עולם כמנהגו נוהג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מספיק להתקשר ולהתווכח עם נציגי חברות התחבורה

פשוט פותחים תיק בת"ק תכף אסביר איך,

ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת

ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה

ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו לביהמ"ש ותקבלו את כל הסכום!!!

הלוואי שכל עם ישראל יעשה כך, פתאום חברות התחבורה ידפקו אוטובוסים בשעון שוויצרי!!!!

א'. האטובוס לא יצא וכולי וכולי, תשמרו או קבלה של מונית שלקחתם (בד"כ עדיף לקחת מונית ככה יש נזק יותר רציני אך לא חייבים) או נסיעה הבאה שלקחתם וכל הוכחה אחרת
ב. שולחיים תביעה במקביל לחברת התחבורה המפעילה וכמו"כ למשרד התחבורה.
ג. מחכים לתשובות, אם התשובות לא מספקות (לא נתנו פיצוי מספק וכולי) פותחים תביעה ב15 דקות!!!
ד. מחכים למועד הדיון, בד"כ תקבלו כבר מיד אחרי ההגשה טלפונים מתפתלים מחברת התחבורה המפעילה למה זה תביעה שטותית, ויש להם אפי' הוכחות להפך, אל תבהלו, חכו בסבלנות ואז או ששתתפשרו או שתלכו עד הסוף, בהצלחה תעבירו הלאה שכולם יתבעו אותם, ונקבל ככה שירות נורמלי!!!

כל מי שהגיש והצליח או שלא שיעלה את המקרה כאן שנצליח ביחד לחולל שינוי!!!!
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נשמע מעניין
מניסיון?
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת

ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה
זה תלוי באיזו חברה
ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו לביהמ"ש ותקבלו את כל הסכום!!!
גם הדיון עצמו ממש קליל ולא דורש אומץ. אבל לא תמיד מקבלים את כל הסכום.
א'. האטובוס לא יצא וכולי וכולי, תשמרו או קבלה של מונית שלקחתם (בד"כ עדיף לקחת מונית ככה יש נזק יותר רציני אך לא חייבים) או נסיעה הבאה שלקחתם וכל הוכחה אחרת
אם יש לכם קבלה וכדומה זה רק יעזור, אבל גם אם אין לכם זה לא מונע מלהגיש תביעה, האוטובוסים מנוטרים ברמה של שניות כולל סגירת ופתיחת דלתות. מה שצריך זה תאריך קו ומקום. מעבר לזה זה יותר אמין ויעיל אבל לא חובה.
ב. שולחיים תביעה במקביל לחברת התחבורה המפעילה וכמו"כ למשרד התחבורה.
ג. מחכים לתשובות, אם התשובות לא מספקות (לא נתנו פיצוי מספק וכולי) פותחים תביעה ב15 דקות!!!
רק אם יש הכחשה ברורה של המקרה ממשרד התחבורה כדאי לחשוש ולא להגיש תביעה על המקרה הספציפי, אבל אפשר להגיש אותו עם מקרים נוספים (תמיד כדאי להגיש על כמה מקרים) ומקסימום המקרה ירד מהפרק בבימ"ש
פותחים תביעה ב15 דקות!!!
אם הכוונה לארגון 15 דקות, לא כדאי דרכו. הם פועלים נמרצות למען תח"צ בשבת ח"ו.
אפשר להגיש לבד בקלות. אשמח לעזור.


ונסיים בברכת:
הלוואי שכל עם ישראל יעשה כך, פתאום חברות התחבורה ידפקו אוטובוסים בשעון שוויצרי!!!!
הברכה לא תתקיים במלואה אבל לפחות בחלקה.
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מספיק להתקשר ולהתווכח עם נציגי חברות התחבורה

פשוט פותחים תיק בת"ק תכף אסביר איך,

ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת

ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה

ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו לביהמ"ש ותקבלו את כל הסכום!!!

הלוואי שכל עם ישראל יעשה כך, פתאום חברות התחבורה ידפקו אוטובוסים בשעון שוויצרי!!!!

א'. האטובוס לא יצא וכולי וכולי, תשמרו או קבלה של מונית שלקחתם (בד"כ עדיף לקחת מונית ככה יש נזק יותר רציני אך לא חייבים) או נסיעה הבאה שלקחתם וכל הוכחה אחרת
ב. שולחיים תביעה במקביל לחברת התחבורה המפעילה וכמו"כ למשרד התחבורה.
ג. מחכים לתשובות, אם התשובות לא מספקות (לא נתנו פיצוי מספק וכולי) פותחים תביעה ב15 דקות!!!
ד. מחכים למועד הדיון, בד"כ תקבלו כבר מיד אחרי ההגשה טלפונים מתפתלים מחברת התחבורה המפעילה למה זה תביעה שטותית, ויש להם אפי' הוכחות להפך, אל תבהלו, חכו בסבלנות ואז או ששתתפשרו או שתלכו עד הסוף, בהצלחה תעבירו הלאה שכולם יתבעו אותם, ונקבל ככה שירות נורמלי!!!

כל מי שהגיש והצליח או שלא שיעלה את המקרה כאן שנצליח ביחד לחולל שינוי!!!!
זה בא לי ממש בזמן,
היה לי מקרה של אוטובוס שלא הגיע, והוא היה האחרון לאותו יום, בתנאי מזג אויר קשים, כתבתי מכתב מיד אחרי המקרה כדי לעשות את התהליך הנ''ל למעשה לא עשיתי עם זה כלום עד עצם היום הזה.
למה? לא יודעת!
תכלס עברה כמעט שנה.
זה עדין יכול להניב משהו?? או שלא יתייחסו אלי??
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
זה בא לי ממש בזמן,
היה לי מקרה של אוטובוס שלא הגיע, והוא היה האחרון לאותו יום, בתנאי מזג אויר קשים, כתבתי מכתב מיד אחרי המקרה כדי לעשות את התהליך הנ''ל למעשה לא עשיתי עם זה כלום עד עצם היום הזה.
למה? לא יודעת!
תכלס עברה כמעט שנה.
זה עדין יכול להניב משהו?? או שלא יתייחסו אלי??
בהחלט זה יכול להניב
 

ישראל סגל

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
אם סתם האוטובוס לא עצר והפסדתי שעה, בלי נזק כספי, יש איזה עילה לתביעה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מה ההליך?
איפה פותחים תיק?

אני מוכנה כל יום ללכת לבית משפט
והכל כדי להפסיק עם ההתעללות בנוסעים חסרי ישע
מה שחשוב זה תאריכים שעות ומיקומים של המקרים. אם יש מספר רישוי של האוטובוס (למשל אוטובוס שלא עצר), קבלות, הוכחות על איחורים ושאר הפסדים זה יכול להועיל אבל לא הכרחי.
אחרי זה זה מתחיל פה
בשביל להגיש את התביעה צריך להיות רשומים במערכת של "הזדהות לאומית", יתכן וכבר אתם רשומים מהעבר לצורך אתרים ממשלתיים אחרים.
באתר נט המשפט נכנסים לחלון "הזדהות לאומית" ומשם מתקדמים הלאה
מצורף מדריך לרישום להזדהות לאומית ולפתיחת תיק
אשמח לפרט ולעזור למי שחפץ בכך
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אם סתם האוטובוס לא עצר והפסדתי שעה, בלי נזק כספי, יש איזה עילה לתביעה?
בהחלט
זה נקרא נזק שאינו ממוני. בעבר היתה נטייה של בתי משפט לת"ק לתת סכומים מאוד גדולים על דברים כאלה (סכומים של 4 ספרות), כיום הרבה שופטים נותנים סכומים של מאות שקלים.
כדאי להגיש על כמה מקרים יחד, גם כדי שהסכום שתובעים ישתלם, גם כדי שהשופט יתרשם שמדובר במשהו שיטתי, וגם בגלל שלפעמים החברה יכולה להוכיח שהיה מקרה של "כח עליון" כמו פקק לא צפוי וכו' ואז יתכן ולא תקבלו פיצוי או פיצוי נמוך משמעותית.
כשתובעים על כמה מקרים הסיכוי שהחברה תוכיח שבכולם היה משהו לא צפוי הוא נמוך מאוד ואז מקסימום תקבלו פיצוי על שאר המקרים.
גם איחור של רבע שעה ואפילו עשר דקות אפשר לתבוע, בפרט אם נגרם נזק משמעותי או שהאיחורים הם עכביים.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
נשמע אחלה פרנסה...

ברצינות: כל מי הגיש תביעה {באישור רב כמובן} שיספר פה על התהליך טיפים וכו'
אכן באישור רב
תהליך די קל ופשוט (לוקח מעט זמן אבל לא מסובך)
התהליך מתחיל באסיפת נתונים על המקרים - תאריך שעה ומיקום. פרטים נוספים שכדאי לשמור ויכולים להועיל - מספר אוטובוס, קבלות של אוטובוס חילופי או מונית והוכחת נזקים כמו איחור לעבודה, הפסד תור וכו'.

כדאי לתבוע על כמה מקרים ולא על מקרה בודד בגלל ש:
כדאי להגיש על כמה מקרים יחד, גם כדי שהסכום שתובעים ישתלם, גם כדי שהשופט יתרשם שמדובר במשהו שיטתי, וגם בגלל שלפעמים החברה יכולה להוכיח שהיה מקרה של "כח עליון" כמו פקק לא צפוי וכו' ואז יתכן ולא תקבלו פיצוי או פיצוי נמוך משמעותית.
כשתובעים על כמה מקרים הסיכוי שהחברה תוכיח שבכולם היה משהו לא צפוי הוא נמוך מאוד ואז מקסימום תקבלו פיצוי על שאר המקרים.

דבר נוסף - אם אתם מצרפים ילדים כתובעים (ילדים שהיו איתכם במקרים שעליהם אתם תובעים) התביעה על תוצאותיה לא תתפרסם בשום מקום בגלל שהם קטינים, וזה יישאר חסוי לנצח.
אם צריך עוד מידע - בשמחה

אני קיבלתי באופנים הללו מחברות התח"צ יותר מ-10,000 ש"ח
ככל שהם ישלמו יותר הם ישתפרו יותר!
 

אימא של מלכות

משתמש פעיל
אם האוטובוס איחר איחור משמעותי בבוקר (חצי שעה או שהוא בכללל לא יצא- אין לי מושג למה לא הגיע)
ולכן איחרתי לעבודה
זה עילה לתביעה?
 

:)Rachel

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נשמע ממש מענין
אנחנו עמדנו בבין הזמנים האחרון בתחנה ליד חשמונאים
תחנה שכל האוטובוסים שיוצאים מקרית ספר אמורים לעצור
היינו שם עם המון ילדים קטנים בשעות הכי חמות של היום
ולמעה עמדנו שם כמעט שעה וחצי
כי כל האוטובוסים שעברו פשוט לא עצרו
הם לא היו מלאים ולא שום דבר פשוט כבר הרגישו שיצאו מהעיר ולא היה בא להם לעצור

האם זו סיבה לתביעה?
מה צריך בשביל הוכחות?
 

עולם כמנהגו נוהג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
נשמע אחלה פרנסה...

ברצינות: כל מי הגיש תביעה {באישור רב כמובן}[/ISPOILER] שיספר פה על התהליך טי

נשמע מעניין
מניסיון?
כן כן ב"ה היה הצלחה,

כעת אני עסוק בעוד מקרה כמובן אעדכן על התוצאה... אך המשפט הוא בעוד כמה חודשים טובים...
אבל עד אז כמובן אם החברה מבנטטת אותי אני שומר הוכחות!!!

הצלחה גדולה לכולם.
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען


כן כן ב"ה היה הצלחה,

כעת אני עסוק בעוד מקרה כמובן אעדכן על התוצאה... אך המשפט הוא בעוד כמה חודשים טובים...
אבל עד אז כמובן אם החברה מבנטטת אותי אני שומר הוכחות!!!

הצלחה גדולה לכולם.
על כמה הגשת את התביעה?
 

עולם כמנהגו נוהג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
על כמה הגשת את התביעה?
תביעה ראשונה היה על כ7,000 ש"ח והתפשרתי כי באמת לא יכלתי אז מילא להגיע לבית משפט באותו יום על 3,000
עכשיו אני בעז"ה אם אוכל אני כן אלך עד התביעה הסופית של כ 6,000 ש"ח
 

עולם כמנהגו נוהג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לפי מה מחליטים על סכום התביעה?
יש שתי חלקים בתביעה
1. נזק. (מונית וכולי)
2. עגמת נפש. וכאן הסכום הגדול שאפשר בד"כ לתבוע, כי אפשר לתאר את העגמ"נ בהכי הרבה אורות (פיפסתי יום עבודה, פגישה חשובה, וכולי וכולי, וטראומה של הילדים שנשארו אחרונים בתחנה וכולי וכולי)

הכל כאמור מפורט ומוסבר בלינק שהובא פה.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה