זה מאד משתנה בין ילדה לילדה.
יש מי שאוהבת לצייר בעצמה גם אם לא יוצא יצירת פאר, ואני מעודדת את זה ויש את זו שבא לך דף מודפס שהיא תצבע וגם את זה אני מעודדת. וגם לצייר לה בעצמי, זה רק אם בא לך והיא רוצה את זה.
אין לי שום עיקרון חינוכי בנוגע לשערים לא רואה בהם משמעות חוץ משעה קלה של הנאה. אז להכריח ילדה לצייר? יש דברים חשובים יותר לחנך אותה בהם...
ובנוגע לשכפולים, אני דווקא בעד.
תלמידות כותבות כ"כ הרבה בהמון מקצועות, אז שיהיו גם שכפולים ושמכונת הצילום תעבוד עוד קצת.
יש מי שאוהבת לצייר בעצמה גם אם לא יוצא יצירת פאר, ואני מעודדת את זה ויש את זו שבא לך דף מודפס שהיא תצבע וגם את זה אני מעודדת. וגם לצייר לה בעצמי, זה רק אם בא לך והיא רוצה את זה.
אין לי שום עיקרון חינוכי בנוגע לשערים לא רואה בהם משמעות חוץ משעה קלה של הנאה. אז להכריח ילדה לצייר? יש דברים חשובים יותר לחנך אותה בהם...
ובנוגע לשכפולים, אני דווקא בעד.
תלמידות כותבות כ"כ הרבה בהמון מקצועות, אז שיהיו גם שכפולים ושמכונת הצילום תעבוד עוד קצת.