שיתוף קרן סיוע לכתיבת חידושי תורה, לוגו ובלאנק

מניפה עיצוב ועימוד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
שלום לכל אלופי פרוג,
נהנית תמיד להחכים וללמוד מהשיתופים המעולים, שמחה לשתף בעצמי מיתוג טרי ומיוחד.

הלקוח: קרן קנין שמועה. (השם נבחר על ידו מראש).
קהל היעד: בחורי ישיבה גדולה.
סוג הפעילות: דאגה לכל מה שקשור להבאת חידושי התורה לדפוס, החל מהקלדה, עבור דרך עריכה וכלה בעימוד והבאה לדפוס. כל מה שנשאר לבחורי הישיבה לעשות, זה רק לשבת ולכתוב, לכל השאר - תדאג הקרן. כחלק מהפעילות יוצבו בישיבה שתי תיבות, באחת מניחים את כתבי היד, ולמחרת מקבלים אותם חזרה מוקלדים בתיבה הסמוכה.
הדרישות: שיראה מכובד ועדכני.

כמובן שלא מדלגים על שלב השירבוטים הידניים:
שירבוטים ידניים.PNG

נסיתי לשלב אלמנט של כתיבה יחד עם ספר בלוגו כדי להמחיש את הקשר הישיר שביניהם, חשבתי על כיוון של ראש עט ציפורן שיוצר גם צורה של ספר, אלא שבמקרה ממש נכנסתי לקהילת המעמדים כאן בפרוג, ונזדמן לי בס"ד לראות את הלוגו של @טייפסעטער שקדם והשתמש ברעיון.

למעשה אלו הדוגמאות שנשלחו ללקוח שיבחר:
אופציות ללקוח.PNG

אני התחברתי ללוגו הראשון, יש בו גם עט ציפורן גם ספר, וחדי העין יראו גם חץ שמסמל חתירה למטרה.
לשמחתי, זה גם מה שהלקוח אהב.

התמקדנו בו, קצת שיפוצים פה שם, ישורים וכו' וזה מה שיצא:
לוגו קנין שמועה.PNG

ובהדמיה:
הדמיה לוגו.PNG


וזה הבלאנק:
בלאנק קנין שמועה.PNG


אשמח לשמוע את תגובותיכם, וגם את הערותיכם (אם יש).
 
נערך לאחרונה ב:

מירי ש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מהמם!!
האייקון בבלנק לא מפריע לכתיבה?
על כמה אופסיטי הוא?
מצטרפת... תבהירי אותו עוד.
גם הקוים בצד עם הספרים נראים לי קצת קרובים מידי לטקסט. תנסי אולי לרווח שם קצת
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

מרים שוורץ

יוצרת באהבה חווית תמונה
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מיתוג יפיפיה ! ניכרת השקעה

שאלה לא ממקום מקצועי.
למה חידושי-תורה ולא חידושי תורה בלי מקף אמצעי ?
גם לי הציק

וכן, האייקון הזה של הפן טול המוכר מתכנות אדובי, אין גרפיקאי שלא מכיר, האם זה באמת מתקשר גם ל'כתיבת חידושי תורה' שלזה הייתי מצפה למשהו יותר בסגנון הנוצה
אני שואלת, אני פשוט לא בדיוק יודעת מה הם הכלים של סופרי סת"ם.
 

מניפה עיצוב ועימוד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מקסים!
נקי ונעים לעין
מיתוג יפיפיה ! ניכרת השקעה
תודה, שמחה לשמוע.

אני בדרך כלל שם על 10%, ובפרט שזה צבע כהה מלכתחילה.
שיניתי.

גם הקוים בצד עם הספרים נראים לי קצת קרובים מידי לטקסט. תנסי אולי לרווח שם קצת
נתתי קצת יותר רווח, תודה על שימת הלב לפרטים.

שאלה לא ממקום מקצועי.
למה חידושי-תורה ולא חידושי תורה בלי מקף אמצעי ?
אכן, בתחילה זה היה כך אלא שהלקוח בקש להחליף למקף בלי להסביר את עצמו.
מהבחינה המקצועית, גם אני לא כל כך מבינה בתחום אבל לכאורה צמד מילים שתמיד יחד, כדי להגדיר דבר אחד 'חידושיתוירה' ביניהן מתאים מקף שמצמיד אותן.

וכן, האייקון הזה של הפן טול המוכר מתכנות אדובי, אין גרפיקאי שלא מכיר, האם זה באמת מתקשר גם ל'כתיבת חידושי תורה' שלזה הייתי מצפה למשהו יותר בסגנון הנוצה
אני שואלת, אני פשוט לא בדיוק יודעת מה הם הכלים של סופרי סת"ם.
כגרפיקאי/ת אין ספק שהאייקון הזה מזכיר מיד את כלי הפן טול, (למרות שלי אישית זה לא צלצל עד שהערת את תשומת לבי). אך לכל שאר האוכלוסיה שאינה בקיאה בתוכנות הגרפיקה, לכאורה זה מיד יקח אותם לכתיבה. ובפרט לקהל היעד הספציפי: בחורי ישיבות שאין להם מושג 'פן טול' מהו.
 

מושקי ברקו

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
יפיפה!
כדי שזה יראה פחות פן טול אולי אפשר לקצר את המלבן שתומך בציפורן לאותו רוחב של הציפורן עצמו..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה