התייעצות שירות גרוע באישפוז, יש מה לעשות?

מאן דאו

משתמש פעיל
היינו באישפוז (לא יולדות) בהדסה עין כרם למשך כשבועיים, התייחסו אילנו ממש כמו לבהמות ואף גרוע מכך, במיוחד הגישה המגעילה של הסניטרים ושל הצוות הרפואי היהודי שמזלזל בציבור החרדי, וכן זה לא נגמר בזה - רוב עובדי המחלקה ערבים למהדרין (לא פעם תהינו האם הגענו בטעות לשיפא... או שאולי המחלקה הזו זו שלוחה של שיפא).
שכביקשנו טופס העברה לשערי צדק זכינו לייחס של כמה דקות... שבהם הסבירו לנו ותירצו את התירוץ המוצלח ביותר אי פעם - "זה בגלל המצב..."
האם יש מה לעשות? אפשר להעביר את התיק הרפואי לשערי צדק? יש טעם להגיש תלונה לבה"ח שחרט על דיגלו שירות לכל מטופל באשר הוא ללא הבדל דת גזע ומין?
 

סווצ'אר.

משתמש מקצוען
האם שווה? מדובר בסדרת בדיקות שנערכו בהדסה, האם אפשר שרופא אחר יטפל?
ואיך מעבירים הלאה תיק רפואי - אפילו הרופא משפחה לא יכול לראות את התוצאות של הבדיקות
במו עיניי ראיתי שאנשים בקשו את כל התוצאות של הבדיקות כדי לעבור בית חולים...
פשוט החתימו אותם ונתנו להם (אף אחד לא יכול להחליט עליכם איפה לקבל טיפול)
רק צריך לברר שיש למה לעבור מבחינה מקצועית
אפשר לברר עם הרב פירר/הרב פישר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה