דרוש מידע תביעת חברות תחבורה - מה הדרך המומלצת?

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
שלום רב,

ברצוני לקבל מידע והמלצות על תביעת חברות התחבורה,

בעקבות אי הוצאת קווים, דילוגים, איחורים וכדו', תוך גרימת נזקים ממוניים ועגמות נפש רבות.

אני יודעת שלאחרונה פורסם שאנשים לא זכו בתביעות.

ומצד שני פורסם על חברות כגון "זכותך" (או משהו דומה) שעוזרים לאנשים באמצעות עורכי דין.

אשמח לכל מידע מועיל ואמין,

אם יש כאן אנשים שתבעו וזכו/לא - אשמח ג"כ למידע ישיר מכם,

למי שפחות נוח לחשוף את עצמו בפומבי - אפשר בהודעה פרטית,

תודה רבה!

אסתר
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
מה אתם אומרים?
יש מבין בנושא?
 

יקירה כהן

משתמש פעיל
צילום מקצועי
מנסיון אני יכולה להגיד לך שאנחנו בקרית גת שנים!!!!!!! סובלים מכך ועשינו אינספור עצומות ותביעות ושום דבר לא זז:mad:
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
מנסיון אני יכולה להגיד לך שאנחנו בקרית גת שנים!!!!!!! סובלים מכך ועשינו אינספור עצומות ותביעות ושום דבר לא זז:mad:

תודה,
אני שמחה שאת משתפת אותי,

ניסיתם לתבוע ולא זכיתם?
או זכיתם אבל שום דבר לא השתנה להבא?
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
יש לי נסיון בעניין, בשיתוף עם ארגון חמש עשרה דקות, אשמח לחלוק מנסיוני לכל דורש.
 

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
המתנתי לאוטובוס שלא הגיע. לקחתי מונית ושלחתי את הקבלה בצרוף מכתב תלונה לועדה לפניות הציבור (של ח"כ איכלר) והם דאגו שאקבל את ההחזר.
קיבלתי בדואר צ'ק עם מלוא הסכום ומכתב התנצלות מהחברה.
אציין שהפניתי את התלונה לגורמים נוספים ורק הועדה לפניות הציבור התייחסו ואף טיפלו בעניין.
שמעתי בעבר שמאד חשוב לכתוב את התלונה גם למשרד התחבורה מכיון שכאשר יוצאים למכרז מחדש משקללים את תלונות הציבור.
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
המתנתי לאוטובוס שלא הגיע. לקחתי מונית ושלחתי את הקבלה בצרוף מכתב תלונה לועדה לפניות הציבור (של ח"כ איכלר) והם דאגו שאקבל את ההחזר.
קיבלתי בדואר צ'ק עם מלוא הסכום ומכתב התנצלות מהחברה.
אציין שהפניתי את התלונה לגורמים נוספים ורק הועדה לפניות הציבור התייחסו ואף טיפלו בעניין.
שמעתי בעבר שמאד חשוב לכתוב את התלונה גם למשרד התחבורה מכיון שכאשר יוצאים למכרז מחדש משקללים את תלונות הציבור.

אשמח לקבל מידע נוסף על הועדה הזו,
האם היא ספציפית למשרד התחבורה?
מעניין שלא שמעתי עליה עד כה.
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
המתנתי לאוטובוס שלא הגיע. לקחתי מונית ושלחתי את הקבלה בצרוף מכתב תלונה לועדה לפניות הציבור (של ח"כ איכלר) והם דאגו שאקבל את ההחזר.
קיבלתי בדואר צ'ק עם מלוא הסכום ומכתב התנצלות מהחברה.
אציין שהפניתי את התלונה לגורמים נוספים ורק הועדה לפניות הציבור התייחסו ואף טיפלו בעניין.
שמעתי בעבר שמאד חשוב לכתוב את התלונה גם למשרד התחבורה מכיון שכאשר יוצאים למכרז מחדש משקללים את תלונות הציבור.
אז אני עושה זאת לבד מול חברות התחבורה, השיקים מגיעם לא יאוחר משבועים שלשה אחרי המקרה, האחרון היה על 240 ש"ח ועוד היד נטויה, וכל זאת עוד לפני התביעות שיבואו בעז"ה.
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
@חיוך כאחד שצבר מעט ניסיון אפרט כמה נקודות חשובות.

1 כדי לזכות בבית משפט צריך להוכיח המשפט בישראל עובד על דיני הראיות ולא על צדק, ככל ותטענו שאוטובוס עבר ולא עצר או לא יצא ולא הוכחתם שכך היה ידכם על התחתונה ככל והחברה מכחישה.
לצורך זה מומלץ בכל מקרה לשלוח פנייה למשרד התחבורה ולצרף לתביעה אישור על הפרה או קנס שנתן משרד התחבורה.
2 חובת הקטנת הנזק, אם תבואו לבית משפט ותספרו שפספסתם אירוע ומגיע לכם 2500 ש"ח פיצוי, השופט ישאל למה לא לקחתם מונית על מנת להקטין את הנזק, חברת התחבורה תטען בד"כ שהיא משלמת מוניות במקרים שיש קבלה והם אשמים.
3 בתי המשפט לתביעות קטנות לא הולכים לעשות סדר בתחבורה ודנים לא כרגולטור אלא לפי מקרה ספציפי.
4 מתביעות קטנות על תח"צ לא מתעשרים.
5 בדרך כלל רוב חברות כשלוקחים מונית במידה והיה הפרה משמעותית (אני לא מדבר על איחור של 10 דקות) שולחים להם מכתב שבמידה והם משלמים את המונית תוך 30 יום אני מוותר על תביעה בנושא ואם לא אפנה לבית משפט החברה שולחת תשלום על המונית, (מניסיון), חברת אגד התעלמה מפניות אלו וכרגע יש לי פסיקה נגדם מהשבועות האחרונים מצרף.

upload_2019-8-18_21-22-54.png
 

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
אז אני עושה זאת לבד מול חברות התחבורה, השיקים מגיעם לא יאוחר משבועים שלשה אחרי המקרה, האחרון היה על 240 ש"ח ועוד היד נטויה, וכל זאת עוד לפני התביעות שיבואו בעז"ה.

ניסיתי.
לכו תתעסקו עם ערבים...
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אז אני עושה זאת לבד מול חברות התחבורה, השיקים מגיעם לא יאוחר משבועים שלשה אחרי המקרה, האחרון היה על 240 ש"ח ועוד היד נטויה, וכל זאת עוד לפני התביעות שיבואו בעז"ה.
כשאתה מקבל החזר מונית מהחברה אתה בדרך כלל מסלק את האופצייה לתביעה לשיקול דעתך
 

יקירה כהן

משתמש פעיל
צילום מקצועי
תודה,
אני שמחה שאת משתפת אותי,

ניסיתם לתבוע ולא זכיתם?
או זכיתם אבל שום דבר לא השתנה להבא?
שתביני שהעיתון המקומי בשיתוף כל אנשי הקהילה החרדית ניסינו לשנות משהו בינתיים אין תוצאות (וזה ענין של 5 שנים בערך)
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
כשאתה מקבל החזר מונית מהחברה אתה בדרך כלל מסלק את האופצייה לתביעה לשיקול דעתך
ידוע.
לכן ישנם מקרים שסירבתי לקבל פיצוי.
מקרה כזה אכן בדרך לבית המשפט עם תיעוד מטורף של כל הסיפור.
הנה מקרה אחר לאחרונה:

20190818_212806.jpg
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
@חיוך כאחד שצבר מעט ניסיון אפרט כמה נקודות חשובות.

1 כדי לזכות בבית משפט צריך להוכיח המשפט בישראל עובד על דיני הראיות ולא על צדק, ככל ותטענו שאוטובוס עבר ולא עצר או לא יצא ולא הוכחתם שכך היה ידכם על התחתונה ככל והחברה מכחישה.
לצורך זה מומלץ בכל מקרה לשלוח פנייה למשרד התחבורה ולצרף לתביעה אישור על הפרה או קנס שנתן משרד התחבורה.
2 חובת הקטנת הנזק, אם תבואו לבית משפט ותספרו שפספסתם אירוע ומגיע לכם 2500 ש"ח פיצוי, השופט ישאל למה לא לקחתם מונית על מנת להקטין את הנזק, חברת התחבורה תטען בד"כ שהיא משלמת מוניות במקרים שיש קבלה והם אשמים.
3 בתי המשפט לתביעות קטנות לא הולכים לעשות סדר בתחבורה ודנים לא כרגולטור אלא לפי מקרה ספציפי.
4 מתביעות קטנות על תח"צ לא מתעשרים.
5 בדרך כלל רוב חברות כשלוקחים מונית במידה והיה הפרה משמעותית (אני לא מדבר על איחור של 10 דקות) שולחים להם מכתב שבמידה והם משלמים את המונית תוך 30 יום אני מוותר על תביעה בנושא ואם לא אפנה לבית משפט החברה שולחת תשלום על המונית, (מניסיון), חברת אגד התעלמה מפניות אלו וכרגע יש לי פסיקה נגדם מהשבועות האחרונים מצרף.

צפה בקובץ המצורף 527168

כאשר אני מוכיחה שמדובר בשיטתיות,
ובהיעדר כל ניסיון של החברה אפילו לטשטש את המחדלים
ופירוט של כ-100 מקרים שונים ומשונים במגוון קווים וכמה חברות תחבורה,
האין זה קייס רציני לתביעה במשפט?

לפי מה שידוע לי על חברות התחבורה להוכיח שהנסיעות בוצעו כסדרן.
ולא על הלקוח שלא בוצעו.
מלבד שעות מדוייקות קווים ואישור של שירות הלקוחות שאכן הקו לא יצא (הם לא מוכנים לשלוח בכתב) - מה עוד יש לי לעשות?
 

אי המטמון

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
הם לא ימצאו את ההקלטות עד המשפט שלכם, היו בטוחים.
כל כזו סיטואציה מחייבת הקלטה שלכם, אני גם מדגיש את זה במפורש בשיחה, התגובה שלהם תמיד מבוהלת קמעה, "גם אנו מקליטים זה בסדר", ואז אני אומר יופי אנחנו מאוזנים אפשר להתקדם, אז הם תמיד מודים שהאוטובוס לא יצא וכו' וכו'...
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
הם לא ימצאו את ההקלטות עד המשפט שלכם, היו בטוחים.
כל כזו סיטואציה מחייבת הקלטה שלכם, אני גם מדגיש את זה במפורש בשיחה, התגובה שלהם תמיד מבוהלת קמעה, "גם אנו מקליטים זה בסדר", ואז אני אומר יופי אנחנו מאוזנים אפשר להתקדם, אז הם תמיד מודים שהאוטובוס לא יצא וכו' וכו'...

השאלה שלי היא האם חובת ההוכחה חלה עלי או עליהם?
אם הם טוענים לדוגמה שהאוטובוס כן יצא - בבקשה שיוכיחו מרישומי ה GPS / ההקלטות.
בכל מקרה במידה ואני שולחת פניה לחברה / למשרד התחבורה ומקבלת הודעת התנצלות / פיצוי - הרי זו הוכחה מספיקה כי הנושא נבדק, לא כן?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  57  פעמים

לוח מודעות

למעלה