שימוש בספרי שמע-Audiobook

יוסי ג

משתמש רשום
עיצוב גרפי
יש לי שאלה בתחום לא שגרתי, ואני מקווה שמוכר פה ומישהו יוכל לעזור לי.
כמי שמשתמש הרבה בשנים האחרונות באודיו של שיעורים והרצאות, עלה לי רעיון להשתמש בפונקצי' של 'ספרי שמע-Audiobook'. מה שיאפשר להשתמש בריבוי פונקציות חדשות במכשירי השמעת האודיו החדשים, החל מהMP3 הנפוץ של סאן דיסק והלאה.
(כמו לדוגמא האפשרות של להמשיך בשמיעת ההקלטה מהנקודה שבה עצרו בפעם האחרונה, ועוד אפשרויות רבות וטובות)

אני בעצמי משתמש בנגן סאן דיסק הנ"ל. ואחרי תקופה קצרה של שימוש באפשרות הזו. העברתי עוד ועוד שיעורים לתיקייה Audiobooks. אבל כאן נתקלתי בבעיה מציקה. בתפריט ספרי אודיו אין חלוקה לתיקיות וממילא, אם אני מקשיב במקביל לשתי סדרות שיעורים אזי למרות שכשאמצא את השיעור בו אני אוחז, השיעור יתחיל מהנקודה בה הפסקתי, אבל בשביל להגיע לשיעור הזה אני צריך לדפדף בין עשרות שיעורים מכמה נושאים שונים, וגם לזכור באיזה שיעור אחזתי, דבר שמפספס את הרעיון של המידיות.

עלה לי רעיון לפתור את הבעיה הזו, והוא: לנצל את התכונה של ספרי השמע שנקראת 'מעבר בין פרקים' ולאחד את כל קבצי השמע (של סדרת שיעורים לדוגמא) לקובץ אחד ואז בתפריט Audiobooks כל סדרת שיעורים תופיע כשורה אחת במקום לדפדף בין עשרות שיעורים.
את הפעולה של שילוב כל הקבצים אפשר לעשות אמנם ברוב תוכנות האודיו ואותה אני יודע לעשות. אבל אני מחפש לעשות את זה בצורה שאפשר יהי' לדפדף בין התחלות השיעורים, ז"א שסגירת הקובץ תהי' בצורה שבה יש נקודת ציון לתחילת שיעור ולסופו. כמו בין פרקי ספר שמע.

אשמח אם יש למישהו כאן הבנה בתחום, ועוד יותר, אם הוא יוכל לעזור לי בביצוע הפעולה הנ"ל או ברעיון אחר שיוכל לעזור.
תודה מראש.
 

פרסומון

משתמש סופר מקצוען
תתקין רוקבוקס על הנגן ושם יש לך את כל האופציות והכל מחולק בתקיות כמו שצריך.
 

יוסי ג

משתמש רשום
עיצוב גרפי
יש לך התקנה\קישור?

ראשית כל תודה רבה.
יש לך התקנה\קישור להתקנה?

ואגב, זו תוכנה פשוטה? בעברית?
 

סיפי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אין לי מושג לאיפה הרחקת, אני משתמש הרבה מאד זמן בספרי שמע ויש חלוקה מצוינת לפי שם אמן ואלבומים, אמנם אין את folders כמו בתפריט מוזיקה אבל חלוקה הנ"ל קיימת. א"כ מה שאתה צריך זה ס"ה לשנות במאפיינים של השיעורים לתת לכל רב שם ולכל סדרה שם וכו' בקיצור לסדר את השיעורים כרצונך וכעדיפותך והכל יהיה מצוין!!!!
יש לי תוכנה ייעודית ליצירת תגיות בקלי קלות לשירים שהיא בעברית. קוראים לה mp3tag
אני משתמש בה להנ"ל ומרוצה מאוד, דובר עליה כאן http://www.prog.co.il/showthread.php?t=136706&highlight=Mp3tag
יש לך שם בהמשך גם קישור להורדה
ואגב תרויח מכל הסיפור שהשיעורים שלך יהיה מסודרים באמת...
בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ו'

מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה