מדריך רק עצה טובה לחסוך עוגמת נפש: אל אל אל אל תקנו כלום כלום ברשת קי אף פי. KFP...

מחשבים זה אני !

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מניסיון של שנים יש להם אמינות ואדיבות כל לקוח יכול לקבל חצי שעה הסבר רק כי הוא רוצה לדעת את ההבדל בן סוגי המסכים שיש להם ולצאת בלי לקנות כלום אבל אין להם שירות טוב כי אין להם כוח אדם
הוה אומר דברים טובים מחירים טובים ולכן מגיעים המון לקוחות אבל באמת אין להם עובדים
יש להם חנות צמוד למעבדה שלי ובעבר כשאני הייתי נתקע עם משהו שאני צריך במיידי הייתי נכנס לשמה
יושבים עומדים איזה 20 איש ובאמת שכל פעם מחדש הייתי שואל את עצמי שוב באמת עדיף לקפוץ למתחרים ממול ולשלם 10 אחוז יותר ולחסוך את זמן ההמתנה
כיום אני עושה את מירב המאמצים שאני לא ייצטרך להיכנס לשמה ואם כבר כן אז לקחת מספר לצאת החוצה לחזור לכל הלקוחות שלא הספקתי מהבוקר לעבור על המילים והחדשות בפרוג ולחזור חזרה בשביל לגלות שנשאר רק חצי מהלקוחות

@Natan Galant יש משהו כייף בזה שאתה מקבל שירות גרוע מKSP או מאנגל כאילו לא יודע מה איתך אבל אני מאוד נהנה מההשלכות של זה כאן באתר

 

בעילום שם

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מבין את התסכול שלך, אבל שים לב שחובה להתייעץ עם רב לפני פרסום המוני כזה, שיכול לגרום להם נזק רב [יתכן שהתייעצת, אני רק מציין]. בפרט, שלפי התגובות כאן רוב הציבור מרוצה, ואתה נפלת כנראה במקרה נדיר.
 

חיה.

משתמש מקצוען
קונה שם בקביעות כבר שנים רבות.
יצא לי שהייתי זקוקה לשירות לקוחות בסניף
וקבלתי מענה מצוין ביותר!
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
קונה אצלם המון ומאד מרוצה

קניתי אצלם המון בדרך כלל היה בסדר גמור עד לחודשים האחרונים שלוקח למשלוח לפעמים חודש להגיע אלי.
בפעם האחרונה עשיתי כמה הזמנות מאמזון יום אחרי ההזמנה מKSP, כל ההזמנות מאמזון הגיעו שבוע - שבועיים לפני ההזמנה מKSP.

קונה שם קבוע ולא נתקלתי בבעיות.
החליפו לי ארדיסק בלי בעייה 5 ימים לפני תום האחריות. למרות שלא הייתה לי חשבונית אלא שיחזרו חשבונית לפי מס טלפון

מצד שני פעם הלך לי דיסק יקר, הלכתי לסניף, שיחזרו חשבונית, והחליפו לי במקום.
כך שאין מדיניות שלילית, אלא שאין כח אדם מספק בשירות לקוחות.

גם לי יש ניסיון טוב מאד איתם

מצטערת בשבילכם, אבל גם לי יש ניסיון טוב איתם, כולל שירות לקוחות

קונה שם בקביעות כבר שנים רבות.
יצא לי שהייתי זקוקה לשירות לקוחות בסניף
וקבלתי מענה מצוין ביותר!

אם תקנו דרך הקישור הזה, תרוויחו לתמוך במיזם השבת כאן בפרוג. המוצרים יעלו לכם אותו דבר בדיוק!

הנה דוגמא:
 

שלג קל

משתמש מקצוען
תכל'ס נראה לפי התגובות שאותו פקיד דווקא עשה שירות טוב ל KSP
אם לא האשכול המפרגן הזה לא היה נפתח...
 

מקצה הארץ-:)

משתמש מקצוען
מזכיר לעצמי - ולכם, בפעם התשעים בערך, שלא לקנות אף פעם, בשום מצב ובשום תנאי ברשת הענקית קיי אף פי (שגיאת הכתיב מכוונת).

במקום להכביר במילים, פשוט משתף את ההתכתבות הארוכה שלי איתם.
שמונה פרקים קצרים קצרים.

ו... אוף!!! למה אני עושה שוב ושוב את הטעות וקונה ברשת הזו? למה??
לשלם מחיר מלא ואז לגלות שאין שירות לקוחות? אין? אין?


פרק 1
ככה זה התחיל:
צפה בקובץ המצורף 1819776

פרק 2
אני מדווח לחברה על ייאוש וסבל אמיתיים שחוויתי.
צפה בקובץ המצורף 1819777

פרק 3
שירות הלקוחות מפגין אדיבות מופלאה!
צפה בקובץ המצורף 1819780

באותו היום לא הייתי על המחשב. (מותר לי?). וכשפתחתי אותו גילית כי בהיעדרי, בתוך 6 שעות בלבד...
צפה בקובץ המצורף 1819781

כעבור שעתיים נוספות...
צפה בקובץ המצורף 1819782

פרק 4
הלקוח זועם
צפה בקובץ המצורף 1819783

פרק 5

שירות הלקוחות משתתף בצער הלקוח
צפה בקובץ המצורף 1819784

כתבתי שכן.
הם רצו לדעת שעה וסניף שוב, אז כתבתי.

הוספתי עוד הרבה תסכול:
צפה בקובץ המצורף 1819786


פרק 6
שירות הלקוחות מתעלה על עצמו.

הברנש רצה תמונה של המוצר - צילמתי ושלחתי.
ואז גיליתי...
ש... טאאאדם. הפניה נסגרה!
אני מנסה להבין למה, ומקבל תשובה מאוד מפתיעה.
שימו לב לשורה התחתונה.

צפה בקובץ המצורף 1819787

פרק 7
וזהו פחות או יותר


התעייפתי. לקחתי את המוצר, זרקתי לפח הקרוב, ומחקתי מליבי את זכרו ואת שוויו. (מוצר של מאה שקל בערך)

פרק 8
ואני תמה לעצמי. מנסה לפצח את הסוד.

למה אנחנו מסכימים לקבל חווית שירות כל כך מזעזעת?
אף חנות בארץ לא הייתה מתייחסת כך ללקוחותיה, ולא משנה מי ומה.

אז למה אנחנו ממשיכים לקנות מהרשת הישראלית הלא נעימה הזו, עוד ועוד?

מה אנחנו, עיזים?
לא מגיע לנו לקבל שירות?
מצער ממש לשמוע ובטח לחוות את התסכול הזה..
אבל לפחות משהו טוב יצא מזה.
השנינות והציניות המעולים שלך גרמו ליהודי לחייך בשעה לא הכי אופטימית בשבילו..
והכי אהבתי את ההסבר מהו תור ארוך!!
תמיד אלה אחרי הדלפק עם המשקפיים המעוגלים והמבט המלוכסן משהו, ישובים אחר שולחן עץ מהגוני הצבוע בגווני אגוז, לא מבינים מה זה תור.. ותיבת ארוך בכלל לא נמצאת בלקסיקון שלהם. :)

נראלי אתה מדבק

:p
 

מתכנתת:)

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
לי דוקא יש נסיון גרוע כשרישום המוצר היה ע"ש אבי ובאתי לקחת אותו (נסיעה מחוץ לעיר!!) והם סרבו בתוקף לתת אותו כי החבילה לא רשומה על שמי. לא עזר ייפוי כח שאבי שלח במייל בתוספת צילום תז ולא כלום
לא היה עם מי לדבר. אפילו ברשתות הכי נעסכיות לא חוויתי כזו חויה משפילה. המוכר אפילו לא היה מוכן לקבל את הטלפון לשיחה עם אבי לחשוב מה אפשר לעשות! בסוף כשהתערב לטובתי אדם לא דתי שהיה בחנות, הם נתנו לי. וד"ל.
 

ג'ינג'י

משתמש מקצוען
דווקא יש לי נסיון טוב איתם. מוצרים מעולים, מחירים זולים משאר החנויות בשוק, ושירות מקצועי.
זמני המתנה בתור באמת ארוכים מאוד, אבל אולי עם הזמנת תור מראש אפשר לחסוך את זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה