התייעצות שמלה נקרעה תוך חצי שעה!!!

א י ל ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מתי ילמדו שיחס טוב מביא לקוחות ולהיפך!

פה בדיוק טמון הכלב!
הציבור שלנו קונה בכמויות גם אם השירות והאיכות הם בגדר פח אשפה, והמחירים הזויים כמובן כמיטב המסורת...
ידם של החנויות על העליונה
 

בתשבע456

משתמש פעיל
פה בדיוק טמון הכלב!
הציבור שלנו קונה בכמויות גם אם השירות והאיכות הם בגדר פח אשפה, והמחירים הזויים כמובן כמיטב המסורת...
ידם של החנויות על העליונה
זו הבעיה! המחירים ההזויים!! כל חנות מרשה לעצמה לגבות מחירים גבוהים של חנויות יוקרה.. ולא נדבר על חנויות בגדי הילדים... אבל תכלס בסוף כולם (או רובם..)קונים אז למה שלא יעשו את זה?
 

אמ123

משתמש פעיל
גם לי זה קרה.. ייתכן באותה חנות..
אבל השמלה שלי עלתה קרוב ל-1000
ונפלו ממנה קישוטי קטיפה בלבישה הראשונה.
בחנות ניסו להתחמק ולא נתנו לי לדבר עם בעלת החנות
אחכ אמרו לי תשאירי ונשלח לתיקון
(תביאי את השמלה ונדביק לך את הקישוטים!!)
ניסיתי הלוך וחזור והתייאשתי בסוף..
למרות שבחנות עמדה שמלה זהה עם אותה הבעיה,
חבל
חנות יקרה
ושירות 0.
כנ"ל בחנות נוספת, גם כן בעלות חרדית- קניתי בגד עם תקלה-
ונאלצתי להראות לה שיש בגד נוסף בחנות עם אותה בעיה- ורק אחרי שכנועים הואילה בטובה לתת לי זיכוי..
חבל שזה השם שהם קונים לעצמם
 

איילה לב

משתמש פעיל
ממש חבל
אם רק יעיזו לתת שירות כמו שצריך ירוויחו מכל הכיוונים
חנויות שדווקא נותנות שירות טוב
זה איקאה עוד לפני שהתחילו בארץ עם החוקים שאפשר להחזיר תוך 48 שעות ולקבל החזר כספי וכו'
אצלם זה היה הבייסיק לא מתווכחים בכלל ישר מאמיינים ללקוח מחליפים או מחזירים כסף
 

עולם קטן

משתמש פעיל
לפעמים נראה לי
שחנויות של חרדים מפחדות לתת שירות נורמלי
מה יקרה אם תחליפו/תתנו זיכוי או שתפצו את הלקוח
יוצא לי להיות בחנויות שלקוחות מתלוננים על בעיה בבגד וכו'
שק התירוצים בדר"כ מבעלי החנויות זה פשוט בושה (לקוחה שהתלוננה על חצאית שהתכווצה אמרו לה שאחרי המכונה הייתה צריכה למתוח את החצאית בעודה רטובה...)
מתי ילמדו שיחס טוב מביא לקוחות ולהיפך!

זאת בדיוק הבעיה!!!!!! שאנחנו צריכים אותם הרבה פעמים.
לאשה/בחורה חילונית יש קניון שלם ועוד הרבה מרכזי קניות עם חנויות בגדים.
אנחנו לא יכולות לקנות בכל מקום בגלל צניעות, וצריכות חנויות מסוימות פחות או יותר... אז למה שיאמצו?
ומה כבר אני יעשה פעם אחרת? יקנה בגד בקסטרו במקום???
גם לי קרה פעמיים עם שמלות יקרות (בעיות שונות).... עד שקיבלתי איזשהו פיצוי עברתי מסכת שלימה של כפרת עוונות....
מה שלא קרה פעם אחרת שקניתי מצעים יקרים ברשת כללית שנהיה בהם קרע בצורה מוזרה לאחר שימוש בודד והמוכרת בכלל לא פתחה את השקית לבדוק ומיד נתנה לי זיכוי במקום....
 

סתםם

משתמש פעיל
אצלינו יש גם הרבה מוכרים הוגנים וראוי לציין אותם!!!
אבל רובם לא מרויחים הרבה או שעובדים מאד קשה על הכסף וקשה להם לתת שירות
הם גם יודעים שלא נלך להתלונן כי לא נרצה להסתבך הלכתית
אז מקסימום הם יפסידו קונה אחת ולא יותר כי זה לשו"ה וכד'
למה שלא ימשיכו להתנהג כך?
 

ר ר ר ר

משתמש חדש
אני קניתי שמלה בסביבות 550 ,לבשתי בפעם הראשונה את זה במשך כמה שעות ואח"כ לבשתי את עוד פעם אולי שעה ואז אני מגלה שהגומי מאחורה נקרע,הורדתי את זה
והלכתי לחנות
והם שלחו את זה לתופרת,ואחרי כמה ימים הם אמרו שהם לא הצליחו לתקן,ושאני יבוא והם יביאו לי זיכוי מלא של השמלה וגםאת השמלה בעצמה.
 

י.נועה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
לי זה קרה אצל אביבית ויצמן ויש לציין שלמרות שזה חג עם חול המועד וכ' (מה שקשה להוכיח שבאמת נלבש רק פעם אחת..)
היא נתנה לי החזר מלא בלי שום ויכוח!
אני הגעתי ישר אחרי חג מאותה חנות ומרחו אותי בלי סוף!!!!!!!!!!!
הגעתי ישר שהתחיל והם טענו שהם לא רואים כלום!! כל הבגד היה סימני קריעה...
הודעתי להם שאני רוצה עכשיו לפני שזה נקרע ואח"כ יגידו שמאוחר מידי
אבל זה לא עזר וזה בדיוק מה שקרה, באתי אח"כ ואמרו לי שמאוחר מידי
וכל פעם היה יחס נוראיייייייייייייי, ומריחותתתת ויחזרו אלי ושאני אתקשר ושצריך להראות למנהלת והיא פה והיא לא פה וכל פעם תרוץ אחר!
ואח"כ צרחהההה עלי איך אני מעיזה לבוא אחרי חודשיים ולבקש כסף בחזרה!! אממה באתי אחרי פעם אחת שלבשתי ופשוט מרחו אותי!!!
חנות נוראית! אין לי מה לומר! שום שום שירות!! שום יחס אנושי!
 

בננות:)

משתמש פעיל
אני הגעתי ישר אחרי חג מאותה חנות ומרחו אותי בלי סוף!!!!!!!!!!!
הגעתי ישר שהתחיל והם טענו שהם לא רואים כלום!! כל הבגד היה סימני קריעה...
הודעתי להם שאני רוצה עכשיו לפני שזה נקרע ואח"כ יגידו שמאוחר מידי
אבל זה לא עזר וזה בדיוק מה שקרה, באתי אח"כ ואמרו לי שמאוחר מידי
וכל פעם היה יחס נוראיייייייייייייי, ומריחותתתת ויחזרו אלי ושאני אתקשר ושצריך להראות למנהלת והיא פה והיא לא פה וכל פעם תרוץ אחר!
ואח"כ צרחהההה עלי איך אני מעיזה לבוא אחרי חודשיים ולבקש כסף בחזרה!! אממה באתי אחרי פעם אחת שלבשתי ופשוט מרחו אותי!!!
חנות נוראית! אין לי מה לומר! שום שום שירות!! שום יחס אנושי!
תלוי איזה סניף
 

יונלה

משתמש מקצוען
לפי התמונה של השמלה, אנחנו גם מכרנו בחנות את השמלה הזאת. (אשמח לראות את התווית של המותג)
מכרנו את כל מלאי הדגם הזה ואף אחת! לא חזרה עם תלונה.
במידה והיו תלונות, ויותר מאחת, היינו מזכים במקום, כי זה אכן נראה קריעה באשמת איכות הבד.

לגבי לקיחת אחריות על פגמים בבגדים-
כשרק לקוחה אחת חוזרת עם תלונה אנחנו מבקשים לבדוק יותר לעומק את התלונה והזיכוי אינו מתבצע במקום,
אבל אם זאת לקוחה אחר לקוחה, זה אומר כבר שיש ממש בפגם ואז מפנים את התלונה לסוכן/יצרן,
בחלק מהמקרים היצרנים לוקחים אחריות על המוצרים הפגומים שלהם וחלק מהם מתנערים מאחריות ואז אנחנו סופגים את הנזק והכל כדי לתת ללקוחה הרגשה טובה ותמורה לכסף שלה.
ואז כמובן נשארים עם לקוחות מרוצות שתחזורנה שוב לקנות אצלינו.

ועוד בעניין תלונות של לקוחות, יש מיעוט שמנסות לנצל את שירות החנויות גם כשהתקלה קרתה באשמתם,
לדוגמא- חצאית פליסה, חל איסור חמור לייבש אותה במייבש, הפליסה מתפרקת,
הגיעה לקוחה עם חצאית פליסה לשעבר וכמעט נשבעת לי שהחצאית לא היתה במייבש הכביסה
ולמרות שכיבסה בכביסה עדינה כל הקפלים נפתחו, מבירור יסודי ומעמיק היא הודתה שהיא הניחה את החצאית על רדיאטור לייבוש וזה מה שקרה. אז מי אמור לספוג את הנזק??
עוד מקרה, לקוחה חזרה לחנות עם חצאית שמלוכלכת בכתמי שוקולד, זה לא יורד לה בכביסה והיא דורשת חצאית אחרת או לפחות חצאית חדשה בהנחה משמעותית. למה??? ראיתן פעם חנות שנותנת אחריות ללכלוך?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה