4 נסיעות בשבוע * 50 שבועות בשנה.אז בשבילו גם הביטול של ערך צבור לא כ"כ משמעותי,
זה ס"ה שקלים בודדים
של ההפרש בין 2.6 ש"ח (פחות 20% = 2.08) ל5.5 ש"ח מלאים
= 684 ש"ח!!!!!
4 נסיעות בשבוע * 50 שבועות בשנה.אז בשבילו גם הביטול של ערך צבור לא כ"כ משמעותי,
זה ס"ה שקלים בודדים
מקור?שמעתי שההנחות החדשות, וביטול העליה במחירים זה יהיה על חשבון תוספות שירות עתידיות, שזה אומר, שכנראה בשנה הבאה ובזו שאחריה כמעט שלא יהיו תגבורי קווים, או הוספת נסיעות בלו"ז, ולא הוספת קווים חדשים.
מישהי שכנראה במסגרת העבודה שלה נחשפה לזה.מקור?
גם אני שמעתי את זה איפשהושמעתי שההנחות החדשות, וביטול העליה במחירים זה יהיה על חשבון תוספות שירות עתידיות, שזה אומר, שכנראה בשנה הבאה ובזו שאחריה כמעט שלא יהיו תגבורי קווים, או הוספת נסיעות בלו"ז, ולא הוספת קווים חדשים.
וכמה עולה סבסוד תח"צ לאורך זמן? גם הון כסף. מידי חודש.הבעיה בכל מה שכתבת שזה... פשוט עולה הרבה כסף...
בעבר פורסם על פיילוט לתחנות ממוזגות זה כנראה ירד מחוסר תקציב.נתץ זה השקעה גדולה וזה כבר קיים בהמון מקומות
אבל לא יותר מדאי כי זה יקר.
20 אחוז מתוך חמש שח הוא 1.1 בסהכ4 נסיעות בשבוע * 50 שבועות בשנה.
של ההפרש בין 2.6 ש"ח (פחות 20% = 2.08) ל5.5 ש"ח מלאים
= 684 ש"ח!!!!!
אם האוטובוסים יגיעו בתדירות גבוהה, לא נזדקק למיזוג בתחנות.בעבר פורסם על פיילוט לתחנות ממוזגות
יש מחסור עצום בנהגים!דל"פ.
שופכים כסף למקום הלא נכון. תח"צ היא חלק קטן מאוד מהתקציב של המשפחות היום, אפילו העניות.
אם כבר אתם שופכים מליארדים (מהכסף שלנו), תעשו את מה שרק אתם יכולים לעשות ולא אנחנו.
לשפר את האיכות של התח"צ.
* הכי חשוב! אוטובוסים ונהגים חלופיים עומדים הכן בכל מסוף למקרי תקלה/עומס, כך שאמינות התח"צ תהיה מקסימלית והאיחורים והחיסורים מצומצמים למינימום.
* פיקוח על שירות של נהגים. להעיף כל נהג שנוהג כמו פרא או לא מתייחס נורמלי לנוסעים.
* העלאת פריסת ותדירות קווים.
* לזרוק מהכביש כל אוטובוס אחרי 5 שנים.
* הצללה איכותית בתחנות.
* נתצי"ם בכל פינה.
כל משתמש בתח"צ ישמח על כל אלו פי אלף!!! מהחוקן פרוטות עלובות שיצא לנו ההעלאה הזו. כמובן רק אם הוא יחשוב טיפה.
הרי אפילו כלכלית גרידא, מונית אחת בחודש בגלל פספוס של אוטובוס, וכבר לא שווה הכל...
זה אכן לא חדש, כבר דרעי שפך כסף לכיוון הלא נכון הזה של להוריד את מחירי התח"צ, וממש חבל.
עם משכורת טובה כולם ירוצו. בכל אופן אלו פרטים, השאלה היא בעקרון ובכיוון הפעולה.יש מחסור עצום בנהגים!
עם משכורת טובה כולם ירוצו. בכל אופן אלו פרטים, השאלה היא בעקרון ובכיוון הפעולה.
עצם העובדה שיש שפע חברות קבלניות שמתגברות את התח"צ מוכיח שהמשכורת הנמוכה בחברות היא הגורם לנטישההיום משלמים כ 50 ש''ח לשעה פלוס בונוסים על שישי ומוצש ותיקופים.
לדעתי זה משכורת מכובדת
זה לא המשכורות, זה התנאים,עצם העובדה שיש שפע חברות קבלניות שמתגברות את התח"צ מוכיח שהמשכורת הנמוכה בחברות היא הגורם לנטישה
תהא הסיבה אשר תהאזה לא המשכורות, זה התנאים,
בחברות התח"צ נהגים יכולים לעבוד 12+ שעות (שלא ע"פ החוק),
וההפסקות נשחקו לגמרי בגלל הפקקים בכבישים והמחסור בנהגים,
לעומת זאת בחברה פרטית מתייחסים לנהגים יותר טוב, רוב הנסיעות שלהם הם בסגנון אחר לא העלאת והורדת נוסעים פעם בחצי שעה- שעה, ולא צעקות מנוסעים נרגזים...
הנהג בד"כ יכול לבחור אם לקחת את הנסיעה ועוד ועוד...
פתיחת השוק לתחרות חופשית או במילים אחרות הפרטה!תהא הסיבה אשר תהא
זה מוכיח שחברות התח"צ צריכות לעבור שינוי יסודי
הפרטה זהו דבר שצריך לדעת לעשות אותו נכון.פתיחת השוק לתחרות חופשית או במילים אחרות הפרטה!
מה שטוב בארה"ב טוב גם לנו,
ושהמדינה תסבסד רק קוים לא ריווחיים...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ת'
קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יי כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי: