קופירייטינג קופירייטרים- הגיע זזזמן גאולתכם! אשכול להצעת רעיונות / סלוגנים / קריאייטיב מבריק לתחרות מודעות ההסברה!

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
בדיוק.
מוזמנת להשתתף איתנו בקמפיין ה'געוואלד'...
מישהו?
רעיונות?
אתגר?
אני מאד רוצה.
רק לא הבנתי איפה בדיוק ומה הכללים.
היו כאן כמה אשכולות אז התפזרתי.
ומה הרעיון שהמעצבים הגרפיים יכינו כרזה?
אין להם "צורעס" משל עצמם?
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
רק לא הבנתי איפה בדיוק ומה הכללים.
ממש כאן! מחכים מאד לכיוון היצירתי שלך.
אין כללים כי הקריאייטיב צריך להיות יוצא מן הכלל :)
בגדול- מחפשים רעיון לסלוגן קליט ובעיקר חזזזק שיבהיר את חשיבות הקופי לכל מודעה ויעזור לנו לעשות סוויצ' בדעת הקהל ולהסביר שקופי הוא לא מותרות.

היו כאן כמה אשכולות אז התפזרתי.
האשכול הנוכחי הוא הפעיל כרגע, עד שהכדור יעבור שוב למגרש של פמ"ג.


ומה הרעיון שהמעצבים הגרפיים יכינו כרזה?
ברגע שמעצבים גראפיים יתגייסו לעצב מודעת הסברה כזאת, המסר ייכנס להם לעצמות... והם הרי אנשי המפתח שפוגשים את הלקוחות שאומרים: "תנסח לי כבר משו על הדרך..." ולכן הם לדעתי האנשים הכי מתאימים לעניין, חוץ מזה שהם מעצבים ואני למשל לא... :)


אין להם "צורעס" משל עצמם?
בדיוק בשביל שלא יהיו להם "צורעס" ויפסיקו להיתקע עם ניסוחים וקופי שלא בדיוק הולך, האשכול הזה צמח.
ואיך זה יקרה? בעז"ה:
המעצבים יעצבו- המסר יובן- בעלי העסקים ידרשו קופי מסודר- המעצבים ינשמו לרווחה ויתעסקו יותר עם מלאכת העיצוב האהובה עליהם- הקופירייטרים יבריקו רעיונות וקופי שיפגעו בול- והלקוחות יגיעו בע"ה כמו מבול!!!
 

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מה דעתכם,
איך נהפוך את התחרות להוגנת?
נבחר סלוגן אחד שאותו יעצבו כל המעוניינים להשתתף,
או נציע מספר אופציות לבחירה?
ואם נבחר אחד- מהו לדעתכם הסלוגן המוצלח ביותר שיזכה ל'טיפולם' המסור והאומנותי של חברי פמ"ג?

נא דרגו את הסלוגן המנצח שלכם.

רגע--- שכחנו לציין שהדד ליין לכתיבת רעיונות וסלוגנים הוא עד מחר בחצות.
בינתיים הבאזזז שנשמע כאן דומה יותר לנחירות, וכבר מופיע בספרים שלפני ה'גאולה' יהיו העם נרפים... :(
מה יוכל לעורר את האמביציה להשתתפות? ליווי קופי מתנת הכוורת? אתם לא באמת צריכים את זה :)
כמובן, קרדיט לקופירייטר המוכשר יופיע בעז"ה על המודעה הנבחרת.
מחכים לכם...
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
ממש כאן! מחכים מאד לכיוון היצירתי שלך.
אין כללים כי הקריאייטיב צריך להיות יוצא מן הכלל :)
בגדול- מחפשים רעיון לסלוגן קליט ובעיקר חזזזק שיבהיר את חשיבות הקופי לכל מודעה ויעזור לנו לעשות סוויצ' בדעת הקהל ולהסביר שקופי הוא לא מותרות.


האשכול הנוכחי הוא הפעיל כרגע, עד שהכדור יעבור שוב למגרש של פמ"ג.



ברגע שמעצבים גראפיים יתגייסו לעצב מודעת הסברה כזאת, המסר ייכנס להם לעצמות... והם הרי אנשי המפתח שפוגשים את הלקוחות שאומרים: "תנסח לי כבר משו על הדרך..." ולכן הם לדעתי האנשים הכי מתאימים לעניין, חוץ מזה שהם מעצבים ואני למשל לא... :)



בדיוק בשביל שלא יהיו להם "צורעס" ויפסיקו להיתקע עם ניסוחים וקופי שלא בדיוק הולך, האשכול הזה צמח.
ואיך זה יקרה? בעז"ה:
המעצבים יעצבו- המסר יובן- בעלי העסקים ידרשו קופי מסודר- המעצבים ינשמו לרווחה ויתעסקו יותר עם מלאכת העיצוב האהובה עליהם- הקופירייטרים יבריקו רעיונות וקופי שיפגעו בול- והלקוחות יגיעו בע"ה כמו מבול!!!
לו יהי
אגב, לדעתי
הבעיה היא לא ברצון של המעצבים אלא בתקציב לקוח.
הלקוח לא רוצה לשלם עוד אם הוא יכול לקבל באותו מחיר הכל
ולמה שהגרפיקאי יממן מכיסו?


נתקלתי בהרבה מקרים כאלו.
חוץ מזה שהרבה גרפיקאיות גם טובות בקופי מה שלא בטוח הפוך.

ואם תרצי להפוך למסקרן אז תהפכי את זה לדו קרב עם המעצבים
מה יותר חשוב העיצוב או הקופי.
יאללה אש.
 

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הבעיה היא לא ברצון של המעצבים אלא בתקציב לקוח.
לשם אנחנו מכוונים. אל הלקוח.
והבעיה היא לא בתקציב לקוח. ממש לא. לדעתי לפחות.
אם הלקוח יבין כמה שווה עבורו הקופי ממש לא תהיה לו בעיה עם המחיר.
נכון שיש דברים שהתקבעו, ולוקח זמן לתהליך של שינוי,
אבל אין ספק, שמה שאנחנו מאד רוצים- נמצא דרך להשיג.
המחיר ממש לא יהיה שאלה או חסם עבורנו ברגע שתהיה לנו דחיפות להשיג משהו שאנחנו מבינים את הערך שלו עבורנו.

אם הוא יכול לקבל באותו מחיר הכל
שוב, מה זה הכל?
מי קבע שאי אפשר יותר?
אולי עם קופי נכון המכירות יהיו הרבה יותר קלות ומהירות?

ולמה שהגרפיקאי יממן מכיסו?
באמת למה?
אם הגרפיקאי ישכיל ויבין שמודעה טובה יושבת על קופי נכון, ויהיה מספיק בטוח בעצמו ובכישורים שלו שכוללים או לא כוללים יכולת כתיבת קופי, הוא ממש לא יוציא מכיסו.
יהיו לו 2 אופציות:
לשלוח את הלקוח לקופירייטר ולבקש טקסטים מוכנים לעיצוב.
או: לעבוד בשיתוף פעולה עם קופירייטר באופן חכם שיסייע לשלוש הצדדים לצאת נשכרים.

הרבה גרפיקאיות גם טובות בקופי מה שלא בטוח הפוך.
נכון!
ולכן השטח הזה אפור כל כך!
ואין חולק גם שלא כל איש קופי מבין בעיצוב.
השילוב ביניהם הוא המוצלח ביותר כמובן,
אבל אי אפשר להשלים עם מציאות שבה בגלל העובדה שהמעצב אינו קופירייטר המודעה (והלקוח) מייחלים לנס תחיית המתים...
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
חוץ מזה שהרבה גרפיקאיות גם טובות בקופי מה שלא בטוח הפוך.
גרפיקאית שבאמת השקיעה בקופי ולא רק טובה בזה יש לה תמחור שונה לחלוטין למודעה עם קופי.
עיצוב מודעה עם קופי עולה יותר מעיצוב מודעה בלבד.
אא"כ, שוב, היא סתם טובה בזה או שיש לה ראש טוב, והיא יחסית מתחילה ורוצה להרשים ולהיות לארג'ית
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
אז הנה
הבאנר הזה ^^של @דוד ריזל
 

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
הולכת על זזה!
הברקת! (לא רק בהשפעת המזג שבחוץ :)
תעשו טובה ולא.
זה מזכיר לי את הדיונים בתיכון: מה עדיף? זריזות או מתינות, כמות או איכות? צורחים שבוע, מחפשים הוכחות ובסוף המסקנה-צריך את שניהם.
דיונים מעצבנים.
 

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
דיונים מעצבנים.
טוב, עברנו את התיכון...
והאמת שאת פשוט צודקת,
(רק שאצלי זה היה בגרסת מה עדיף, סימן שאלה או סימן קריאה?
אה! סימן תמיהה?!...)

אבל לא לזזה התכוון המשורר.
כי כאן- יש תשובה אחת!
 

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

Beeing

באזזז תדמיתי לעסקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ההשתתפות אסורה על עובדי המערכת :)
וגם אני די נגועה. בדרך ללמוד גם עיצוב גראפי בעז"ה...
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
השקעת ?! פרסמתם מודעות ?! ניסית לוותר על שירותי הקופירייטר ?
פשוט לא יצליח.

קופירייטר יוצר מציאות באמצעות שימוש חכם במילים

קופירייטר זה הנשק הסודי שלכם בקרב על הלקוח הבא שלכם. (צריך קריקטורה של קרב על לקוח, שהולך בעצימת עיניים לעסק שלך)

את/ה קורא/ת את המודעה.
stop
!!

מה עשית ? קראת מילים !!
מילים, זה מה שמביא לקוחות
מילים נכונות = ממגנטות לקוחות
כתיבה פשוטה = הם ימשיכו להיכן שהלכו אתמול

הבעייה בכל הסלוגנים שהעלו בפורום גם אלה שאני כתבתי
זה שהם ישירים
כלומר, כדאי סלוגן עם מסר עקיף
אסור לומר "תבחרו בי"
צריך לומר "הערבים נוהרים לקלפיות" בטון מאיים מסוכן ומזהיר....
אבל אין לי שום רעיון למסר עקיף
בקיצור, לדעתי עדיין לא הגיע הסלוגן הקובע.
(נ. ב. לא למדתי קופירייטינג, אני רק אוהב את התחום)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה