אינדיזיין שדרוג הסקריפט Footwork לגירסה 3.1 (שדרוג חינם לבעלי גירסה 3.0)

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עדכנתי כעת את האתר עם גירסה חדשה של Footwork, גירסה 3.1. השדרוג חינם לכל בעלי גירסה 3 ומעלה ואפשר להוריד אותו מהאתר id-extras.com
מה חדש?
1. שיפור משמעותי לפונקציה שמרשה להערות להופיע שלא באותו עמוד כמו ההפניות להערות ("הרשה להערות להופיע בעמוד הבא"). עד עכשיו, Footwork קודם סידר את העמוד כדי להגיע למצב תיקני, הוי אומר שלא תהיה הפניה להערה בטקסט הראשי ללא שההערה עצמה תתחיל באותו עמוד גם כן. ואז כשלב ב', אם נשאר רווח בין ההערות לטקסט הראשי, Footwork הגדיל את התיבה של הטקסט הראשי כמה שאפשר כדי למלאות את הריווח. רק שזה גרם לפעמים (תלוי באופי הטקסט) שיהיו עשרות הפניות להערות שלא נמצאות בעמוד, בעוד שכל אדם נורמלי יעדיף להגדיל את תיבת ההערות במקום את תיבת הטקסט הראשי.
אבל הפתרון הוא לא פשוט, מאחר שאי-אפשר פשוט להגדיל במקום זאת את תיבת ההערות (באופן מקביל למה שקרה עד כה), מאחר שיתהווה מצב שיופיעו הערות בעמוד שעדיין לא ראינו בטקסט הראשי את ההפניה אליהן, וזה אסור.
כעת, הפונקציה בכלל לא עובדת בשיטה הזאת, ובמקום זאת, בודקת במהלך סידור כל עמוד איך להתייחס לאפשרות של הפניות להערות שעוד לא קיימות.
בקיצור, בס"ד נראה שעובד יפה והרבה יותר טוב מבעבר.
2. לבקשת כמה מעמדים, עם סיום הרצת הסקריפט, הסקריפט לוקח אותנו חזרה לעמוד בו התחלנו, במקום להעביר אותנו לסוף העמודים החדשים. מקווה שזה משהו שהרוב רוצים.
3. תוקן באג שההודעה על "מבוי סתום" צץ גם כאשר לא היה באמת מבוי סתום (קרה כשנפתחו 3 עמודים חדשים רק עם הערות ללא התקדמות של הטקסט הראשי).
4. אני עובר לשיטה של אקטיבציה ע"י כתובת מייל במקום מספר סיראלי, כך שאם יידרש (לרוב לא), לא יידרש להזין את המספר הסיראלי הישן בעת התקנת הגירסה החדשה, אלא המייל שאתו בוצעה הרכישה המקורית.

אריאל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה