יש גם בעיה שהיא יותר נראה לי תודעה עסקית,בלת"ק חלקי.
יש בעיה אצל הציבור שלנו שבעל העסק יודע שהוא יכול לזלזל בך כי גם אם יהיה בעיות הוא יודע שלא תתבע אותו לבית משפט וגם לבית דין יש סיכוי קטן מאוד שתלך..
אני מכיר סיפור על חברה של אשתי שקנתה פאה אצל אחת מאנ"ש והפאה באמת הייתה לא טובה היא הגיעה לתיקונים הלוך חזור עד שלבסוף היא אמרה להם אתם רואים שזה לא טוב ואין דרך לתקן תביאו פאה חדשה (זה היה בעיה שלהם) התגובה להם הייתה אם את רוצה פאה חדשה תתבעו אותנו לבי"ד בלי זה אנחנו לא מדברים!!!
כל בעל עסק במגזר הכללי יודע ששווה לו לפצות לקוח שקיבל מוצר או שירות פגום כי הוא יחזור אליו וימליץ לחברים,
אבל אני שכרתי רכב, הלכתי ליהודי משלנו שיש לו חברת השכרה (מעדיף לא לחשוב אם יש לו ביטוח)..., בהתחלה קיבלתי רכב תקול, בנס בגלל שזיהתי א"ז כשהוא עוד היה לידי, נסענו להביא רכב אחר במרחק של 10 דקות נסיעה, תכל'ס קיבלתי את הרכב ובהמשך הנסיעה גילתי שקיבלתי טרקטור מלוכלך, הרכב היה פשוט מטונף, ובקושי האיץ, ובאמצע הדרך בכביש מהיר ירד ל30 בקיצור זוועה!!!
תכל'ס בסופו של יום הגעתי אליו, הבחור הסכים לתת לי הנחה של 50 שקל (יכול להיות שפחות לא זוכר), על יום שלם שהתפקשש...
תגידו יש סיבה שאני יחזור אליו?
כל בעל עסק שחפץ חיים היה יודע שהוא צריך לפצות לקוח בפיצוי מכובד ורציני כדי שיחזור אליו וימליץ עליו, ההשקעה הקטנה הזו לטווח הארוך היית שווה לו הרבה יותר מהמריחה של ה50- שקל...
אולי מישהו צריך להקים ארגון שיסייע לבעלי עסקים קיימים וילמד אותם כמה נקודות עסקיות שמעולם לא שמעו...
נערך לאחרונה ב: