רשת בני יוסף - מעלות? חסרונות?

single

משתמש מקצוען
בית הספר שלנו מתעתד לעבור לרשת בני יוסף. כרגע הוא עמותה של מוכש"ר, ולכל מורה יש אפשרות לבחור אם היא מעוניינת לעבור או להישאר בעמותה המקורית. מה הצדדים לטובת ונגד המעבר למעיין החינוך התורני - בני יוסף?
 

ציפי-ה

נשארתי סקרנית בהחלט...
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מנסיון, שווה מאד!!
מקבלים את כל מה שמגיע לך בלי פשרות.
הם מאד מאד פיירים
ונותנים עד השקל האחרון.

החסרון היחיד
שמחייבים מדי פעם להשתתף בהשתלמויות
אם כי נראה לי הגיוני לדרוש את זה.
 

honey

משתמש פעיל
תלוי. יש מקומות שדורשים לעבוד שעות נוספות בתרומה. גם מבחינת המשכורת אין בכל בי"ס את כל התנאים. כמו שהיה ופרטני. אין שעות גיל ואין עוד הרבה הטבות שבמשרד החינוך יש. מכירה מורות עם משרות אם (24 ש"ש) שעוד תורמות שעות עם וותק של מעל 10 שנים ולא עוברות את 6,000 גג 6,500 בחודש..עם תואר וגמולים.
אבל נראה לי שעדיין עדיף מעמותה...
 

הוראה מתקנת

משתמש צעיר
עבדתי גם בבני יוסף וגם בעמותות פרטיות, אין מה להשוות.
כמובן שבני יוסף עדיף ממוכר שאינו רשמי.
בבני יוסף משלמים מעונות, תואר, גמולים, וכו'.
דברים שבעמותות פרטיות לא שילמו לי.
אא"כ גם בעמותה איפה שאתם היום משלמים לכם את כל הנ"ל.
 

m a r g a l i t

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
תלוי. יש מקומות שדורשים לעבוד שעות נוספות בתרומה. גם מבחינת המשכורת אין בכל בי"ס את כל התנאים. כמו שהיה ופרטני. אין שעות גיל ואין עוד הרבה הטבות שבמשרד החינוך יש. מכירה מורות עם משרות אם (24 ש"ש) שעוד תורמות שעות עם וותק של מעל 10 שנים ולא עוברות את 6,000 גג 6,500 בחודש..עם תואר וגמולים.
אבל נראה לי שעדיין עדיף מעמותה...
זה לא נראה לי קשור לבני יוסף, זה אולי קשור לבית ספר
אני לא תורמת שעות ואני בבני יוסף.
 

single

משתמש מקצוען
שימו לב-
אין לך מושג כמה את הולכת לקבל בחודש הקרוב עד לראשון לחודש...
כל חודש סכום אחר...
אין עם מי לדבר!!!!
למה? במה זה תלוי? אילו סעיפים משתנים?
במקום שבו אני עובדת עכשיו אני מקבלת מעונות, תואר וכו'. יש משהו שאני יכולה לקבל בבני יוסף מעבר לזה?
 

honey

משתמש פעיל
מכירה מורות שכן עוברות? איך עושים את זה?
ברשת כמעט ולא מכירה. יש הרבה ממורמרות..אבל כן מכירה כאלו שלפחות לא תורמות ומקבלות על שעות שהייה. ומנהלים שפחות מנצלים..
איך מגיעים ליותר? עוברים למשרד החינוך...
 

אלחנן.ג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
איך מגיעים ל 100 % משרה שבכל יום שעות עבודה מ 8 עד 1 ושישי מ 8 עד 12 שלכאורה יוצא 29 ש"ש
תודה רבה
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
איך מגיעים ל 100 % משרה שבכל יום שעות עבודה מ 8 עד 1 ושישי מ 8 עד 12 שלכאורה יוצא 29 ש"ש
תודה רבה
בעיקרון אתה צודק בטרום רפורמה,
שעה בהוראה = 45 דק' (חוץ מ2 שיעורים של 50 דק') ולא מחשבים הפסקות
8.00-8.50 - 1
8.50-9.05 - ארוחת בוקר
9.05-9.55 - 2
9.55-10.15 - הפסקה
10.15-11.00 - 3
11.00-11.45 - 4
11-45-12.00 - הפסקה
12.00-12.45 - 5

5 שיעורים * 5 ימים = 25 שעות + 4 של יום שישי = 29 שעות
לא החשבנו 3 שעות חינוך או את הרבע שעה האחרונה של כל יום
ובהנחה שאין יום חופשי
ניתן לחלק את ההפסקות בצורה קצת שונה
כך יכול להיות שבטרום רפורמה זה אפילו יותר ממשרה (אם מתחילים ב8.00)
באופק חדש נדרש 36 שעות שבועיות וצריך עוד 7 שעות שבועיות
ז.א. לסיים מינימום ב14.00 כל יום ועוד 2 שבועיות מעבר לכך
 

אלחנן.ג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
תודה על המענה

אז למסקנה כמה שעות מקבלים מ 8 עד 1

5 ימים בשבוע

ועד 12 ביום ביום שישי (כולל הרבע שעה)

 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
תלוי כל מנהל/מוסד כמה הוא יחשיב (ואורך ההפסקות)
יכול להיות
29 ש"ש
30 ש"ש
30.66 ש"ש
32 ש"ש
33.66 ש"ש

ואם לשאלתך
איך מגיעים ל 100 % משרה שבכל יום שעות עבודה מ 8 עד 1 ושישי מ 8 עד 12 שלכאורה יוצא 29 ש"ש
אז יש כאלו שיעגלו ויעשו לך טובה ויש כאלה שיגישו שחסר לך שעה ואתה חייב להם
3 שעות חינוך זה רק למחנך כיתה
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
שני שיעורים של 50 דק'
זה רק כאשר אין תפילה
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
שני שיעורים של 50 דק'
זה רק כאשר אין תפילה
אין קשר
זה לוח הצלצולים/שיעורים של משרד החינוך
בדרך כלל התפילה היא חלק מהשיעורים
בעיקרון בבתי ספר דתיים יש תורנות של פעם בשבוע תפילה
ובדרך כלל תפילה נחשבת 20 דק'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה