בעיקר שוללת את יכולת הבחירה האישיתמכירים, מכירים הרבה.
ההתיימרות לקבוע חד משמעית את הסיבה, היא קצת שחצנית וגם קצת אכזרית.
בעיקר שוללת את יכולת הבחירה האישיתמכירים, מכירים הרבה.
ההתיימרות לקבוע חד משמעית את הסיבה, היא קצת שחצנית וגם קצת אכזרית.
ומה אני אומר? לי נשאר לשתוק, ולדמוע, ולהתפלל. ולנסות לקרב ולחבק.
למה חוסר אפיון? משום מה אני ממש יכולה לראות את המג"ש הזה בעיניים. בעיה שלי אולי...לגבי הדמויות הלא מאופיינות עד הסוף.
בניגוד לטורים האחרים, הטור הזה נכתב על בסיס עובדות קיימות כמעט ב 100%, ומבוסס על זכרונותיי הפרטיים.
חוסר האפיון של הדמות היה גם בחיים האמיתיים. המג"ש אכן היה דמות אניגמטית, בלתי ניתנת לאפיון. עם כל מיני צדדים מורכבים.
תירוצי עזיבת הדת היו ויהיו.
נדיר למצוא אנשים שבאמת מה שהפריע להם היה היחס של המג''ש,
הרוב זה איך לומר: "לא התירו לעצמם ישראל עבודה זרה אלא בשביל..."
את מכירה. עייני מלכים א א, ואני לא מכירה ילד או נער שירד, ואביו או רבו היו רכים כלפיו!
אנו לא מאשימים הורים ומחנכים, כי הבחירה ביד האדם.
אולם בכלליות- זו אחת הסיבות
כלומר אכיר, בעתיד.את מכירה. עייני מלכים א א, ו
אתה מכיר אותו. הוא יגמור אותך אחר כך. הוא יתן לך בצב"ץ (בום צעקה בום צעקה) חבל על הזמן".
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: