רכישה בפוגו עבור סטודנטים

DigiTali

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אני לא חושד ש @יצחק גולדברג מנסה לגנוב. אני יותר נוטה להאמין שיש כאן חוסר הבנה!

מבירור אישי באלמנטור, זה לא מאושר על ידם, וזה גם לא עולה בקנה אחד עם תנאי הרכישה של התוסף. אין שום זכות חוקית או מוסרית לסחור בתוסף או במוצרי חברת אלמנטור, רכישת התוסף הינה לשימוש הרוכש עבור לקוחותיו בלבד.


ואגב, למי שלא יודע, אלמנטור הוא מיזם של שני יהודים יר"ש חרדים מבני ברק, וכאן המקום לחזק את ידיהם על ההשקעה המרובה והעמל של שנות פיתוח והרבה יזע בהקמת חברת אלמנטור.

חיים דיקמן
פרוג
באמת אני תמיד תמהה על כך שאמנם נכון - הם פונים לקהל בין לאומי...אבל עדיין מאוד מאוד מפריע לי שהפרסומת שלהם ביוטיוב הייתה מאוד לא צנועה או שכל חג נוצרי הם מוציאים טמפלטים תואמים וניוזלטר עם ברכות ל"חג" וכו וכו
אני בטוחה שזה נטו שיווקי...אבל לא תמיד המטרה מקדשת את האמצעים
ובלי קשר אני מרגישה גאה שדבר כזה מדהים וענק הוא תוצר "משלנו"
המון בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה