קיצור שבוע העבודה, שעת הנקה ומה שבינהם

Rachel Greenstein

משתמש סופר מקצוען
אני מוגדרת כעובדת 100% משרה - 9 שעות יומיות, וזכאית לשעת הנקה.
עם החלת החוק החדש של קיצור שבוע העבודה, במקום העבודה שלי מסיימים בימי חמישי חצי שעה לפני הרגיל (לא יודעת למה לא שעה לפני, אבל ככה זה)
שעת ההנקה מותנית בעבודה של 8 שעות על בסיס יומי. כלומר, יום שבו עבדתי 7 שעות לא אקבל עבורו שעת הנקה.
כעת הם טוענים שעל יום חמישי אינני זכאית לשעת הנקה כי אני עובדת רק 7 וחצי שעות - או שאינני זכאית לצאת חצי שעה מוקדם יותר כי אינני עובדת 9 שעות.
אני טוענת שמבחינתי אני 100% משרה, המורכבת מ8 שעות עבודה ושעת הנקה, ולכן אין כל סיבה לשלול ממני את הזכאות לצאת חצי שעה מוקדם יותר.
מי צודק?
(הבעיה היא, שאם הם צודקים אין לי מה לעשות חוץ מלבלוע את ההפסד, היות ואני תלויה בהסעות, וביום חמישי ההסעה מוקדמת יותר, ויוצא שהחוק החדש דופק אותי לגמרי)
תודה על ההקשבה - אשמח לכל פירור מידע !
 
נערך לאחרונה ב:

tedy

משתמש פעיל
החוק קובע כי אישה שעובדת משרה מלאה או 174 שעות בחודש זכאית לשעת הנקה.
זה אומר שבכל מקרה אישה שעובדת 8 שעות ביום ממוצע זכאית לשעת הנקה
תקן שבועי הוא 42 שעות שבועיות, לא ברור כמה שעות בדיוק את עובדת כל יום, אבל אם את מגיעה ל174 שעות חודשיות מגיעה לך שעת הנקה בכל מקרה לכל יום.
בחוק ההתייחסות הינה לשעות חודשיות ולא יומיות!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה