הייתי מחליף את הפונט למשהו יותר ילדותי או שעושה לו קצת התאמת צבעים כדי שיתאים לאוירה הכללית.
גם הייתי אומרת להחליף פונט..
תודה לכם.משהו מפריע בכיתובים בכריכה
הרביעי!תודה לכם.
שמחתי עם כל תגובה.
באמת יש לי במה להשתפר, בהתאמת פונטים.
(אין לי הרבה, ולשוטט בגוגל/אתרים חינמיים שורף לי שעות.)
האם אחד מאלו יותר טוב?
או שעדיף ללכת על פונט כתב יד?
צפה בקובץ המצורף 926943
כנ"ל[אם היה אפשר לעשות בלי קו מיתאר לאותיות היה משדרג מבחינתי]
אני לא יודע מה כתוב שם(תעשי את הכותרת אבליק וכו בהרבה יותר גדול שיהיה היררכיה
חושבת שתוכלי להתרשם רק אחרי שתשבצי את התמונות בפנים...האם זה לא מדי צבעוני ורועש?
איזה כיף. תודה.מאוד יפה ומיוחד
אם הילדה שלי היתה מביאה מהגן כזה אלבום
הייתי מתפעל ונהנה מאוד.
[אם היה אפשר לעשות בלי קו מיתאר לאותיות היה משדרג מבחינתי]
תודה.אני די מחפפת בסוג עבודות האלה
תודה על המחמאות.עבודה יפה מאד!
לא הבנתי על מה ההתנצלות בקשר לרמה...![]()
![]()
רכשתי, כן.רכשת מפונטביט?
אם כן, תשתמשי בו לכותרת
הוא מתאים וכייפי![]()
באמת יכול להיות שכתב יד היה יותר זורם.אני הייתי עושה פונט של כתב יד.
נניח שלוק או משו כזה... לדעתי.
איזה תגובה מושקעת.זה בהחלט צבעוני ורועש
אבל מתאים בול לנושא.
אם היית מעצבת את זה עדין ואלגנטי
אז היינו מעירים
העיצוב מעניין, ושובב
בטוחה שכל ילד יתלהב לקבל את האלבום.
טיפ מאוד יעיל.נ.ב. כדי להעלות את הרמה העיצובית -
כדאי להתעסק יותר בעיצוב מודעות פרסום במאסות.
בדרכ דרך מקומונים או בתי דפוס.
זו ה-דרך להעלות את רמת העיצוב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
25.07
י"ט תמוז
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
25.07
י"ט תמוז
פתיחה חגיגית:
תשכחו מכל מה שהכרתם!
גם עיצוב גרפי, גם בניית אתרים וגם בינה מלאכותית, בקורס אחד, חדשני ומפוצץ תוכן!
סילבוס חדש!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
תהילים פרק לא
א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה: