דרוש מידע רופא שיניים בב"ב

ערמונים

משתמש פעיל
שלו' וברכה
אני מחפשת המלצות לרופא שיניים טוב בב"ב
[בשביל יישור שיניים עם שן כלואה בחיך וסתם בכללי]
כמובן שאשמח להמלצות 'נקיות' ו'ללא מטרות רווח' מכאלה שהיו אצלו ונהנו מכל הבחינות [ כשרות, נאמנות, מקצועיות וכו']
תודה למגיבים, עוזר לי מאד
 

אורחת לרגע

משתמש מקצוען
אני עושה עכשיו לבת שלי, גם לה היתה שן קדמית כלואה, לזה הוא שלח אותי לד"ר ברונו קריינר (מקבל במגדלי V-TOWER ברח' בר כוכבא) החשיפה לבד עלתה 1800 ש"ח, אבל עבודה יפה מאד, ולמחרת כבר לא כאב לה, רק הפנים היו נפחות.
אחותי היתה אצלו שבוע שעבר עם ילד בן 7 (אגב, זה הגיל שהוא ממליץ לבוא פאם ראשונה לאורטודנט) הוא אמר לה שנכון לעכשיו הילד לא צריך יישור שיניים, אבל יש לו לשון דוחקת, ועליה ללכת בדחיפות לקלינאית לטיפול בבעיה, כי אם לא אז בעוד שנה יצטרך יישור שיניים. (והליקוי יחזור לעצמו אם דחיקת הלשון לא תטופל). לדעת, זה סימן להגינות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה