משתפת אתכם בתהליך מיתוג.
כמובן שדרך המייל זה משתלם הרבה יותר-כאן אני חייבת לקצץ הוא לא נותן להעלות תמונות בלי הגבלה.
אז מי שרוצה לקבל הלאה ולקבל הצצות מידי פעם לדברים חמים אצלנו בסטודיו מוזמן: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תהנו!
רות. מייצרת, ואופה מוצרי אפיה עוגות, לחמים ואף ללא גלוטן ברמה גבוהה- ללא התפשרות על רמת גימור מושלמת ושימוש בחומרי גלם איכותיים. קהל היעד של רות נהנה כל שבוע ממוצרים בעלי אופי ביתי ארוזים בקפידה- מה שתורם ג"כ לנראות המושלמת של המוצר ולרמתו המקצועית! כמו"כ ניתן להנות מהמוצרים בארועי יוקרה ובתי מלון.
שאלתי את רות: מדוע ראית צורך למתג את העסק שלך? מה הפריע לך עד אז בעסק? והיא השיבה: היה חשוב לי שהתוצרים שלי יגיעו עם אמירה. שהעסק ישדר רצינות ושהלקוח ירגיש שהוא עומד מול "גוף"
מתוך כך הגענו לנקודות אפיון מרכזיות: אישי | ייחודי | יוקרתי
אלמנט- בייגלה בויריאציות שונות, סגנון הלוגו מחולק בהתאם לקגוריות שבקונדטוריה, הביגלה אמנם אלמנט בסיסי אך קליט זורם ונעים משדר ידידותיות ונוחות- חמימות שיש רק במוצרי בוטיק בהשוואה לתעשיתיים..
פונט תמליל צר - פונט צר וגבוה משדר יוקרה ונקיות, מה שחשוב באפיה 'ביתית' שישדר את האסתטיקה מבלי לוותר על מקצועיות על! .
צבעוניות - משתנה בחלוקה בהתאם לקטגוריות.- כל קטגוריה ומה שמוכרת.
ומכאן, להדמיות.
והעוגה הזו- אל תתבלבלו זה רות עשתה בעצה זה לא שאטרסטוק..
אלמנט- לוגוטייפ- לוגו שעשוי מאותיות ממש וללא ויז'ואל, הלוגו מבטא את הזרימה והחמימות של רות, כמו שכולם מכירים אותה ביחד עם המוצרים שלה! ושהשם שלה הוא המוכר... סגנון הזרימה משרה נוחות וחמימות - בסלוגן נוסף הלב בקטנה, על מנת לחדד את התחושה האישית והמפנקת.
פונט- תמליל צר - יוקרתי ונקי - מהוקצע. פונט שמשלים את הלוגו ומאזן אותו .
צבעוניות - ורוד- משדר את הפינוק וההנאה מהמוצר- החוּם משלים ומחייב על מנת לקחת את הלוגו לאפיה.
והנה הדמיה איך הלוגו 'משחק' בפועל:
אלמנט- חותמת של השם באנגלית. ההשראה לחותמת נלקחה מחותמת עוגיות, כמו"כ חותמת משדרת את הערך האישי שיש במוצר. סגנון החותמת קלאסי ונקי על מנת לתת תחושה של נקיות ומקצועיות.
פונט GreyscaleBasic בשילוב גלובוס - פונט נעים עם פינות מעוגלות נותן תחושה נעימה רכה ומפנקת, בדיוק כמו הכיף בלאכול מאפי בוטיק.
צבעוניות - בז' וחום לקוח מתחום האפיה.
וגם כאן אלו הן הדמיות איך הלוגו 'משחק' בפועל:
סקרנים לדעת מה בחרה רות??
אז ככה, רות הלכה על הלוגו השלישי -האחרון
ובו יצרנו שפה לנישות שונות בעסק.
לרות יש גם קורסים שהיא מעבירה לימי גיבוש ימי הולדת וכו'.
יש לרות גם ארועי בוטיק שהיא מקימה
- ואז זה ממש 'ללקק ת'אצבעות'...
ואם בא לכם לפנק ולהתפנק - ובכלל להגיע רגועים לשבועות
צרו איתי קשר לקבל פרטי התקשרות
אז הנה לכם ההמשך תהנו:
ובסופו של תהליך ארוך ומעמיק,
הוספתי לשאול, מה את/ה רואה שהמיתוג עשה לעסק שלך?
זינוק משמעותי
הן מבחינת השפשוף והמקצועיות והן מבחינת ההנאה של הלקוח ברכישה
כמובן שדרך המייל זה משתלם הרבה יותר-כאן אני חייבת לקצץ הוא לא נותן להעלות תמונות בלי הגבלה.
אז מי שרוצה לקבל הלאה ולקבל הצצות מידי פעם לדברים חמים אצלנו בסטודיו מוזמן: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תהנו!
רות. מייצרת, ואופה מוצרי אפיה עוגות, לחמים ואף ללא גלוטן ברמה גבוהה- ללא התפשרות על רמת גימור מושלמת ושימוש בחומרי גלם איכותיים. קהל היעד של רות נהנה כל שבוע ממוצרים בעלי אופי ביתי ארוזים בקפידה- מה שתורם ג"כ לנראות המושלמת של המוצר ולרמתו המקצועית! כמו"כ ניתן להנות מהמוצרים בארועי יוקרה ובתי מלון.
שאלתי את רות: מדוע ראית צורך למתג את העסק שלך? מה הפריע לך עד אז בעסק? והיא השיבה: היה חשוב לי שהתוצרים שלי יגיעו עם אמירה. שהעסק ישדר רצינות ושהלקוח ירגיש שהוא עומד מול "גוף"
מתוך כך הגענו לנקודות אפיון מרכזיות: אישי | ייחודי | יוקרתי
אופציה ראשונה
אלמנט- בייגלה בויריאציות שונות, סגנון הלוגו מחולק בהתאם לקגוריות שבקונדטוריה, הביגלה אמנם אלמנט בסיסי אך קליט זורם ונעים משדר ידידותיות ונוחות- חמימות שיש רק במוצרי בוטיק בהשוואה לתעשיתיים..
פונט תמליל צר - פונט צר וגבוה משדר יוקרה ונקיות, מה שחשוב באפיה 'ביתית' שישדר את האסתטיקה מבלי לוותר על מקצועיות על! .
צבעוניות - משתנה בחלוקה בהתאם לקטגוריות.- כל קטגוריה ומה שמוכרת.
ומכאן, להדמיות.
והעוגה הזו- אל תתבלבלו זה רות עשתה בעצה זה לא שאטרסטוק..
אופציה שניה
אלמנט- לוגוטייפ- לוגו שעשוי מאותיות ממש וללא ויז'ואל, הלוגו מבטא את הזרימה והחמימות של רות, כמו שכולם מכירים אותה ביחד עם המוצרים שלה! ושהשם שלה הוא המוכר... סגנון הזרימה משרה נוחות וחמימות - בסלוגן נוסף הלב בקטנה, על מנת לחדד את התחושה האישית והמפנקת.
פונט- תמליל צר - יוקרתי ונקי - מהוקצע. פונט שמשלים את הלוגו ומאזן אותו .
צבעוניות - ורוד- משדר את הפינוק וההנאה מהמוצר- החוּם משלים ומחייב על מנת לקחת את הלוגו לאפיה.
והנה הדמיה איך הלוגו 'משחק' בפועל:
אופציה שלישית
אלמנט- חותמת של השם באנגלית. ההשראה לחותמת נלקחה מחותמת עוגיות, כמו"כ חותמת משדרת את הערך האישי שיש במוצר. סגנון החותמת קלאסי ונקי על מנת לתת תחושה של נקיות ומקצועיות.
פונט GreyscaleBasic בשילוב גלובוס - פונט נעים עם פינות מעוגלות נותן תחושה נעימה רכה ומפנקת, בדיוק כמו הכיף בלאכול מאפי בוטיק.
צבעוניות - בז' וחום לקוח מתחום האפיה.
וגם כאן אלו הן הדמיות איך הלוגו 'משחק' בפועל:
סקרנים לדעת מה בחרה רות??
אז ככה, רות הלכה על הלוגו השלישי -האחרון
ובו יצרנו שפה לנישות שונות בעסק.
לרות יש גם קורסים שהיא מעבירה לימי גיבוש ימי הולדת וכו'.
יש לרות גם ארועי בוטיק שהיא מקימה
- ואז זה ממש 'ללקק ת'אצבעות'...
ואם בא לכם לפנק ולהתפנק - ובכלל להגיע רגועים לשבועות
צרו איתי קשר לקבל פרטי התקשרות
אז הנה לכם ההמשך תהנו:
ובסופו של תהליך ארוך ומעמיק,
הוספתי לשאול, מה את/ה רואה שהמיתוג עשה לעסק שלך?
זינוק משמעותי
הן מבחינת השפשוף והמקצועיות והן מבחינת ההנאה של הלקוח ברכישה
נערך לאחרונה ב: