שכתוב שיעורים מוקלטים. עזרה

יעקב1245

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
קבלתי עבודה של כתיבת שיעורים מוקלטים
כמה שאלות

איך כדאי לעבוד
לשמוע את כל השיעור באופן חופשי ואחרי זה לשמוע ולנסות לכתוב?
לנסות לכתוב תוך כדי שמיעה (מקליד די מהר, אבל לא במהירות דיבור, בקצב האיטי של הנגן כן, אבל באיזו תוכנה יש איטי ושמיעה נורמלית)?
לכתוב הכל ואחרי זה לערוך? או לכתוב רק נקודות?

ומבחינת מחיר, מה אמור להיות הקצב של העבודה שלי אחרי נסיון בסיסי. (דקה מוקלטת לעומת כמה זמן לוקח לכתוב אותה)

תודה לכל סיוע
 

מרים קרייטמן

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מניסיוני- כדאי להפעיל את ההקלטה על קצב בינוני (הקצב האיטי הורס את המילים, והרגיל לא מספיק בדר"כ להקלדה). אצלי הפעלתי על "מדיה פלייר" כמדומני
עוד משהו, לא מומלץ להתעכב במקומות שנתקעים במהלך ההקלדה לפי הקצב
אח"כ אפשר לערוך לפי איתור של הקטע הנקודתי, העיקר לא לעצור במהלך הכתיבה כל הזמן.
ולגבי התמחור- קחו בחשבון שזה לוקח המון זמן, בערך פי 2 או 3 מזמן השיעור המוקלט, ולכן כדאי לתמחר לפי הסכום שמעריכים שעת עבודה. (בניסיון הבסיסי תבדקו כמה זמן ייקח לשמוע את הקטע במהירות איטית... ורק אח"כ תכפילו בזמן העריכה)
 

יעקב1245

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ולגבי התמחור- קחו בחשבון שזה לוקח המון זמן, בערך פי 2 או 3 מזמן השיעור המוקלט, ולכן כדאי לתמחר לפי הסכום שמעריכים שעת עבודה. (בניסיון הבסיסי תבדקו כמה זמן ייקח לשמוע את הקטע במהירות איטית... ורק אח"כ תכפילו בזמן העריכה)
ההערכה של פי 2 או 3 היא על תמלול בלבד או גם על עריכה וכתיבה מחדש?
(כתבתי שיעור של 18 דק' ב25 דק', אך העריכה שלו, או יותר נכון הכתיבה שלו מחדש ארכה לי שעה ו25 דק'. יש לציין שזה היה שיעור מורכב מהמון נקודות שהיה חסר בו מהלך של שאלה תשובה וכדומה, ולכן היה צריך ליצור לו תשתית ולתוכה להכניס את כל החומר)
תודה מראש
 

מרים קרייטמן

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כולל עריכה
אצלי לא הייתי צריכה לכתוב מחדש עד כדי כך, אבל קצב הדיבור היה מהיר מאד, וזו הייתה שיחה של חמישה אנשים שדברו כמעט ביחד..
כך שעריכה הייתי חייבת
וזה כולל, כן
נ. ב. נראה שאתם זריזים מאד
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה