אז הנה הנסיון שלי שנכתב בלי עמקות יתירה, ותתחליו לשפץ עד לקבלת בריף טוב ואז נמשיך לקריאייטיב
בריף קריאטיב
יהדות התורה ג'
רקע
מיהו הלקוח, הענף, המוצר / השרות...
יהדות התורה המאוחדת, מפלגת החרדים האשכנזים שופרם של הרבנים ופטרונם של מוסדות התורה בממשל,
תקופת בחירות על רקע משבר בין כלל הפלגים ברשימה ולאחר משבר בבחירות לרשויות לפני שלושה חודשים שהגדול בניהם היה בירושלים שבו חסידי גור הנקראים הסיעה המרכזית ברשימה ובראשם יענקל ליצמן גרמו לאי בחירתו של פורוש שהוא הראש של שלומי אמונים והחסידויות הקטנות יותר, לראשות עיר ובכך לבחירת ראש עיר חילוני בירושלים
המשימה התקשורתית / מטרות הפרסום
מה רוצים להשיג בעקבות הקמפיין?
לגרום למצביע החרדי כזה שהצביע בעבר וכיום לא בטוח שיצביע, לבוא ולהצביע ג' למרות השבר והקרעים.
קהל המטרה הקונספטואלי
למי פונה הקמפיין? מיהו האדם האחד המסויים, ה"טיפוס" אליו מכוון הפרסום?
החרדי המאוכזב שהפסיק לראות במפלגה את פטרונם של עולם התורה ושלוחי דרבנן ולדעתו אפשר לא להצביע או אפילו להצביע שס העיקר לא להשתתף בבלאגן שקורה שם בין החכי"ם של ג'
השאיפה שבלב
מה הדבר שאותו אדם שואף אליו? מה הכי חסר לו?
זהות פוליטית שתייצג ותשמר את האינטרסים שלו או של הזרם אליו משתייך תוך הצגת שליחות לפוליטיקה נקייה ולא פוילישטיק.
המותג – איך עונה המותג על השאיפה שבלב? מיצוב, ערכים ואישיות
איך מתחבר המותג לצורך הרגשי של קהל המטרה? (המיצוב שלו, הערכים שלו
ג' הם אלו שלמרות המתח בין החברים ולמרות הפוילישטיק לכאורה, הם עדיין אלו שנלחמים למען הערכים הבסיסיים שחשובים לכל יהודי במדינת ישראל משמירת שבת עד מיהו יהודי דרך מלחמה על שמירת עולם הישיבות והכוללים.
המותג משדר בית יהודי חם בתוך הגלות והניכור
האישיות של המותג גלותי אבל חזק במלחמת ההישרדות
הבטחת המותג בפרסום / רעיון המכירה / שורת האסטרטגיה
ההבטחה הספיציפית של המותג בקמפיין המיועד. משפט אחד קצר וברור.
ג' כי אין מישהו אחר שישמור על חומות היהדות במדינה!
הסיבה להאמין (RTB)
איך המותג עומד מאחרי ההבטחה? האמת המוצרית
שנים של מלחמת קיום בכנסת על תקציבים לישיבות, העברת חוקים הקשורים במיהו יהודי, מלחמה למען קצבאות ילדים והמנעות מליהיות שרים דבר שנעיד על שליחות למען הכלל ולא למען הכסא.
______________
בעלה של s.t.