בשמחה.תודה רבה על משוב מקצועי!
שניתי קצת קומפוזיצייה, יותר טוב?
פשוט בגלל מוזג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.
וואו כמה מידע מועיל!הגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.
ואוווווווו!בשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.
עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.
אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:
מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה ליצור קומפוזיציה מיטבית.
צפה בקובץ המצורף 1342854
המקומות המומלצים הם על קווי הרשת, ובעיקר במפגשים.
המטרה היא להמנע ממיקום 'משעמם' כמו האמצע
ולהוציא טוב יותר את מיקומי הביניים.
בצילום משתמשים המון במלבן הזהב למיקום של דמות על גבי הפריים.
אם תציצי לתמונות בפורום צילום, תוכלי לראות שוב ושוב את החוק הזה מיושם.
בהתייחסות לעיצוב שהעלת -
הדמות היא לא באמצע ולא בצד.
איזשהו מצב ביניים מציק קצת.
לן יש אופציה -
למרכז אותה (קו כחול, העין במיקום האמצע)
שזה מה שקורה פה - וליצור קומפוזיציית קצת מוזרה
שלא תעבוד פה היות ויש לך את הטקסט כאלמנט נוסף
או להזיז אותה לשמאל, ביחס למלבן הזהב (קווים אדומים)
ואז נוצרת לך קומפוזיציה מהממת
והרבה יותר מרווח ושוליים שנותנים מקום לטיפוגרפיה.
תראי את ההבדלים :
צפה בקובץ המצורף 1342876
כל הנ"ל לגבי מלבן הזהב,
כאן ספציפית הורדתי את הדמות מעט למטה,
למרות המיקום המעולה שלה מבחינת גובה על גבי מלבן הזהב
פשוט בגלל מושג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.
כמו"כ בתמונה הספציפית הזו יש גם קומפוזיציית צבע להתייחס אליה
בעיקר בגלל השימוש בשחור לבן
והגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.
מלא הצלחות!
הי,בשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.
עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.
אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:
מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה ליצור קומפוזיציה מיטבית.
צפה בקובץ המצורף 1342854
המקומות המומלצים הם על קווי הרשת, ובעיקר במפגשים.
המטרה היא להמנע ממיקום 'משעמם' כמו האמצע
ולהוציא טוב יותר את מיקומי הביניים.
בצילום משתמשים המון במלבן הזהב למיקום של דמות על גבי הפריים.
אם תציצי לתמונות בפורום צילום, תוכלי לראות שוב ושוב את החוק הזה מיושם.
בהתייחסות לעיצוב שהעלת -
הדמות היא לא באמצע ולא בצד.
איזשהו מצב ביניים מציק קצת.
לן יש אופציה -
למרכז אותה (קו כחול, העין במיקום האמצע)
שזה מה שקורה פה - וליצור קומפוזיציית קצת מוזרה
שלא תעבוד פה היות ויש לך את הטקסט כאלמנט נוסף
או להזיז אותה לשמאל, ביחס למלבן הזהב (קווים אדומים)
ואז נוצרת לך קומפוזיציה מהממת
והרבה יותר מרווח ושוליים שנותנים מקום לטיפוגרפיה.
תראי את ההבדלים :
צפה בקובץ המצורף 1342876
כל הנ"ל לגבי מלבן הזהב,
כאן ספציפית הורדתי את הדמות מעט למטה,
למרות המיקום המעולה שלה מבחינת גובה על גבי מלבן הזהב
פשוט בגלל מושג אחר שנקרא הד רום
שמתייחס לכמה חלל משאירים מעל הראש של מישהו בתמונה.
אבל זה נושא לפעם אחרת.
כמו"כ בתמונה הספציפית הזו יש גם קומפוזיציית צבע להתייחס אליה
בעיקר בגלל השימוש בשחור לבן
והגולף השחור הזה שמושך אליו את רוב הכובד והדוממננטיות מבחינת צבע
כשלמעשה אין לאיזור הזה שום כוונה אומנותית.
אבל גם זה, לפעם הבאה.
מלא הצלחות!
נכון. תודה על הדיוק, אני אערוך מאוחר יותר.הי,
קודם כל - תגובה מלמדת ביותר! תודה על זה.
דבר שני - רק רציתי לדייק - אני חושבת שבלבלת פה בין חוק השלישים ובין יחס הזהב/חתך הזהב.
זה לא בדיוק אותו הדבר, מבחינה מתמטית ומהרבה בחינות אחרות.
מה שדיברת עליו פה זה באמת חוק השלישים שמחלקים את המסך ל9 חלקים, שליש שליש שליש וכו' וכו'..
יחס הזהב זה קצת יותר מורכב וצריך ללמוד אותו באריכות יותר. סדרת פיבונאצ'י וכן הלאה.
מלבן הזהב לא מתחלק בדיוק לשלישים, אבל באמת חוק השלישים הוא הדבר הכי קרוב אליו ולכן משתמשים בו הרבה והוא מקנה תחושה אידיאלית בתמונות ובקומפוזיציות.
וואאו מרתק שמח שנכנסתי לכאןבשמחה.
לא פירטתי את מול אבל הטיפוגרפיה מעולה
והסגנון העיצובי יפייפה.
עכשיו קומפוזיציה:
קודם כל, כן.
הרבה יותר טוב ברגע שהארכת את הרקע האפור.
החיתוך חסר המשמעות נעלם, מרגישים יותר מרווח ואוויר.
אני רוצה להסביר לגבי מלבן הזהב ושימוש שלו בקומפוזיציה,
אם תעקבי אחרי החוקיות - זה ישדרג פלאים את הנראות הסופית
על ידי הזזה לשמאל של כמה מהאלמנטים:
מלבן הזהב - או יחס הזהב כפי שהוא נקרא לפעמים - הוא חוק אסתטיקה ויזואלי
העושה שימוש בקווי רשת בחלוקה של 3:3 על מנת לקבוע מיקום אידיאלי של אלמנטים
במטרה............
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: