האמת נהניתי מאוד מאוד.
לצד זה נהניתי מהקללות והגסות [העדינות הראויה לעניו"ד] שלך פי 100 מלקחת את בי"ד של מעלה ולהוריד אותם אל תוך צריף של בית מלון.
מלבד זה ניסית כנראה לוותר על ההומור ולחזור לסגנון ההוק קדושים ומרומים, אלא שעדיין הוא נגוע בך יותר מידי, ופה ושם נכנסו אלמנטים של קודש וחול.
בכל מהלך הסיפור התחבטתי היכן הסתיים הדרמה בקודש, ובחול, והוא הסתיים בקודש.
ואולי צומח כאן סגנון חדש של קודש וחול יחד, אבל צריך זהירות איתנה לפני שמערבים זה בזה.
גם ישנם כמה קטעים שנשארו פתוחים, ולא נודע למה נכנסו לאיצטלא המכובדת הזו.
כ"ק האדמו"ר והקרבה וכו' לא זכו לשום תפקיד מכריע בדרמה.
כמו כן ישנו כאן סתירה שמצד אחד אם הליץ טוב על חברו הרי שלא היה כאן צד להיכנס לגיהנום, וא"כ איך שרף את ידו?
לצד זה נהניתי מהקללות והגסות [העדינות הראויה לעניו"ד] שלך פי 100 מלקחת את בי"ד של מעלה ולהוריד אותם אל תוך צריף של בית מלון.
מלבד זה ניסית כנראה לוותר על ההומור ולחזור לסגנון ההוק קדושים ומרומים, אלא שעדיין הוא נגוע בך יותר מידי, ופה ושם נכנסו אלמנטים של קודש וחול.
בכל מהלך הסיפור התחבטתי היכן הסתיים הדרמה בקודש, ובחול, והוא הסתיים בקודש.
ואולי צומח כאן סגנון חדש של קודש וחול יחד, אבל צריך זהירות איתנה לפני שמערבים זה בזה.
גם ישנם כמה קטעים שנשארו פתוחים, ולא נודע למה נכנסו לאיצטלא המכובדת הזו.
כ"ק האדמו"ר והקרבה וכו' לא זכו לשום תפקיד מכריע בדרמה.
כמו כן ישנו כאן סתירה שמצד אחד אם הליץ טוב על חברו הרי שלא היה כאן צד להיכנס לגיהנום, וא"כ איך שרף את ידו?
נערך לאחרונה ב: