מידע שימושי קריסת החניונים? מה קורה במירון? מידע אמין בלבד

מצב
הנושא נעול.

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
קל לדבר ליד המחשב בבית.
בפועל, החניונים עמוסים באוטובוסים שעומדים שם כבר שעות. אין שם אוכל או שתיה. אין שירותים.
אנשים מבוגרים על סף עילפון!
למה מחכים???
כל שנה חילקו המון אוכל ושתיה גם בחניונים וגם במירון. השנה אין כלום בחניונים. ואנחנו עדיין בהתחלה!!
נקווה ששנה הבאה יסדירו את נושא ההמתנה בחניוני הוויסות. זאת בעיה שאפשר לפתור.
 

הבית בקצה הכפר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
אני גם שואלת על בעיות קליטה אבל - במירון , מישהו יודע?
 

ממלכתי

משתמש מקצוען

זעם וכעס בציבור החרדי: "עקרו לנו אירוע חגיגי"; "תקועים שבע שעות בלי מים"​

נוסעים ששוחחו עם 'חדשות JDN' בשעות האחרונות מספרים על תמונה עגומה וקשה • "אנחנו בדרך יותר משבע שעות ללא אוכל ומים, באוטובוסים יש נשים וילדים רכים" • הח"כים החרדים בתגובות קשות להתנהלות המשטרה


תיעודים ושיחות של גולשים ל'חדשות JDN' לאורך הערב מעלים תמונה עגומה וקשה. עשרות אלפי חוגגים שקיוו לחגוג את הילולת רשב"י ול"ג בעומר במירון, תקועים במשך שעות בחניונים המובילים אל הר מירון ללא אוכל, שתיה ושירותים בסיסיים.
אחד הנוסעים תיאר בשיחה עם 'חדשות JDN' "אני על האוטובוס שיצא מירושלים בשעה 15:00 בצהריים. שהגענו למחלף אליפלט עצרו אותנו לשעתיים וחצי בכל מני אמתלות שווא שעוד רגע יוצאים וכו' כשסוף כל סוף שיחררו אותנו, באמצע הדרך הכניסו אותנו שוב לחניון עין הוזים לעוד כחצי שעה בלי שום סיבה" הנוסע מתאר סיטואציה קשה "פשוט אמרו לכולם לרדת מאוטובוס באמצע שום מקום ואחרי חצי שעה העלו אותנו חזרה וכל זה יותר משבע שעות בדרכים בלי מים ושירותים והכל כולל אנשים נשים וטף" הוסיף. "אז מה זה אם לא מחדל"?
נוסע אחר סיפר ל'חדשות JDN' "יצאנו מבני ברק ב 17:00 אחה"צ, הגענו לחניון באליקים. שם תקעו אותנו כשעתיים ללא מזון ושתיה. ושם גם הדביקו לאוטובוס ברקוד על השמשה הקדמית מבחוץ. היא עפה ברוח".
"כשהגענו למחסום משטרתי כ-10 ק"מ מצומת גולני החזירו אותנו לצומת גולני ע"מ להצטייד בברקוד חדש ולא הועילו התחנונים שהיה ברקוד ונפל, וגם לא צילומים שצילמו הנוסעים את הברקוד הראשון בחניון אליקים". הוסיף.
עדות אחרת של נוסע מהעיר צפת: "הזמנתי כרטיס נסיעה מצפת למירון בשעה שבע. עלינו לאוטובוס רק בשבע וחצי. התחלנו בנסיעה ואז לקחו אותנו לחניון ליד מירון שם חיכינו שעתיים וחצי החנין חשוך אין שירותים אין שתיה וגם אין לך עם מי לדבר מדי פעם מגיע ניידת עושה סיבוב וגם לא מסכימה לדבר עם האנשים שבתוכם יש נשים בהריון, ילדים קטנים ואנשים מבוגרים והעיקר שבחניון עצמו אין קליטה סלולרית".
חברי הכנסת החרדים ואישי הציבור שנחשפו לזעקות ולטענות של הנוסעים התקועים במעלה הדרך, הגיבו למתרחש. ח"כ מאיר פרוש אמר – "היה כעת מעמד מרומם ומרגש עם כל המסורת, אך מעיב על זה שעקרו לנו אירוע חגיגי חרדי, יהודי, ביום כזה חגיגי. אני מקבל דיווחים על מה שקורה בכל הארץ. יש כאן מספר כוחות בטחון כמספר החוגגים. אסור לנו לשכוח את אלה שלא מצליחים לעלות".
ח"כ יואב בן צור כתב: "כישלון מוחלט בקיום הילולה באתר מירון, אלפי אנשים נצורים בחניונים ובאוטובוסים בזמן שההר ריק מאדם, אני קורא לכוחות הביטחון לפעול בחוכמה ולתת לעם ישראל להתפלל בבטחה. תפקידה של משטרת ישראל לדאוג לשלום הציבור ולא להיפך".
גם ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב למראות שמגיעים מהחניונים הפזורים בדרך, "אלפי נוסעים, גברים, נשים וילדים תקועים בחניונים כבר למעלה משלש שעות למרות שהר מירון לא עומד בכמות הקיבולת שנקבעה בנהלים. התקשורת החרדית צריכה לסקר את גודל השערורייה ולסייע בפתרון העניין תוך הקפדה על כללי בטיחות, למרות שמנסים להשתיק אותם באמצעות כל מיני דרכים".
 

סטודיו לגרפיקה

משתמש מקצוען
מה שמרגיז זה שמחר/מחרותיים צביקי טסלר וכל הצמרת שם הופכת ל'בשורת השנה' בעקבות ההצלחה הגדולה שההר היה רגוע והכל עבר בשלום,
היכונו לבליץ' ראיונות על 'איך עשיתם את זה'? 'איך הצלחתם על הציבור המטורף והפרוע הזה'?
מה שקורה בחניונים...? לא מעניין...!
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
למי שתקוע בחניונים - אולי תצליח לעשות מצוה על הדרך?

משפחת קליינרמן מבקשת מהעולים למירון,
לפקוח עין ולגלות ערנות באיזורים המיוערים של צפת-מירון,
אם רואים אותו / פריט שלו / כל ממצא חשוד - להתקשר מיידית לטלפון: 02-501-33-93,
שמרו את המספר באנשי הקשר ואולי תזכו להיות שליחים טובים!

נא להפיץ את ההודעה בסטטוסים ובכל מקום אפשרי!
שכל אחד יעביר לפחות ל-10 אנשים.


בברכת שתסעו לשלום ותחזרו לשלום!
ותפעלו ישועות!

עולה למירון - עזור למצוא את הנעדר.jpg
 

ממלכתי

משתמש מקצוען
לא פלא שאין שידור
לפי איך שאנשי העדה החרדית מדווחים בקו שלהם
אין מסלול נחש בציון הם פרצו הכל
הם פתחו רחבת ריקודים פיראטית עם מדורה ומוזיקה [ ברחבת תו"א לשעבר]
אלפים במקום
אתה עוד רוצה שיראו לך הכל

אגב האוטובוסים שלהם לא התעכבו בכלל
 

ממלכתי

משתמש מקצוען

מירון: בעקבות הדלקת מדורה מאולתרת במתחם ׳תולדות אהרון׳ בניגוד לתקנות, ועומסים כבדים בחלק מדרכי הגישה ובפנים הציון נעצרה התזמורת.​

 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
אני על האוטובוס חזור.
ב’’ה הלך חלק
בהלוך היינו בערך שעה באיזה חניון (כולל הזחילה פנימה והחוצה)
לאחר מכן ישיר להר.
העליה לציון היתה מדהימה! השוטרות כיוונו פנימה בצורה מאד מכבדת ועדינה. בצד של הגברים היו הדחפויות, בנשים ממש הרבה רווחים בין אחת לשניה וכל אחת חיכתה בסבלנות שיכנסו להמשך התור.
ב’’נחש’’ עצמו היה ממש מוצלח. התייחסות מאד מאד יפה של הצוות! ללא צעקות בכלל. אם מישהי עצרה אז אמרו לה להתקדם, כי האחרות רוצות גם להכנס
אבל התקדמו בקצב איטי שנתן זמן להתפלל.
עד כדי כך שעשיתי את הסיבוב שוב רק כדי להחמיא לכמה על הדרך(והן שמחו מאד! נראה שחשוב לתת משוב חיובי)
השאטלים זמינים כל הזמן, הם עומדים אחד אחרי השני
מתמלא שליש ויוצא
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה