חזק!!והתעופף לשמי מרומים, מותיר אחריו שובל דקיק של ריח גן עדן.
כולנו בטוחים ומקווים לכך @הדוויגאני בטוח שזה לא הפרק האחרון
חזק!!והתעופף לשמי מרומים, מותיר אחריו שובל דקיק של ריח גן עדן.
כולנו בטוחים ומקווים לכך @הדוויגאני בטוח שזה לא הפרק האחרון
התחלתי לכתוב ספר פנטזיה, ונתקלתי באינספור בעיות, אמוניות, רוחניות וחינוכיות.
עדיין רוצה למצוא את שביל הזהב בין פנטזיה ליהדות, בלי לפגוע חלילה באף ערך רוחני, ומקווה שיעלה בידי.
אם יהיו כאן רעיונות איך לשלב גיבור על בעל כוחות שלא מעלמא הדין, עם האמונה שלנו, הבוערת בכל לב יהודי, שרק הוא ברא ובורא לכל המעשים, וכוחות כאלו ניתנו רק בידי הצדיקים, אשמח לשמוע.
3 שיטות שונות כרכת בספר אחד ?הוא ישב ולמד ברמח"ל כיס עם פירוש מבעל הסולם המתוק מדבש.
פרק ב
"חייבים לעשות משהו עם גזירת הפירות היבשים" שחו אברכי הכולל בינם לבין עצמם.
"זה לא ייתכן, פשוט אנטישמיות לשמה", המהמו המתפללים תוך כדי קיפול הטליתות לאחר התפילה.
"בושה וחרפה, מזכיר לי תקופות אפלות", אמר החשמלאי שבא לתקן את התאורה בחדר המדרגות.
"צריך לקום ולעשות מעשה", אמר מוישה שישב בספסל הקבוע ולא זז ממקומו.
ובין כל המדברים, המתווכחים, המנייעסים, הלועסים, היה עוד איש אחד. הוא לא ידע משום דבר. לא שמע על הגזירה הנוראית שמכוונת היישר לבטן הרכה של ילדי ישראל. לא עודכן על המס הדרקוני שהושת על משפחות בני התורה. לא נודע לו על השר שונא החרדים שהחליט להעלות את מחירי הפירות היבשים שנשתבחה בהן ארץ אקזוטיה.
האיש הזה, כפי שודאי לא ניחשתם - היה צדיקמן. הוא המשיך במעשי הצדקה והחסד שלו כרגיל. אבל משעה שהבחין שבני עמו מתהלכים עם פנים קצת מכורכמות, לא נתן לעצמו מנוח וגמר אומר בנפשו לברר את פשר הדבר.
"מהה?!??!" נשמע קול זעקה אימתני בוקע מתוך חצר ביתו, שעה שהובאה הידיעה המרה לאוזניו. "כזאת גזירה? חייבים לעשות משהו. זה לא ייתכן. פשוט אנטשימיות שלא לשמה, ומתוך שלא לשמה בא לשמה. בושה וחרפה. מזכיר לי תקופות יבשות. צריך לקום ולעשות מעשה" אמר צדיקמן וחתם את דבריו בשלושה סימני קריאה נחושים!!!
"נו, על מה אנחנו מדברים שבועיים?" פיהקו לעומתו.
"שבועיים? שבועיים ועוד אף אחד לא קם ועשה מעשה?"
"כולם חיכו לך, צדיקמן. קום ועשה מעשה".
"כך אעשה".
"יפה".
"תיכף ומיד. אקום, ואעשה מעשה".
"מעולה".
"אני פשוט אקום ממקומי, ואעשה... מעשה".
"יאללה".
"הנה קמתי".
"יופי".
"עכשיו... לעשות מעשה!"
"שכוייח".
"אבל... מה אני יכול לעשות?"
"מה פירוש? לעשות מעשה"
"אה, נכון".
התעטף צדיקמן בטליתו כשליח ציבור, והתעופף לשמי מרומים, מותיר אחריו שובל דקיק של ריח גן עדן.
רוח הקודש כיוונה אותו בדרכו (לאחר שאמר שהוא לא הנהג) וכך הגיע היישר למשרדו של שר החקלאות המרושע.
הוא נעמד בעוז מול השר האנטישמי, צדוק כהנא, תקע בו שניים ממבטיו החריפים ביותר ואמר "בוש והיכלם, בן נעוות המרדות".
השר היטיב את הכיפונת על ראשו ואמר "שלום רבי. אין לי מושג איך נכנסת לכאן, אבל שב בבקשה. תתכבד".
"לא אשב ולא אתכבד" אמר צדיקמן תוך שהוא מתיישב על קצה הכסא.
"אז מה אתה בעצם רוצה" שאל השר, בולס מלוא פיו מעוגת התמרים העסיסית.
"שתצילנו מכל גזירות קשות ואכזריות"
"בוא נדבר על זה" אמר השר, "תעשה ברכה"
צדיקמן לקח בזהירות פרוסה קטנה מקצה עוגת התמרים. "טעים דווקא".
"בטח. זה אשתי קנתה".
"אואה. זה... משהו משהו".
"תודה. אז על מה דיברנו?"
"לא זוכר בדיוק. משהו לגבי הפירות היבשים".
"אתה בעד החוק החדש או נגד?"
"נראה לי ש... לא יודע. אני לא זוכר".
"מה זה לא זוכר. תגיע לפגישה מוכן".
"דווקא הגעתי שיא המוכן, תאמין לי. היית צריך לראות איזה ניצוצות של קדושה עפו ממני מקודם. אבל פתאום עכשיו אני מרגיש חלש כזה, איש פשוט לגמרי".
"אולי תטעם עוד קצת מהעוגה?" הציע השר בעיניים זדוניות.
"רגע אחד, איזה הכשר זה?" הצטמצמו עיניו של צדיקמן.
"רבנות נהריה".
"האכלת אותי רבנות?!" עיניו של צדיקמן בלטו מחוריהן. "אתה לא נורמלי. עכשיו אני מבין למה איבדתי לפתע את כל כוחות הקדושה שלי".
"חה חה חה. מו הא הא הא". הדהד צחוקו של האנטגוניסט ת"ק פרסה על ת"ק פרסה.
"אבוי. עכשיו לא אוכל להילחם בגזירה הנוראה". התייפח צדיקמן תרועה שברים תרועה.
"לא נורא רבי" ניחם אותו השר בפרץ של אנושיות. "כל גיבור מוצלח לפעמים גם מפסיד. זה תורם לאמינות ולבנייה נכונה של העלילה. אני בטוח שזה לא הפרק האחרון. בהמשך אתה עוד תנצח אותי, ובגדול".
"ניחמתני בני, ניחמתני".
מיוחד ממש!!!"אבוי. עכשיו לא אוכל להילחם בגזירה הנוראה". התייפח צדיקמן תרועה שברים תרועה.
שכחנו את הג'ינגל של אמצע הפרק..."אה, נכון".
התעטף צדיקמן בטליתו כשליח ציבור, והתעופף לשמי מרומים, מותיר אחריו שובל דקיק של ריח גן עדן.
רוח הקודש כיוונה אותו בדרכו (לאחר שאמר שהוא לא הנהג) וכך הגיע היישר למשרדו של שר החקלאות המרושע.
רק אני רואה את צדיקמן מצויר בעמידת גו זקוף (מקושת) ורגליים פסוקות, גלימטלית, משקפי קריאה עבים וחרב-ספר ומגן-מגבעת?וואי זה פשוט אחד הדברים הטובים.
אני בעד להקליט את הגינגל על צדיקמן לטובת כולנו.
חוויה רב חושית, מה קרה?
לא יודעת מה איתכם אבל אני רואה אותו עם גלימה מתנופפת באופן תמידי (כן, גם כשאין רוח. בשביל זה הוא צדיקמן).רק אני רואה את צדיקמן מצויר בעמידת גו זקוף (מקושת) ורגליים פסוקות, גלימטלית, משקפי קריאה עבים וחרב-ספר ומגן-מגבעת?
אני בטוח שזה לא הפרק האחרון
כולנו בטוחים ומקווים לכך @הדוויג
צדיקמן ספק את כפותיו כמנער אבק דמיוני ואמר 'היו לי קצת בעיות עם האמל"ח בסוריה, אבל זהו, בשם השם ראש הרשעים חוסל'.צדיקמן, אייכה?
עדי ראיה ראו את צדיקמן מתבודד בבית מדרשו בשפיפות קומה. חרושת שמועות טוענת שאולי צדיקמן מאבד את כוחותיו... וכנגדן - חרושת אמונות טוענת שצדיקמן רק מעבד את כוחותיו, ותיכף יפציע מחדש.צדיקמן, אייכה?
צדיקמן פגש באקראי את בן דודו, הלוא הוא תורה-מן המזוהה עם ציבור הד"ל. כיוון שכוחותיו של האחרון הם כוחות הקדושה והטומאה בשיתוף, נאבק עמו צדיקמן בכוחותיו על דעות והשקפות, עד שנגע תורה-מן בכף ירכו, ונחלשו כוחותיו של צדיקמן.חרושת שמועות טוענת שאולי צדיקמן מאבד את כוחותיו...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: