שכר המורים במשרד החינוך לעומת החרדי

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
מחשבון משרד החינוך עם רפורמה
1634795407777.png


בלי רפורמה :
1634795463566.png


(ותק 17, תואר ראשון, 18 גמולים, בלי חינוך, עם 5 פיצול)
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
תואר ראשון B.A/ B..ED/ אקויולנטי...
ברפורמה הגבול הוא 18
למה לא מתקדמים ????את מי השכר של המורות בחינוך העצמאי מעניין???????????????????
(הוכח בתחילת הקורונה, כשארגוני המורים נלחמו, הנהלת החינוך העצמאי הסתפקה בלשלוח מכתב למורות שזה עבודת קודש ולא משנה אם יש שכר.... רק אחרי שניצחו הם ביקשו בנימוס להצטרף...)
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
בתיכון זה בהחלט אפשרי- תלוי וותק, (זה לא קורה מיד בהתחלה, אבל גם למורה מתחילה השכר יפה) גמולי השתלמות ותפקידים, אם כי זה לא דרך משרד החינוך (אלא אם יש גם שליש משרה בחטיבה ואז אפשר לעשות איחוד משכורות) אלא דרך רשתות/רשויות מקומיות/עמותות פרטיות.
חשוב לדעת שהמשכורת אמנם גדלה, אבל הדרישות גדלות בהתאם- משרה מלאה בעוז לתמורה כוללת 40 שעות שבועיות, לעומת 24 שעות בעולם הישן. אם מסתכלים על שכר פר שעה בעוז לתמורה זה יוצא פחות. לדעתי לרוב המורות בעוז לתמורה אין משרה מלאה.
בעיקרון חלק מהשעות שנוספו אמורות להיות מוקדשות לישיבות צוות/הכנת חומרים- שעות שבעולם הישן פשוט נעשות בחינם, אבל אני באופן אישי מעדיפה להכין שיעורים ולבדוק מבחנים בערב בבית כשהילדים ישנים ובמחשב האישי שלי, מאשר בצהריים בבי"ס כשהילדים בצהרון, ויש בסה"כ שני מחשבים לכל המורות...

ביסודי גם יש הבדל בין העולם הישן לאופק חדש, אבל הוא פחות משמעותי במשכורת. ומצד שני- יש פחות תוספת בשעות (מ30 ש"ש ל36 ש"ש למשרה מלאה)
 

כותבת הרבה

משתמש פעיל

Yael Mor

משתמש מקצוען
משרד החינוך ביסודי פחות משתלם, אבל המשכורת עולה לאט לפי הדרגה באופק. בתיכון ההבדלים ממש גדולים.
 

מישהו מהצפון

משתמש פעיל
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
בפרוש כן ולא רק בחילוני
יש גם חרדי שזה כך
וגם נטו
 
D

Deleted 66182

אורח
בחינוך הכללי יש אחוזים גבוהים שהולכים וגוברים שנוטשים את המקצוע בגלל השכר הנמוך.
אז מה יגידו מורות החינוך העצמאי?
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
בחינוך הכללי יש אחוזים גבוהים שהולכים וגוברים שנוטשים את המקצוע בגלל השכר הנמוך.
אז מה יגידו מורות החינוך העצמאי?
אני חושבת שבציבור הכללי ציפיות השכר גבוהות יותר, וגם רמת החיים גבוהה יותר, כך שהתחושה היא שצריך משכורת גבוהה יותר כדי להצליח לחיות.
ומן הסתם זה גם קשור לזה שבציבור הכללי הוראה נחשבת לעבודה פשוטה, שהולך אליה רק מי שאין לו ציונים מספיק טובים כדי ללכת לעבודה אחרת...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה