דרוש מידע שימו לב! הקלה ענקית לקבלת קצבה לילדים אלרגיים לחלב ולמזון בכלל

א"א

משתמש פעיל
D I G I T A L
אין לי אפשרות לפנות בפרטי.. אפשר מייל?
 

ילילי

משתמש מקצוען
כבר תקופה גדולה אנחנו חושדים שהבן שלנו סובל מאלרגיה לחלב -תמיד הקיא או פיתח אדמומיות לכמה דקות
היה מקרה שבו זה החמיר ממש ובמשך שעתים היה עם תגובה אלרגית חמורה כולל קושי בנשימה -הזמנו טיפול נמרץ אבל בסוף הגוף שלו התגבר על על זה.
היום היינו אצל רופאה לאלרגיה - עשתה לו טסט שיצא חיובי והביאה לו מרשם לטיפות ומזרק. (והמלצה לבוא לבדיקה בעוד חצי שנה)
האם זה מספיק בשביל הגשת התביעה?
וכן ממתי זכאים לקבלת המענק?
אשמח לעזרה מאלו שעשו את התהליך
אם כתוב שהאלרגיה מסכנת חיים והילד חייב אפיפן צמוד אתם זכאים.
מאוד פשוט להגיש תביעה לבד.
ואם יש לכם מסמכים מרופא משפחה או הוכחה שהאלרגיה עוד מלפני זה אתם יכולים לקבל גם רטרו שנה אחורה.

 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
בשורה משמחת
ברוך ה' הגיע לסיומו תהליך של אי צדק במשך שנים כלפי ילדים אלרגיים לחלב ולמזון בכלל מצד ביטוח לאומי, אם עד כעת בכדי לקבל קצבת ילד נכה על אלרגיה הוצרכתם להגיש תיעוד של מקרה רפואי חמור, מהיום לא צריך להגיש תיעוד, אלא רק אישור מרופא אלרגולוג על אלרגיה מסכנת חיים עם צורך במזרק אפיפן (ובמקרים מסויימים אף ללא מזרק). ואתם מקבלים קצבה של 50% שזה 1,527 ש"ח לחודש!!!! ללא שום תיעוד נוסף. נחמד, לא?
וכעת שימו לב, משפחה שיש לה ילד המוגדר כזקוק להשגחה חלקית בגין רגישות למזון, ויש לו אח עם רגישות למזון (מצוי מאד לצערנו) גם אם אינו ברמה מסכנת חיים, הוא גם כן זכאי לקבל קצבה!
וכשיש שני ילדים יש תוספת של 50% לכל ילד על מה שהוא כבר מקבל.

בקיצור, הקלה ענקית לאפשרות לקבלת קצבה לילדים אלרגיים לחלב ולמזון בכלל!
מצו"ב חוזר מנכ"ל (המבטל את קודמיו, כמו שמופיע שם) עדכני מתאריך ג' אדר ב' תשפ"ב, וכן צירפתי גם את החוזר מנכ"ל הקודם בכדי לשים לב להבדלים הרבים שיש ביניהם.

נא העבירו מידע זה לאלו הזקוקים לכך, ויש המון כאלו!
משפחות רבות הסובלות מבעיות כאלו ואחרות, יכולות לכסות עם זה בין השאר גם את המיסים שאנו משלמים לקופת האוצר על הח"פ/משקאות/נסיעות, וכו' וכו'....
בלת"ק, למה חרשים עם שתל מפסיקים לקבל קצבה בגיל 18, למרות שברור שאי אפשר לשמוע בלי זה ולמרות שעד גיל 18 מקבלים קצבה מלאה עם בדיקה קטנה פעם בשנה שלא חזר חוש השמיעה, אחרי גיל 18 מסתבכים עם ועדות בביטוח לאומי שממש לא מאשרות בקלות..
אם למישהו מקוראי הפורום יש עצה או קשר עם הגורמים הרלוונטיים נשמח לעזרה בענין
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה