דרוש מידע צ'יטה משלוחים

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
מה דעתכם בחברת המשלוחים של ציטה?
איך השירות וכ'ו???
אשמח לדעת אם רק אני מתמודדת עם כל חבילה וחבילה שנופלת לחיכם או שכולם כמוני?!?!?
 

Yes it's me

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מבחינת זמנים בסדר, לא מתעכב בארץ
אבל הבעיה המאד רצינית שלהם שהנקודות חלוקה - משהו לא מסונכרן שם
יותר מפעם אחת הגיע לי משלוח לכפרים ערביים, וכל פעם לשבור תראש איך לחלץ אותו משם
יד לאחים לא נותנים את השרות הזה...
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
בכלל גם אם יש לי נקודה קרובה, אבל יש שם עומס כמו ערב חג הם שולחים למקומות רחוקים??
מה זאת החוצפה הזאת
 

מאה100

משתמש מקצוען
שירות לא משהו בכלל!
עונים על פניות המון זמן אחרי.
נקודות צפופות בקצה אחד של העיר וכל השאר שיסתדרו.
אין מעקב נורמלי
 

יאיר_דהאן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
במשלוח על הדלת השרות שלהם ממש מעולה,
אבל כמו שאמרו הבעיות שלהם מתחילות בנקודות חלוקה (אצלי דוגמא היה רשום שהגיע לנקודה, נסעתי לחנות ואחרי ברור עם החברה הסתבר שהוח בנקודה אחרת בקצה העיר)
 

אסתריקה הלר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עד הדלת- מושלם!!
נקודות חלוקה לפעמים לא מגיע למקום הנכון. ואז מעצבן לבקש שיעבירו, אבל הם מעבירים
 

א.ב.ג.ד

משתמש פעיל
עד הדלת- בסדר.
לנקודת חלוקה- לא יכול להיות יותר גרוע מהם...
ההתנהלות שלהם היא ההיפך מהשם שלהם "צ'יטה".
המשלוחים מגיעים כמעט תמיד לנקודת חלוקה רחוקה מהנקודה שביקשתי, וא"א לתפוס אותם בטלפון.
עד לא מזמן יכלתי להתכתב איתם באתר אך לאחרונה הם שולחים קוד אימות ב SMS ואין לי דרך לקבל אותו לנייד הכשר שלי.
כל משלוח שאני מזמינה דרכם זה סרט שלא נגמר!
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
עד לא מזמן יכלתי להתכתב איתם באתר אך לאחרונה הם שולחים קוד אימות ב SMS ואין לי דרך לקבל אותו לנייד הכשר שלי.
תנסו בשעות הפעילות הרגילות של עסקים (לא בערב או בלילה) ואז זה מגיע אליך כהודעה קולית
 

הכי הכי

משתמש סופר מקצוען
שרות על הפנים.
שילמתי עבור משלוח עד הבית.
בפועל הנהג לא בא לו להגיע
הניח בנקודת חלוקה
והם שמים את זה בחוץ
זאת אומרת שכל אחד שעובר יכול לקחת (פעם אחת כמעט לקחו לי מיקסר שהזמנתי בכלל למשלוח עד הבית ואפילו לא עדכנו שזה בנקודת חלוקה
הנס היה ששכנה ראתה חילוני זקן שבא לקחת וזה הדליק לה נורה אדומה .
והיא הלכה לבדוק מה השם שרשום מייד התקשרה אליי
ובאתי להציל מפני הגנבה
 

איזה מאמי

משתמש פעיל
הגיעה לי חבילה דרכם מעלי אקספרס ובעלי הודיעו שהיא במ. המסירה.
מצ'יטה לא יצרו איתנו שום קשר, שום הודעה,
וגם לנו לא היה איך לתקשר איתם כי לא היה לנו קוד:(
היינו זקוקים נואשות לחבילה והלכנו למוקד הקרובלביתנו,
שם נודע לנו שזה (פריט יקר- 200 ש"ח) נמצא, אך א"א להוציא בלי הקוד,
בקיצור- א בראך...
המוכר בחנות אמר לנו שזו בעיה שקורית המון לבעלי טלפון כשר שאינם יכולים לקבל הודעות למכשיר.
(סוף הסיפור? בעלי חבר טוב של המוכר, הם הסתדרו בסוף...:)
אבל יש ביקורת על ההתנהלות שלהם.
ויש לי גם ביקורת שנקודות האיסוף בקצה העיר, ומוגבל לאיסוף ב2 ימים!
 

איזה מאמי

משתמש פעיל
הגיעה לי חבילה דרכם מעלי אקספרס ומעלי הודיעו שהיא במ. המסירה.
מצ'יטה לא יצרו אתנו שום קשר, שום הודעה,
וגם לנו לא היה איך לתקשר איתם כי לא היה לנו קוד:(
היינו זקוקים נואשות לחבילה והלכנו למוקד הקרוב לביתנו,
שם נודע לנו שזה (פריט יקר- 200 ש"ח) נמצא, אך א"א להוציא בלי הקוד,
בקיצור- א בראך...
המוכר בחנות אמר לנו שזו בעיה שקורית המון לבעלי טלפון כשר שאינם יכולים לקבל הודעות למכשיר.
(סוף הסיפור? בעלי חבר טוב של המוכר, הם הסתדרו בסוף...:)
אבל יש ביקורת על ההתנהלות שלהם.
ויש לי גם ביקורת שנקודות האיסוף בקצה העיר, ומוגבל לאיסוף ב2 ימים!
 

הכי הכי

משתמש סופר מקצוען
בנוסף מתקשרים לעדכן שהחבילה הגיע לנהג וכד’ (הודעה מוקלטת) בשעות הזויות
כמו 1 בלילה, 5 בבוקר וכד’
 

ג'ודי ;)

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אוטומציה עסקית
זה לא רק ציטה לאחרונה הזמנתי הרבה חבילות מעלי הגיע עם חברת HFD ועוד כמה חברות. וכל פעם למקום אחר לגמרי ויותר הזוי מהקודם. בעוד ליד הבית יש נקודות חלוקה קרובות.
שזה היה לא דחוף לא טרחתי לקחת ופשוט חיכיתי להחזר הכספי אבל שזה היה יותר דחוף זה היה הסיוט למזלי יש לי אח נשום:) שבעניין לנסוע לקצוות תבל.
אני ניסיתי לאיים ועד שטרחתי לקחת הם נזכרו לכתוב שכבר לקחתי ומה הביעה. מה באמת אפשר לעשות שיגיע לנקודות נורמליות?
 

ארי62

משתמש פעיל
כבר תקופה שהאתרשלהן לא שולח לי קוד כדי לראות את הנקודת מסירה, להבנתי גם לא שולחים הודעות קוליות,וכנראה אני מפספס חבילות,עוד מישהו נתקל בזה?
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
גם בשעות הפעילות א"א לתפוס אותם טלפונית
זה נכון לגמרי.
מה שכתבתי היה לגבי קבלת קוד אימות טלפוני כדי לפנות ולעקוב באתר. השירות של קוד טלפוני עובד רק בשעות נורמליות. תנסו ב1 בצהריים בעז"ה יעבוד לכם.

לגבי רמת השירות של צ'יטה: פניתי אליהם פעמיים דרך האתר לגבי שירות קטסטרופה בנקודת חלוקה- עד עצם היום הזה טרם הגיב לי אי מי על הפניה.
 

הצ'ייסר

משתמש רשום
עריכה תורנית
הזמנתי לפני כמה ימים בושם יקר מאתר ג'ו מלון, ומשום מה לא היתה לי ברירה של משלוחים (זאת אומרת לא שאלו אותי שם איזה משלוח אני רוצה, ולא עדכנו אותי איך אני אמור לקבל את המוצר).
לפני כמה דקות קיבלתי הודעה קולית מצ'יטה עם מספר סידורי.
ואני לא מבין מה פשר ההודעה הזו, ואיך אני אמור להתקדם משם?
אין שום דרך ליצור קשר עם החנות ללא ואצפ (שאין לי...), ואני לא מצליח לברר באתר של צ'יטה (לא ביצעתי עוד הזמנות לאחרונה, כך שכנראה זה משם) את מצב ההזמנה.
מישהו יכול בבקשה לעזור לי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה