אפשר צילום מסך איפה ממוקם באתר השירות לקוחות\צאט?כן
בהתחלה הם מסרבים, אני מבקש אם אפשר בכל זאת לבדוק שוב... ואז מעבירים ל"מחלקה הבכירה..." שמשיבים בשלילה. ואז אני מסיים את ההתכתבות ומתחיל התכתבות עם נציג חדש שבתחילה מסרב ואז גם הוא מעביר למחלקה בכירה שמאשר.
כמובן שבין לבין אני מכניס משפטים שמתארים כמה אני מאוכזב עמוקות שהם לא נותנים קופון וכמה אני לקוח ותיק ושמן בלה בלה...
זה פחות או יותר התהליך שתמיד עובד לי גם להזמנות שעשיתי בשבוע האחרון