האם תוך כדי עבודה, הלקוח היה מודע לכך שכבר אתם עומדים לעבור את המחיר הראשוני שנקבע? האם לא הודעת לו על כך? לענ"ד צריך לומר ללקוח:" תשמע, כל מה שעשיתי עד כה היה שווה את הסכום שקבענו. כל שינוי מעכשיו יעלה לך עוד כסף בנוסף לכך. "כך נראה לי שצריך לעשות.. כי אחרת אני יכולה להבין את הלקוח- הוא ביקש עוד שינויים ועוד.. וחשב שזה יעלה לו X ובסוף הסכום הוא פי כמה מהסכום שקבעתם, והרבה מעבר למה שיכל ששיער בדעתו.. אני מבינה שסיכמתם על שינוי אחד והוא רצה 5 פעמים שינוי (או משו כזה?) ולכן היה צריך לדעת מעצמו שזה יעלה לו יותר, אבל היית צריכה להזהירו.
אבל בכל אופן, האם לא היה יותר טוב מראש לקשר את כל העמודים כך שכל שינוי לא יהי ידני? מסתבר שבגלל שאת חשבת שזה יהיה שינוי אחד, חשבת שזה בסדר.. אבל תכלס אם היית יודעת שזה יותר שינויים, אולי היה עדיף להמליץ שתעבדי על הכל מחדש כך שכל שינוי לא יהיה אוטומטי? לא יודעת אם זה באמת היה חוסך זמן או לא? טוב, זה לא משנה כרגע.
בכל אופן תדעי שאני מאד מבינה אותך בראש ובראשונה. שלא תחשבי שלא. עבדת והכסף מגיע לך! אבל אני חושבת שכדאי לחשוב על מה שכתבתי מצדו של הלקוח, אולי אני טועה, אבל נראה לי שצריך להזהיר מראש : הגענו כרגע לX כסף.. כרגע הגענו לXX כסף, האם להמשיך?
אולי אני טועה,
אבל אולי יש מקום לצאת לקראת הלקוח ולהוריד לו כך וכך כסף באחוזים מהתשלום הכולל? להסביר ללקוח שהעימוד הידני שהוא דרש היה מעבר למה שסכמתם, עבדת פי 4 או 5 יותר זמן ממה שסכמתם, אבל את עדיין מוכנה לצאת לקראת הלקוח ולתת לו הנחה. איך להסביר את ההנחה? לא יודעת....