שיתוף רחמנא לטב עביד / ישי ריבו

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI
אשמח להערות והארות על העיצוב
סופי.jpg
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
נראה טוב!

משהו בקומפו הכללית קשה קצת
בגלל חיתוך התמונה והמיקום שלה.


ממליצה להמשיך את הרקע האפור, כדי לא ליצור חיתוכים ללא משמעותי
ונסי להניח אותו על גבי מלבן הזהב.
כרגע המיקום לא מחמיא ומעט חנוק.
 

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI
נראה טוב!

משהו בקומפו הכללית קשה קצת
בגלל חיתוך התמונה והמיקום שלה.


ממליצה להמשיך את הרקע האפור, כדי לא ליצור חיתוכים ללא משמעותי
ונסי להניח אותו על גבי מלבן הזהב.
כרגע המיקום לא מחמיא ומעת חנוק.
תודה רבה על משוב מקצועי!
שניתי קצת קומפוזיצייה, יותר טוב?
ריבוו חדש.jpg
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תודה רבה על משוב מקצועי!
שניתי קצת קומפוזיצייה, יותר טוב?
בשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.

עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.

אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:

מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה ליצור קומפוזיציה מיטבית.

1679349766874.png

המקומות המומלצים הם על קווי הרשת, ובעיקר במפגשים.
המטרה היא להמנע ממיקום 'משעמם' כמו האמצע
ולהוציא טוב יותר את מיקומי הביניים.

בצילום משתמשים המון במלבן הזהב למיקום של דמות על גבי הפריים.
אם תציצי לתמונות בפורום צילום, תוכלי לראות שוב ושוב את החוק הזה מיושם.

בהתייחסות לעיצוב שהעלת -
הדמות היא לא באמצע ולא בצד.
איזשהו מצב ביניים מציק קצת.

לן יש אופציה -
למרכז אותה (קו כחול, העין במיקום האמצע)
שזה מה שקורה פה - וליצור קומפוזיציית קצת מוזרה
שלא תעבוד פה היות ויש לך את הטקסט כאלמנט נוסף


או להזיז אותה לשמאל, ביחס למלבן הזהב (קווים אדומים)
ואז נוצרת לך קומפוזיציה מהממת
והרבה יותר מרווח ושוליים שנותנים מקום לטיפוגרפיה.

תראי את ההבדלים :
1679351386304.png


כל הנ"ל לגבי מלבן הזהב,
כאן ספציפית הורדתי את הדמות מעט למטה,
למרות המיקום המעולה שלה מבחינת גובה על גבי מלבן הזהב
פשוט בגלל מושג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.

כמו"כ בתמונה הספציפית הזו יש גם קומפוזיציית צבע להתייחס אליה
בעיקר בגלל השימוש בשחור לבן
והגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.

מלא הצלחות!
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
פשוט בגלל מוזג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.
הגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.
וואו כמה מידע מועיל!
תודה רבה!
נשמח מאוד שתהיה פעם הבאה.
 

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI
בשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.

עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.

אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:

מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה ליצור קומפוזיציה מיטבית.

צפה בקובץ המצורף 1342854
המקומות המומלצים הם על קווי הרשת, ובעיקר במפגשים.
המטרה היא להמנע ממיקום 'משעמם' כמו האמצע
ולהוציא טוב יותר את מיקומי הביניים.

בצילום משתמשים המון במלבן הזהב למיקום של דמות על גבי הפריים.
אם תציצי לתמונות בפורום צילום, תוכלי לראות שוב ושוב את החוק הזה מיושם.

בהתייחסות לעיצוב שהעלת -
הדמות היא לא באמצע ולא בצד.
איזשהו מצב ביניים מציק קצת.

לן יש אופציה -
למרכז אותה (קו כחול, העין במיקום האמצע)
שזה מה שקורה פה - וליצור קומפוזיציית קצת מוזרה
שלא תעבוד פה היות ויש לך את הטקסט כאלמנט נוסף


או להזיז אותה לשמאל, ביחס למלבן הזהב (קווים אדומים)
ואז נוצרת לך קומפוזיציה מהממת
והרבה יותר מרווח ושוליים שנותנים מקום לטיפוגרפיה.

תראי את ההבדלים :
צפה בקובץ המצורף 1342876

כל הנ"ל לגבי מלבן הזהב,
כאן ספציפית הורדתי את הדמות מעט למטה,
למרות המיקום המעולה שלה מבחינת גובה על גבי מלבן הזהב
פשוט בגלל מושג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.

כמו"כ בתמונה הספציפית הזו יש גם קומפוזיציית צבע להתייחס אליה
בעיקר בגלל השימוש בשחור לבן
והגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.

מלא הצלחות!
ואוווווווו!
כל התורה על רגל אחת
אין מילים, ממש תודה!
 

Anunimus

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
בשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.

עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.

אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:

מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה ליצור קומפוזיציה מיטבית.

צפה בקובץ המצורף 1342854
המקומות המומלצים הם על קווי הרשת, ובעיקר במפגשים.
המטרה היא להמנע ממיקום 'משעמם' כמו האמצע
ולהוציא טוב יותר את מיקומי הביניים.

בצילום משתמשים המון במלבן הזהב למיקום של דמות על גבי הפריים.
אם תציצי לתמונות בפורום צילום, תוכלי לראות שוב ושוב את החוק הזה מיושם.

בהתייחסות לעיצוב שהעלת -
הדמות היא לא באמצע ולא בצד.
איזשהו מצב ביניים מציק קצת.

לן יש אופציה -
למרכז אותה (קו כחול, העין במיקום האמצע)
שזה מה שקורה פה - וליצור קומפוזיציית קצת מוזרה
שלא תעבוד פה היות ויש לך את הטקסט כאלמנט נוסף


או להזיז אותה לשמאל, ביחס למלבן הזהב (קווים אדומים)
ואז נוצרת לך קומפוזיציה מהממת
והרבה יותר מרווח ושוליים שנותנים מקום לטיפוגרפיה.

תראי את ההבדלים :
צפה בקובץ המצורף 1342876

כל הנ"ל לגבי מלבן הזהב,
כאן ספציפית הורדתי את הדמות מעט למטה,
למרות המיקום המעולה שלה מבחינת גובה על גבי מלבן הזהב
פשוט בגלל מושג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.

כמו"כ בתמונה הספציפית הזו יש גם קומפוזיציית צבע להתייחס אליה
בעיקר בגלל השימוש בשחור לבן
והגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.

מלא הצלחות!
הי,
קודם כל - תגובה מלמדת ביותר! תודה על זה.
דבר שני - רק רציתי לדייק - אני חושבת שבלבלת פה בין חוק השלישים ובין יחס הזהב/חתך הזהב.
זה לא בדיוק אותו הדבר, מבחינה מתמטית ומהרבה בחינות אחרות.
מה שדיברת עליו פה זה באמת חוק השלישים שמחלקים את המסך ל9 חלקים, שליש שליש שליש וכו' וכו'..
יחס הזהב זה קצת יותר מורכב וצריך ללמוד אותו באריכות יותר. סדרת פיבונאצ'י וכן הלאה.
מלבן הזהב לא מתחלק בדיוק לשלישים, אבל באמת חוק השלישים הוא הדבר הכי קרוב אליו ולכן משתמשים בו הרבה והוא מקנה תחושה אידיאלית בתמונות ובקומפוזיציות.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הי,
קודם כל - תגובה מלמדת ביותר! תודה על זה.
דבר שני - רק רציתי לדייק - אני חושבת שבלבלת פה בין חוק השלישים ובין יחס הזהב/חתך הזהב.
זה לא בדיוק אותו הדבר, מבחינה מתמטית ומהרבה בחינות אחרות.
מה שדיברת עליו פה זה באמת חוק השלישים שמחלקים את המסך ל9 חלקים, שליש שליש שליש וכו' וכו'..
יחס הזהב זה קצת יותר מורכב וצריך ללמוד אותו באריכות יותר. סדרת פיבונאצ'י וכן הלאה.
מלבן הזהב לא מתחלק בדיוק לשלישים, אבל באמת חוק השלישים הוא הדבר הכי קרוב אליו ולכן משתמשים בו הרבה והוא מקנה תחושה אידיאלית בתמונות ובקומפוזיציות.
נכון. תודה על הדיוק, אני אערוך מאוחר יותר.
 

רְעוּתָהּ

סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI
זה הסופי
ריבוו חדש.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

gal33

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
בשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.

עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.

אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:

מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה............
וואאו מרתק שמח שנכנסתי לכאן
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

לוח מודעות

למעלה