מעניין רץ ברשת • הרפורמה המשפטית ומחאות ה0מאל

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
‏בעזה ובלבנון חוגגים: גם הערב כל הערוצים הערביים סיקרו בהרחבה את הפגנות השמאל בירושלים והמהומות שהתרחשו במקום
 

קבצים מצורפים

  • WhatsApp-Image-2024-06-18-at-00.00.13-1024x1024.jpeg
    WhatsApp-Image-2024-06-18-at-00.00.13-1024x1024.jpeg
    KB 190.5 · צפיות: 58

ניהול 1

משתמש מקצוען
פרופ' שקמה ברסלר ממנהיגות המחאה נגד הממשלה נאמה אמש במחאה מול הכנסת ואמרה: "שמענו את גדי איזנקוט אומר במפורש שראש הממשלה נשלט על ידי כהניסטים - ולא עושה כל מה שהוא יכול כדי לשחרר אותם. ההפקרה הזו, החרפה המוסרית הזו מלווה אותנו יום-יום שעה-שעה". לדבריה, "האמת ברורה - למדינת ישראל אין הנהגה. יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת".


ברשת תקפו אותה על הדברים המוגזמים הללו. עורך ומו"ל 'ניוז 1', יואב יצחק כתב בתגובה לדבריה הקשים: "עלילת דם מצד שקמה ברסלר נגד נתניהו. על השמצה פחותה מהנ״ל ברסלר היתה מגישה תביעת לשון הרע".

הכתב המדיני של 'ערוץ 14', תמיר מורג הגיב וכתב: "מה שמדאיג יותר מכל באמירה של שקמה ברסלר ש"ראש הממשלה מחייך כשקצין העיר דופק בדלת לעוד משפחות", הוא לא הרשעות או ההסתה.

הבעיה האמתית היא שצמחה כאן תנועה רדיקלית שתומכיה אינם סבורים שנתניהו הוא סתם ראש ממשלה כושל לטעמם, אלא שהוא פועל ממניעים של זדון ורשע טהור, כמו דמות הנוול באיזה קומיקס לילדים בגיל גן. מי שסבור כך איבד את היכולת לחשוב באופן רציונלי, לא ניתן לקיים איתו דיאלוג, ואין גבולות אין מעצורים לאמצעים שבהם יהיה מוכן לנקוט כדי לעצור את אותו רשע טהור מדומיין".

אביחי חדד, לשעבר יועצו של ראש הממשלה נתניהו הגיב וכתב: "בשנת 76 אפילו קצין העיר לא דפק על דלתם של משפחת נתניהו, בנימין נתניהו נאלץ לבשר לבדו להוריו על נפילת אחיו (יוני נתניהו. ק.ע.) שקמה ברסלר פשוט חלאה".

כוכב הרשת נחמיה גרשוני הגיב וכתב: "אם הציטוט הזה נאמר, הגיע הזמן לומר ששקמה ברסלר היא פסיכופטית חלאתית".


"מחכה ליום שגם בשמאל יקיאו מישהי כמו ברסלר", הביע שמעון ריקלין מ'ערוץ 14' תקווה.

כתב 'ישראל היום', חנן גרינווד הגיב להתבטאות של ברסלר וכתב: "אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי אחרי השבעה באוקטובר הייתה לחסום את שקמה ברסלר בטוויטר. ההתבטאות שלה הערב מוכיחה כמה זה היה נכון".
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
1718865600494.png
ערוץ 14 הוא ערוץ טלויזיה פרטי, עסק לכל דבר, בדיוק כמו ערוצים 12 ו13 של השמאל, שמחזור הכספים שלהם גדול פי כמה, ריקלין ומגל מקבלים משכורת מערוץ 14,
כנ"ל גלי ישראל, ששווה אולי עשירית מכל ערוצי הרדיו של השמאל,
המחאה לעומת זאת מאורגנת ומשומנת בעשרות מיליונים ויותר, שהם הוצאה בלבד ללא שום הכנסות, יחי ההבדל המזערי.
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
יעלון מגיב: ‏כמי שנאבק שנים להקמת ועדת החקירה הממלכתית לחקר פרשת והצוללות, שהיא פרשת השחיתות הביטחונית החמורה ביותר מקום המדינה, אני כמובן מכבד את הוועדה ואמלא אחר הנחיותיה באמון מלא וביושרה, כדרכי.
משפט שסותר את עצמו: בג"ץ כתב שיעלון שיקר ביודעין בתצהיר. אז איך 'אמון מלא ויושרה - כדרכי'?!
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
תמונה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה