רצינו לעצב חנוכיה...

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

איאן

משתמש רשום
ולא יצא...
אבל נהנינו מהביקור בנפחיה !

נ.ב
אצלי במחשב הצבעים יותר חמימים.
 

קבצים מצורפים

  • 2רקוע מתכות.jpg
    KB 288.4 · צפיות: 15

כדרלעמר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הי איאן,

קשה להגיד.

אתה רוצה להעביר סיפור בצילום, ביקור בנפחיה, אבל הצילומים לא ממש מעבירים את הסיפור.

אם אני מסתכל על התמונות התמונה הראשונה מספרת לי על דקורציית מתכת של ציפורים עם רקע מבולגן. לא כל כלי ממתכת מספר על נפחיה ולא כל בגד מספר סיפור של חייט.

התמונה השניה כבר יותר מתאימה למקום עבודה, אבל שוב היכן הנפחיה? זה נראה כמו ראש מקדחה על סטנד מהסוג שמשתמשים לכריכת ספרים. זה לא מספר על שום עבודה, רק חלק מכלי עבודה שיכול לשמש להמון דברים. בכלל הייתי מעדיף לנסות לצלם את הכלי מתי שהוא מסתובב עם מקדח, מתיז אבק/ניצוצות.




מבחינה טכנית התמונה הראשונה לא טובה הפלאש או האור הישיר על האובייקט המבריק לא מחמיא, גם תחושת העומק והתלת מימדיות שהייתי מצפה מצילום אובייקט שכזה אינו קיים כאן. הרקע מבולגן מידי ולא מוסיף כלום לסיפור (פירטתי לעיל).

התמונה השניה טובה יותר מבחינה טכנית. השימוש בעומק שדה רדוד מדגיש את ראש המקדחה שאותו רצית להבליט, התאורה עליו גם היא מעניינת. אבל כפי שכתבתי חסר סיפור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה