שוקי סלומון - חיים ישראל

אהבת את השיר?

  • כן

    הצבעות: 17 73.9%
  • לא

    הצבעות: 5 21.7%
  • חצי חצי

    הצבעות: 1 4.3%

  • סה"כ מצביעים
    23

יהודה פיונטק

משתמש צעיר
%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-270-1024x576.png


שירת הבקשות שוקי סלומון & חיים ישראל – צפו:

הזמר והיוצר שוקי סלומון משיק סינגל חדש בשם 'שירת הבקשות' יחד עם מלך המוזיקה המזרחית חיים ישראל.

את מילות השיר כתב שוקי והלחן משותף יחד עם חיים ישראל. את הקליפ המצורף לשיר צילמו השניים בדובאי מיד לאחר הסכמי הנורמליזציה עם ישראל, כשמדובר למעשה בשיר היהודי הראשון בהיסטוריה שמצולם על אדמת איחוד האמירויות.
"בחרנו לצלם את הקליפ דווקא בדיונות המדבריות של איחוד האמירויות, דובאי", מספרים שוקי וחיים . "רצינו להדגיש את הפער בין העושר הבלתי נתפס שרואים בכל מקום בעיר לבין הפשטות והריקנות שיש בדיונות האינסופיות במדבר. לא חיפשנו בניינים מפוארים ופירוטכניקות אומרים השניים, חיפשנו את המקום הכי פשוט שיש, לבוא הכי מלמטה ,

מדבר, עם המסר הזה של פשטות, מהמקום הכי נמוך שיש, באנו לבקש, מאבא, בעל הרחמים, שוכן מרומים, בתקופה הקשה והלא פשוטה שעוברת עלינו. תקופת הקורונה שגרמה לקרע ושנאת חינם בעם שלנו, בעיות פרנסה, חולי כאב ובדידות, מילות השיר הם בקשה ותחינה לאבא, שיאמר די לצרותינו, ושתבוא גאולתינו, מוסיף סלומון, מילות הפזמון האופטימיות נוסכות תקווה שיש בלב כולנו, שאבא רחום וחנון רואה מלמעלה את הכאב, רואה את הדמעות, רואה את הילדים שלו בוכים ושבורים, ואבא לעולם לא משיב בקשה של ילד ריקם."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה