תח"צ קריסה באוטובוסים מהכתל המערבי אלפים ממתינים ואין אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

פרנוסה

משתמש חדש
כעת התקשרתי למשטרה לברר מה קורה ?
ענתה לי שירה: זה בטיפול, אוטובוס תקוע
אתם מבינים? שעתיים אוטובוס תקוע!
זה באמת מזכיר את השטייטיל
ובכן.. אני הייתי שם ואנסה לתאר מעט ממה שקרה ותבינו שבאמת זה לכאורה לא קשור [הפעם] לחברות התחבורה.
הגעתי ברכב פרטי לשער יפו בסביבות 11:45 בלילה, היה פקק מהמחסום של שער יפו לאורך כל העליה (ליד מגדל דוד), הבנתי שאין טעם לפנות שמאלה, המשכתי הלאה לכיוון הר ציון. (לטובת אלו שאינם מתמצאים - ניתן להגיע לחניון הר ציון בלי להכנס לשער יפו אם ממשיכים מעט עושים פרסה אחרי הרמזור ופונים ימינה ברמזור, היכן שהאוטובוסים חוזרים מהכותל) כשהגעתי לעליה לכיון חניון הר ציון לאורך כל הדרך חנו רכבים שתי גלגלים על המדרכה, וזה כביש צר, כך שהדרך היתה צרה מאד, כשהגיע אוטובוס ממול בקושי יכלו לעבור.
כשבאתי לפנות שמאלה לחניון הר ציון ירדו כל הזמן רכבים מחניון הר ציון ולא ניתן היה לפנות שמאלה לחניון.
לאחר מספר דקות הגיע אוטובוס מכיוון מעלה השלום, אוטובוס נוסף היה בכיוון חזור מהכותל והם נפגשו אחד מול השני ולא יכלו להתקדם.
בינתיים אתם מבינים שהרכבים הפרטיים ניסו לעקוף כל אחד ככל שידו משגת.
נוצר שם פקק שאין יוצא ואין בא, ואני תקוע בתווך. גם לעשות פרסה לא היה ניתן. יהודי טוב ניסה לעשות סדר ושחרר מעט את הפקק, האוטובוס שהגיע לכיוון הר ציון ניסה לעשות פרסה, אני ניצלתי את הזדמנות וחמקתי מהפקק (לאחר המתנה של כחצי שעה) אבל הבאים אחרי לא יכלו להתקדם יותר כי האוטובוס ההוא פשוט נתקע תוך כדי פרסה כשהוא עומד לרוחב הכביש, מכל כיון טור של רכבים והוא לא יכול זוז.
אין לי מושג איך הפקק השתחרר אבל ברור שזה לא אשמת חברות התח"צ שבמקרה זה לא היה להן מה לעשות.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה