שאלה תוכנה להקלטת מסך ש*מתלבשת* על פוטושופ

judy weg

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי
צריכה עזרה דחוף...
מכירים תוכנה להקלטת מסך שמתלבשת על פוטושופ? לא על החלון על המסך ומסריטה את המסך, אלא ממש מתלבשת על התוכנה פוטושופ עצמה. אני משתמשת בOBS שמתלבשת על החלון, אבל מסריטה את המסך בעצם, כך שאם העמוד פתוח על חצי מסך, ונראה ברזולוציה פחות טובה, הוא גם מוסרט בצורה הזאת ויוצא באיכות גרועה בסרטון. אין לי 2 מוניטורים אז אין לי אפשרות לפתוח על מסך שלם בשביל איכות טובה.
צריכה גם שהעמוד יוסרט בצורה סטטית ללא הזומים והסיבובים שאני עושה.
כל עיצה תתקבל בברכה!!
 

Hodaya_Hadasa

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
יש איזה תוכנה שפעם הורדתי שמסריטה את המסך רק בחלקים שאת רוצה שהיא תסריט משהו כמו OBS אבל התוכנה הזאת נותנת להקליט רק איזה עשר דקות ואם רוצים יותר אז צריך לקנות אותה ... א'קיצער תוכנה לא חינמית אם את מעוניינת תגידי לי שאני אחפש אותה כי אני לא זוכרת את השם שלה :sneaky:
 

Hodaya_Hadasa

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
בעצם עזבי זה לא תוכנה שמתלבשת על פוטושופ אז כן יהיה את כל הזומים וההגדלות ...
אבל אני אבדוק לך עכשיו אם יש יצור כזה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה