שלום רב!
אפשר לומר:
ואעפ"כ לא העתיקה רבינו בשום מקום לקולא זו, לא להלכה, ובודאי לא למעשה.
ואפשר לומר:
ואעפ"כ לא העתיק רבינו בשום מקום קולא זו, לא להלכה, ובודאי לא למעשה.
האם זו שגיאה לומר:
ואעפ"כ לא העתיקה רבינו בשום מקום קולא זו, לא להלכה, ובודאי לא למעשה.
יישר!
אפשר לומר:
ואעפ"כ לא העתיקה רבינו בשום מקום לקולא זו, לא להלכה, ובודאי לא למעשה.
ואפשר לומר:
ואעפ"כ לא העתיק רבינו בשום מקום קולא זו, לא להלכה, ובודאי לא למעשה.
האם זו שגיאה לומר:
ואעפ"כ לא העתיקה רבינו בשום מקום קולא זו, לא להלכה, ובודאי לא למעשה.
יישר!