תוכן יוקרתי בכלי פשוט

צל

משתמש צעיר
לאחרונה שמתי לב שחברות גדולות וחשובות או מכוני יוקרה שמפרסמים ב"עיתוני הפרסומות הפשוטים של הכוס קפה"(כן כך אני מכנה אותם, טובים לקריאה בלילה.ללא מאמץ וכו')
מורידים לי את החשק לפנות אליהם!!!
זה גורם לפרסומת שלהם,למותג ולשם להיות: פשוטים,עממיים, לא פונים לקהל יעד מסוים שמתאים להם ולמחירים שלהם.

אז מדוע הם מפרסמים שם? מה גורם להם לחשוב שכך ירויחו יותר? או שתגידו שהם פשוט לא חושבים?!;)

בתור לקוחה זה ממש מפריע לי. אין שום גבול בין מותג יוקרתי לפשוט ועממי,דבר שאמור להיות.

מה אתם אומרים???
 

תור הזהב

משתמש מקצוען
נשאל אחרת, אם את העיתונים הפשוטים את קוראת עם כוס הקפה, עם מה נשאר לך לקרוא את הנכבדים?
ובמילים אחרות עדיף מותג מעט דל ממותג בלי חשיפה בכלל.
 

צל

משתמש צעיר
נכתב ע"י תור הזהב;901133:
נשאל אחרת, אם את העיתונים הפשוטים את קוראת עם כוס הקפה, עם מה נשאר לך לקרוא את הנכבדים?
ובמילים אחרות עדיף מותג מעט דל ממותג בלי חשיפה בכלל.

לא מסכימה עם זה. כי כשאני רוצה באמת לקנות טוב ויקר אני אפנה לעיתונים הגדולים והמכובדים (או לספר טלפונים). וחברה שמכבדת את עצמה תפרסם שם.

מה עוזר לחנויות יוקרה לפרסם לעמך שלא משופע בכסף? שיבואו לחנות ויגידו:"אוהההוווו איזה מחירים?"
מה הם הרויחו בפרסומת שלהם?
 

תור הזהב

משתמש מקצוען
השאלה למה את מתכוונת.
כי גם נשים עשירות בירושלים מחפשות בחינמונים חוגים לילדים ומכירות בגדים. כך שאם אתה שם-אתה קיים.
 

קופיריטרית

משתמש מקצוען
יש משהו במה שכתבת, צל...
גם אני חשבתי על כך, אך הגעתי למסקנה שההבדל נעוץ במטרת הפרסום,
אם המטרה לפרסם משהו חדש שעלה לאויר, לא ידוע ולא מוכר, באמת אין מקומו במקומונים כי אז אין תחושה של משהו יוקרתי ויקר ואכן, זה מוריד מהערך... (כמובן אם זה מה שרוצים לשדר...)
אך אם זה רק להזכיר, לרענן, לעדכן במבצע וכו', כן מומלץ לפרסם ב'עלוני הקפה' כדבריך, כי בפועל החשיפה אליהם היא עצומה, אנשים לא מפספסים ואפילו ממש מכורים... (כמעט כמו לקפה...)
כשמעמד המותג כבר יציב וקבוע אין לחשוש מירידה ברמה ע"י פרסום בעלונים, להפך זה הופך אותו להיות חלק מהעסקים המבינים והמשקיעים בפרסום...
חוץ מזה, הכל עינין של הסתכלות, מי אמר שכח הפרסום\ חזק\ בעוצמה\ תכל'ס הם פחותי כבוד?
עובדה בשטח שהם מלאים בפרסומים מכובדים ביותר, כנראה שזה עושה משהו...
ואף אחד לא משלם כסף לפח...
תוך כדי שאני כותבת, עולה לי כיוון נוסף- אם אני רואה פרסום "הייסויסאיטי" בעיתון משפחה לדוגמה, זה לא מניע אותי לפעולה, זה לא גורם לי לצאת ולראות במה מדובר, אני אומרת, אוקי זה יקר מדי, לא בשבילי... אבל אם אני רואה פרסום של חנות יוקרתית יחסית, בכח הפרסום, אני אלך ובד"כ אני גם אקנה ויכול להיות שהמחירים זהים בשני הפרסומות ולמה? כי פסיכולוגית, בראש שלי זה יושב כחנות לא מדי... 'מה, זה היה מפורסם בכח הפרסום...' 'זה לא כזה יקר...' וכו' וכו'
בתור פרסומאית, תדעו שגם על הסעיף הקטנטן הזה יושבים וחושבים- איפה כדאי לפרסם...
הנה, יום ראשון היום, אני מחכה שיעלו לי כבר את כח הפרסום... [ולא בשביל לשתות קפה.]
 

צל

משתמש צעיר
נכתב ע"י קופיריטרית;901364:
יש משהו במה שכתבת, צל...
גם אני חשבתי על כך, אך הגעתי למסקנה שההבדל נעוץ במטרת הפרסום,
אם המטרה לפרסם משהו חדש שעלה לאויר, לא ידוע ולא מוכר, באמת אין מקומו במקומונים כי אז אין תחושה של משהו יוקרתי ויקר ואכן, זה מוריד מהערך... (כמובן אם זה מה שרוצים לשדר...)
אך אם זה רק להזכיר, לרענן, לעדכן במבצע וכו', כן מומלץ לפרסם ב'עלוני הקפה' כדבריך, כי בפועל החשיפה אליהם היא עצומה, אנשים לא מפספסים ואפילו ממש מכורים... (כמעט כמו לקפה...)
כשמעמד המותג כבר יציב וקבוע אין לחשוש מירידה ברמה ע"י פרסום בעלונים, להפך זה הופך אותו להיות חלק מהעסקים המבינים והמשקיעים בפרסום...
חוץ מזה, הכל עינין של הסתכלות, מי אמר שכח הפרסום\ חזק\ בעוצמה\ תכל'ס הם פחותי כבוד?
עובדה בשטח שהם מלאים בפרסומים מכובדים ביותר, כנראה שזה עושה משהו...
ואף אחד לא משלם כסף לפח...
תוך כדי שאני כותבת, עולה לי כיוון נוסף- אם אני רואה פרסום "הייסויסאיטי" בעיתון משפחה לדוגמה, זה לא מניע אותי לפעולה, זה לא גורם לי לצאת ולראות במה מדובר, אני אומרת, אוקי זה יקר מדי, לא בשבילי... אבל אם אני רואה פרסום של חנות יוקרתית יחסית, בכח הפרסום, אני אלך ובד"כ אני גם אקנה ויכול להיות שהמחירים זהים בשני הפרסומות ולמה? כי פסיכולוגית, בראש שלי זה יושב כחנות לא מדי... 'מה, זה היה מפורסם בכח הפרסום...' 'זה לא כזה יקר...' וכו' וכו'
בתור פרסומאית, תדעו שגם על הסעיף הקטנטן הזה יושבים וחושבים- איפה כדאי לפרסם...
הנה, יום ראשון היום, אני מחכה שיעלו לי כבר את כח הפרסום... [ולא בשביל לשתות קפה.]

חזק ביותר!!!
 

baba

משתמש רשום
יוקרה???

משום מה יש לי תחושה שבפרסום במגזר שלנו נותנים חשיבות מאד גדולה ליוקרה.
תשאלו כל פאנית/חנות לכלות/מוכר עוגות... מה הוא רוצה לשדר בפרסום שלו,והוא יגיד לכם בעיניים נוצצות "יוקרה".
לא,לא כל פרסום וכל עסק צריך להיות יוקרתי מה עם המושג -כיפי-יעיל-נגיש-אמין-איכותי-וכו'?
ישנם ערכים הרבה יותר מתאימים לסוגי עסקים שונים וגם לסוגים שונים של תחרות.

ולכן...

פרסום בעלוני קפה (נראה לי כולנו פה קנינו את ההגדרה) גם אם לא יוקרתי הוא אופציה מצוינת למסירת אינפורמציה,להכרות עם חברות חדשות ובכלל לפרסום זול ובעיקר פרסום מקומי ממוקד.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה