קורונה קורונה 6 - היתה פטפטת...

מצב
הנושא נעול.

שרה֫

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יש קישור למה שעכשיו דיברו שפתוח בנטפרי או שיפתח, או שיכול לעלות....
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
זה האמת? שאם יהיה כאן כמו איטליה זה בגלל החרדים???????
החילונים לא הפרו הוראות????
הם לא התאספו בפארקים??????
הם לא עמדו בתורות צפופים בפאלפליות או איך שלא אומרים את זה???
החיילים בצבא דרסו ודורסים ברגל גסה כל תקנה שעלתה אי פעם במחשבתו של משרד הבריאות!!!!
די לעלילות הדם המסורתיות (בערב פסח;);) )
רציתי לעלות לשידור ולהגיב
שהציבור החרדי מאמין ליאיר לפיד ומקבל ממנו הוראות....
 

ELO

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
1.JPG

קרדיט: חמ"ל
 

שירהפ

משתמש מקצוען
לא מבינה דבר אחד: לפי התקנות החדשות מותר לפתוח חנויות בגדים, נעלים וכו?
מצד אחד אומרים לצאת רק לדברים חיונים מצד שני מותר לפתוח את החנויות הנל בתנאים מסוימים, ומצפים שאנשים לא יצאו אליהם???
בפרט אנשים שלא מבינים את גודל הסכנה?
1584646202927.png
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
נתניהו: "אתם נדרשים להישאר בבית, זאת הנחיה מחייבת שתיאכף"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה הערב: "הממשלה תאשר תקנות להגבלת תנועה – אתם נדרשים להישאר בבית, זאת כבר לא בקשה, זאת הנחיה מחייבת שתיאכף. ניתן לצאת מהבית לצורך הצטיידות במזון ותרופות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה הערב: "היום אני מודיע על עליית מדרגה נוספת במלחמה בקורונה: הממשלה תאשר הלילה תקנות לשעת חירום להגבלת התנועה. בהגבלות ההללו אתם, אזרחי ישראל, נדרשים להישאר בבית. עכשיו זה כבר לא בקשה ולא המלצה – זו הנחייה מחייבת, הנחייה שתיאכף ע"י גורמי האכיפה". עוד הוסיף כי, "ניתן לצאת מהבית לצורך הצטיידות במזון ותרופות".

עוד מהצהרת נתניהו: "אם מישהו חושב שאני מגזים – הסתכלו על התמונות שמגיעות מספרד, מאיטליה, תראו מה קורה שם. תסתכלו על הצוותים שכבר לא מטפלים בחיים – הם מעמיסים את המתים. אסור שזה יקרה כאן, ולכן הלילה התקנות יכנסו לתוקפן מיד לאחר שיאושרו בממשלה – הן מגובות משפטית".

ראש הממשלה הוסיף כי, "בשלב הראשון התקנות יהיו בתוקף למשך שבוע. אנו נותנים אמון באזרחים. יש החרגות מהתקנות, ואנו מצפים שלא תשתמשו בהן לרעה. אפשר לצאת לקנות מזון ולצורך טיפול רפואי. אבל אל תתקהלו, שמרו על כללי ההיגיינה ועל מרחק של שני מטרים – ורצוי הרבה יותר. זה לא משחק. זה יכול לחרוץ גורלות".

"אני מבקש שהאנשים יאכפו אותם קודם כל בעצמם. כולם נשארים בבית למעט העובדים שעבודתם הותרה על ידי משרד האוצר. מדובר בצעד שלא היה כמותו מאז הקמת המדינה אבל גם מגפת הקורונה לא הייתה כמוה מאז הקמת המדינה. מותר יהיה לצאת לעבודה או לרכישת מזון, תרופות ודברים חיוניים. מותר יהיה לצאת לזמן קצר מהבית ולהיות בקרבת מקום המגורים".

נתניהו ציין כי, "סגרנו את גבולות המדינה, הנהגנו חובת בידוד נרחבת, הטלנו הגבלת התקהלות, דיללנו את מקומות העבודה והפעלנו אמצעים דיגיטליים לאיתור ולבידוד חולי קורונה. הצעדים האטו את קצב התפשטות המגפה בישראל בהשוואה למדינות רבות בעולם – אבל היא מוסיפה להתפשט".
 

כבש

משתמש צעיר
השאלה היא אם הם יכולים לעשות משהו אם אני חוזר במוצ"ש מההורים?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה