גם אני רציתי להגיד משהו חכם,
אך כרגיל - שייע עשה זאת כבר במקומי.
אני באמת חייב להפסיק להשתמש בשני ניקים, יד ימין לא זוכרת מה יד שמאל עושה...
אולי אתמצת:
צבעי השחור והאדום מתאימים לאור הנסיבות. (השם, הוותק, האווירה). הדבר נכון בעיקר למותג הספציפי הזה. ככלל, הצבעים הללו מתאימים יותר לנושא "בשרי" מובהק יותר (ע"ע מתיחת הפנים הנפלאה של בורגר ראנץ').
טיפוגרפיה טובה היא המפתח לכל לוגו. הקריאות היא המפתח לזיהוי המותג (יוצאים מן הכלל מותגי על, שאינן זקוקים לקריאות פונטית - אלא לזיהוי ויזואלי מובהק).
רעיונות זה דבר נחמד, אבל חבל להתלהב יתר על המידה (תפסת מרובה וגו'..). החמסה נהדרת. קולעת, מתאימה, אותנטית - מספיק פונט אווירה קריא, ויש לוגו. ולא, אין צורך להמשיך לרקוד עם אלסקה (2), או לסלסל עם ישמעאל (3). מכונת הדפוס (1) מתאים - הריטוש שלו פחות וגם צפוי לעורר בעיות ישימות בשילוט (אלמנטים חתוכים וכד').
רקעים א י נ ם חלק אינטגרלי מלוגו. הם בהחלט יכולים לשמש כחלק מקונספט ויזואלי כולל, אך אסור לקשור אותם באופן אינטגרלי ללוגו. מעבר לעובדה שיש בהם הסחת דעת מסויימת המתחרה בויזואליות של הלוגו, הם גם צפויים כאמור, לעורר בעיה בשילוטים מסוג מסוים, חותמת עסק, לוגו קופה, ועוד.. (ועדיין לא דיברתי על עלויות הדפסה שייתווספו במעטפות הפיתה).
לסיכום: עבודה נהדרת, כיוון מעולה.
בהצלחה!
אך כרגיל - שייע עשה זאת כבר במקומי.
אני באמת חייב להפסיק להשתמש בשני ניקים, יד ימין לא זוכרת מה יד שמאל עושה...
אולי אתמצת:
צבעי השחור והאדום מתאימים לאור הנסיבות. (השם, הוותק, האווירה). הדבר נכון בעיקר למותג הספציפי הזה. ככלל, הצבעים הללו מתאימים יותר לנושא "בשרי" מובהק יותר (ע"ע מתיחת הפנים הנפלאה של בורגר ראנץ').
טיפוגרפיה טובה היא המפתח לכל לוגו. הקריאות היא המפתח לזיהוי המותג (יוצאים מן הכלל מותגי על, שאינן זקוקים לקריאות פונטית - אלא לזיהוי ויזואלי מובהק).
רעיונות זה דבר נחמד, אבל חבל להתלהב יתר על המידה (תפסת מרובה וגו'..). החמסה נהדרת. קולעת, מתאימה, אותנטית - מספיק פונט אווירה קריא, ויש לוגו. ולא, אין צורך להמשיך לרקוד עם אלסקה (2), או לסלסל עם ישמעאל (3). מכונת הדפוס (1) מתאים - הריטוש שלו פחות וגם צפוי לעורר בעיות ישימות בשילוט (אלמנטים חתוכים וכד').
רקעים א י נ ם חלק אינטגרלי מלוגו. הם בהחלט יכולים לשמש כחלק מקונספט ויזואלי כולל, אך אסור לקשור אותם באופן אינטגרלי ללוגו. מעבר לעובדה שיש בהם הסחת דעת מסויימת המתחרה בויזואליות של הלוגו, הם גם צפויים כאמור, לעורר בעיה בשילוטים מסוג מסוים, חותמת עסק, לוגו קופה, ועוד.. (ועדיין לא דיברתי על עלויות הדפסה שייתווספו במעטפות הפיתה).
לסיכום: עבודה נהדרת, כיוון מעולה.
בהצלחה!