בס"'ד
הבחור שואל למה יוצא לו שרוף ואיך אפשר לתקן ואתה מציע HDR ?
לא סיכמנו כבר מזמן שזה לא עיצוב גרפי פה???
לשואל, בשביל שלא ייצא לך שרוף אתה צריך פשוט לצלם בחשיפה כהה יותר.
אכן, חשיפה כהה יותר תכהה עוד יותר את החלקים שנמצאים מחוץ לאור, אך זה לא אמור להיות רע.
אתה מראה את הסיטואציה בתאורה הטבעית והאמיתי כפי שהייתה.
במקרה בו אתה מצלם לאירוע בתשלום שאותם לא מעניין תאורה טבעית ושאר בטיח בסגנון... אתה מכוון חשיפה לפי הכהה ואת הכהה שיהיה כהה עוד יותר, אתה פותח ע"י פלאש.
אחרי שנה שנתיים, שתראה שאתה מצליח ליישם את מה שכתבתי בצורה הטובה ביותר. ץחזור לכאן ואני מאמין שמוטי ישמח ללמוד אותך את טכניקת HDR
מוטי בשבילך
נ.ב. כתבת שהתמונות יוצאות שרופות וללא צבעים טובים. חשוב לציין תיאוריה מציאותית שמסבירה את התופעה: ככל שהצילום נוטע לשרוף הוא נוטע לצבע לבן. ולכן מה שהיה נגיד צהוב הופך ללבן ולכן אתה מאבד צבע טבעי. ככל שהחשיפה כהה יותר כך הצבעים עמוקים יותר.
הבחור שואל למה יוצא לו שרוף ואיך אפשר לתקן ואתה מציע HDR ?
לא סיכמנו כבר מזמן שזה לא עיצוב גרפי פה???
לשואל, בשביל שלא ייצא לך שרוף אתה צריך פשוט לצלם בחשיפה כהה יותר.
אכן, חשיפה כהה יותר תכהה עוד יותר את החלקים שנמצאים מחוץ לאור, אך זה לא אמור להיות רע.
אתה מראה את הסיטואציה בתאורה הטבעית והאמיתי כפי שהייתה.
במקרה בו אתה מצלם לאירוע בתשלום שאותם לא מעניין תאורה טבעית ושאר בטיח בסגנון... אתה מכוון חשיפה לפי הכהה ואת הכהה שיהיה כהה עוד יותר, אתה פותח ע"י פלאש.
אחרי שנה שנתיים, שתראה שאתה מצליח ליישם את מה שכתבתי בצורה הטובה ביותר. ץחזור לכאן ואני מאמין שמוטי ישמח ללמוד אותך את טכניקת HDR
מוטי בשבילך
נ.ב. כתבת שהתמונות יוצאות שרופות וללא צבעים טובים. חשוב לציין תיאוריה מציאותית שמסבירה את התופעה: ככל שהצילום נוטע לשרוף הוא נוטע לצבע לבן. ולכן מה שהיה נגיד צהוב הופך ללבן ולכן אתה מאבד צבע טבעי. ככל שהחשיפה כהה יותר כך הצבעים עמוקים יותר.