עזרה שרות לנשים בענין קנית פאה -סקר

אמא פלוס

משתמש מקצוען
אני חושבת שזה רעיון מעולה אבל אך ורק אם היא תעמוד בתנאים הבאים:
- שהיא לא תהיה מעכרית ושלא יהיו לה שום עסקים ודילים עם שום פאנית בעולם.
- שהשירות שלה יהיה אחראי עד לרגע שבו הפאה תהיה מוכנה והלקוחה מרוצה.
- שהיא תלמד לעומק את הנושא של התאמת פאה למבנה פנים ספציפי
- שתתעדכן כל הזמן בטרנדים ושתדע לשער אילו מהם יחזיקו מעמד יותר מעונה
- שתבין לעומק בסוגי השיער , מאיפה הם מגיעים ומה הם האיכויות שלהם
- שתהיה סבלנית מאאד, גם אם הלקוחה תהיה קוטרית מושבעת ופרפקציוניסטית לחלוטין
- שתדע איפה הפאנית מנסה למכור ללקוחות לוקשים ותלמד טוב טוב את כל נקודות התורפה בהם הלקוחות 'נופלות'.
- שתהיה מסודרת מאד בנוגע לכל לקוחה. תרשום לעצמה כל פרט קטן שדובר עליו ותשתדל לממש אותו
- הכי חשוב מהכל שתהיה כנה ואמיתית, אמיתית וכנה.
יש כאן כמה דברים שצריך לחשוב עליהם:
1. רשימת דרישות כזאת מחייבת עלות של 1,000 ש"ח לפחות לליווי מקצועי!
2. לפעמים דווקא אם יהיה לה דילים עם פאניות, היא תוכל להטות את זה לטובת הלקוחות. כי לפאניות יהיה חשוב להשביע את רצונה כדי שתביא לקוחות נוספות. זה גם יכול להשפיע על המחיר של הפאה.
ברור שהיא חייבת להיות מקצוענית אבל תחום האחריות והליווי שלה חייב להיות מוגדר מראש, כדי שלא תיפול לסבב אין סופי גם אחרי שנה מרכישת הפאה...
אני כותבת בתור מי שנמצאת בצד של בעלות עסקים ויודעת כמה הדברים מורכבים משם.
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
אני חושבת שזה רעיון מעולה אבל אך ורק אם היא תעמוד בתנאים הבאים:
- שהיא לא תהיה מעכרית ושלא יהיו לה שום עסקים ודילים עם שום פאנית בעולם.
- שהשירות שלה יהיה אחראי עד לרגע שבו הפאה תהיה מוכנה והלקוחה מרוצה.
- שהיא תלמד לעומק את הנושא של התאמת פאה למבנה פנים ספציפי
- שתתעדכן כל הזמן בטרנדים ושתדע לשער אילו מהם יחזיקו מעמד יותר מעונה
- שתבין לעומק בסוגי השיער , מאיפה הם מגיעים ומה הם האיכויות שלהם
- שתהיה סבלנית מאאד, גם אם הלקוחה תהיה קוטרית מושבעת ופרפקציוניסטית לחלוטין
- שתדע איפה הפאנית מנסה למכור ללקוחות לוקשים ותלמד טוב טוב את כל נקודות התורפה בהם הלקוחות 'נופלות'.
- שתהיה מסודרת מאד בנוגע לכל לקוחה. תרשום לעצמה כל פרט קטן שדובר עליו ותשתדל לממש אותו
- הכי חשוב מהכל שתהיה כנה ואמיתית, אמיתית וכנה.

צודקת בכל מילה.
השאלה האם זה מציאותי?
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש כאן כמה דברים שצריך לחשוב עליהם:
1. רשימת דרישות כזאת מחייבת עלות של 1,000 ש"ח לפחות לליווי מקצועי!
2. לפעמים דווקא אם יהיה לה דילים עם פאניות, היא תוכל להטות את זה לטובת הלקוחות. כי לפאניות יהיה חשוב להשביע את רצונה כדי שתביא לקוחות נוספות. זה גם יכול להשפיע על המחיר של הפאה.
ברור שהיא חייבת להיות מקצוענית אבל תחום האחריות והליווי שלה חייב להיות מוגדר מראש, כדי שלא תיפול לסבב אין סופי גם אחרי שנה מרכישת הפאה...
אני כותבת בתור מי שנמצאת בצד של בעלות עסקים ויודעת כמה הדברים מורכבים משם.
ולפעמים תוכל גם להטות לטובת הפאניות, לסגור איתם על דילים מתחת לשולחן וכדו'
המחיר לא מרתיע אותי
ואם יהיו לה קשרים עם פאניות, לא הייתי הולכת אליה, כי אז היא הופכת לכמו "אמרגנית" שלהן והיא כבר לא שלי יותר.
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
צודקת בכל מילה.
השאלה האם זה מציאותי?
זה יהיה מציאותי היא תצליח להעביר לנשים את המשמעות של השירות שלה עבורן והן תשקענה בו נתח של כ 20% ממחיר פאה איכותית. (לא הייתי מציעה לה להתעסק עם פאות זולות ולא איכותיות, שתגרורנה תלונות וחוסר שביעות רצון)
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
ולפעמים תוכל גם להטות לטובת הפאניות, לסגור איתם על דילים מתחת לשולחן וכדו'
המחיר לא מרתיע אותי
ואם יהיו לה קשרים עם פאניות, לא הייתי הולכת אליה, כי אז היא הופכת לכמו "אמרגנית" שלהן והיא כבר לא שלי יותר.
יש לכל דבר את דרך האמצע.
אם יהיה לה מבחר של פאניות מובילות שהיא עובדת איתן, היא תוכל לתת לכל לקוחה את המקום האישי שלה ולנצל את הכח שלה כמרכזת קניה, לתועלת הלקוחות. אחרת מה יש לפאנית לתת לה יותר מאשר לכל אחת אחרת?
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש לכל דבר את דרך האמצע.
אם יהיה לה מבחר של פאניות מובילות שהיא עובדת איתן, היא תוכל לתת לכל לקוחה את המקום האישי שלה ולנצל את הכח שלה כמרכזת קניה, לתועלת הלקוחות. אחרת מה יש לפאנית לתת לה יותר מאשר לכל אחת אחרת?
הפאנית לא צריכה לתת לה כלום
היא צריכה לתת ללקוחה כח
מידע = כח.
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
הפאנית לא צריכה לתת לה כלום
היא צריכה לתת ללקוחה כח
מידע = כח.
זה הבסיס.
החכמה היא לשדרג ולהעלות את התועלות שיוצאות משירות כזה.
זה כמו שיש סוכני ביטוח שעובדים מול כמה חברות.
או יועצי משכנתא שעובדים מול כמה בנקים.
הלקוח הוא במקום ראשון.
כשיש להם מגעים עם חברות ביטוח/בנקים, שייטיבו עם הלקוח,
זה אקסטרה.
החכמה של נותן שירות כזה לא להגרר למצב שבו הוא מייעץ שלא כהוגן, כדי להכניס דיל לכיסו.
רק אם היא תנהג בצורה הזו, היא תוכל לצבור לעצמה את השם הטוב שלה.
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה הבסיס.
החכמה היא לשדרג ולהעלות את התועלות שיוצאות משירות כזה.
זה כמו שיש סוכני ביטוח שעובדים מול כמה חברות.
או יועצי משכנתא שעובדים מול כמה בנקים.
הלקוח הוא במקום ראשון.
כשיש להם מגעים עם חברות ביטוח/בנקים, שייטיבו עם הלקוח,
זה אקסטרה.
החכמה של נותן שירות כזה לא להגרר למצב שבו הוא מייעץ שלא כהוגן, כדי להכניס דיל לכיסו.
רק אם היא תנהג בצורה הזו, היא תוכל לצבור לעצמה את השם הטוב שלה.
אבל הבעיה היא
שבעל העסק הוא השולט בד"כ
והוא גם לקוח קבוע ולא חולף (כמו הנשים שמחפשות יעוץ חד פעמי)
וקל מאד להניח שזה לא יתנהל בצורה שהלקוחה היא נאמבר 1
אבל אם כן, לו יהי...
מה שבטוח זה שהלקוחות יריחו את זה מיד
לא רק שלא יחזרו אליה, אלא יספרו לחברות שלהן, והן תספרנה לחברות שלהן..
מה שגם יכול לקרות בצד ההפוך- הלקוחה תרגיש שיש במי לתת אמון, תצא מרוצה, תספר לחברות וכן הלאה
 

אמא פלוס

משתמש מקצוען
אבל הבעיה היא
שבעל העסק הוא השולט בד"כ
והוא גם לקוח קבוע ולא חולף (כמו הנשים שמחפשות יעוץ חד פעמי)
וקל מאד להניח שזה לא יתנהל בצורה שהלקוחה היא נאמבר 1
אבל אם כן, לו יהי...
מה שבטוח זה שהלקוחות יריחו את זה מיד
לא רק שלא יחזרו אליה, אלא יספרו לחברות שלהן, והן תספרנה לחברות שלהן..
מה שגם יכול לקרות בצד ההפוך- הלקוחה תרגיש שיש במי לתת אמון, תצא מרוצה, תספר לחברות וכן הלאה
אחד הבסיסים בתהליך של נותנת שירות מול לקוחה,
זו רמת אמון ויושרה גבוהה.
מי שאין לה את זה, לא תצליח לאורך זמן.
מה שכן, חשוב להזהר. יש כאלו שמרוב יושרה עודפת,
הן מנהלות עסק בהתנדבות,
מה שפוגע בעיקר בהן אבל בסופו של דבר גם בלקוחות.
אין לי שום בעיה שאחת שעושה תהליך כזה, תקבל מפאנית אחוזים תמורת כל מכירה שמתבצעת
(וזו לא שחיתות!)
אם היא שמה בקדמת הבמה את האינטרס של הלקוחה ויכולה בלי בעיה לקחת אותה גם לפאנית אחרת, שגם מולה היא סיכמה מראש את הענינים.
אדרבא, ככל שיהיה לה רווח גדול יותר בכל מכירה, היא תוכל להעלות את רמת השירות שלה.
אבל כאמור, זה חייב להעשות באופן שהמקום הראשון זו הלקוחה.
(תראי איך ברשתות כמו אייבי שלוקחים אחוזים על כל קניה מהמוכרים, הלקוח נמצא בראש מעיינהם ומוכר שלא מכבד את הנהלים המחמירים, עף משם. ברגע שהלקוחות הם הבסיס שלהם להצלחה, הם חייבים להשקיע בהם ובאמון שלהם עד הסוף)
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
אני לא מוכנה לשלם לשום סטייליסטית בעולם ערך של 20 אחוז ממחיר הפאה. מצטערת.
עסקאות מול פאניות תגרורנה בהכרח גם העלאת מחירי הפאות, שגם ככה אינם נמוכים.

כל עוד היא לא קנתה לה שם של יועצת ישרה, ואין לה וותק כזה, אני לא מרגישה שאוכל לסמוך עליה בקטע של התייצבות לצד האינטרסים שלי כלקוחה.

מה שכן, אם איזו סטייליסטית תעשה איזה ערב באולם ותביא לשם כמה פאניות ותבטיח לקונות ליווי אישי ברכישה מולן ואחריות על כל פאה ופאה שתיקנה במסגרת אותו ערב - נראה לי יותר סביר.
 
נערך לאחרונה ב:

קפפוצצינו

משתמש מקצוען
אין מצב שהיא תשווק פאניות
ותקבל מהן אחוזים
ותיהיה בצד של הלקוחה
היא תמיד!!! תיהיה מושפעת
ולכן זה לא יעיל בכלל

אנחנו בנ"א וככה זה.....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה