סכסוך באלי אקספרס - מה לעשות?
למבינות... עצה מה לעשות!
הזמנתי מלפני חודשיים שעונים. זמן ההגנה עבר. בקשתי ההארכה והוא נתן לי.
ועכשיו גם זמן ההארכה עבר והשעונים עוד לא הגיעו.
אז פתחתי סכסוך.
המוכר נלחץ, הוא האריך לי שוב את זמן ההגנה ורוצה שאבטל את הסכסוך.
זה מה שהוא כותב לי:
hi dear,
we found your package have arrived your country,
recently the mail is little busy..so it will delay to arrive.
i think the package about to arrive,i have extended the delivery date for you,
plz wait several days,if still not received it,we will give you a satisfied solution,ok?
so could you please kindly cancel dispute for us ?because it is very bad for us.
thanks for your help!
best regards
מה לעשות? לבטל את הסכסוך כמו שהוא מבקש?
לחכות שהחבילה תגיע בלי לבטל?
לבקש פיצוי?
תודה מראש!