על ידי המשתמש עצמו. המילון נוצר על ידי מסמכים (סרוקים) שהמשתמש מכניס למקום המיועד לכך בתוכנה, ואז התוכנה אוטומטית פותחת קובץ DOS מקביל לכל מסמך, שהוא בעצם הפענוח של המסמך כפי שבוחר המשתמש לפענח כל אות ואות.

ניתן לשנות כל אות במילון בכל עת, וכן ניתן להוסיף ולהסיר מסמכים מהמילון בכל עת לפי הצורך.

בנוסף לכל הנ"ל, קיים ממשק בתוכנה לחיפוש כל התוים הקיימים במילון, לפי תוים ועוד.

המילון

מנסיון: מומלץ להשקיע בבניית מילון מבוסס, על מנת להקל מעליכם אחר כך את טירחת ההגהה במידה ניכרת.

במידה ואתם מעונינים לשיפורים נוספים בתוכנה, לפי הטעם האישי שלכם (בתשלום), תוכלו לפנות בכל עת ליצרן הראשי של התוכנה לפי הפרטים המופיעים למטה.

להערות על מדריך זה, או בקשר להתייעצות על קניית תוכנה זו, ניתן לפנות למייל: 9481aaaאסור לפרסם מייל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה