לשחר מנחם חשין שלום
אני התלבטתי הרבה האם להגיב או לא, אבל מאוד הייתי רוצה להסביר לך משהו קטן בפרסום.
ראיתי שאתה מעוניין בסלוגן טוב, ומוכן לשלם עליו 1000 ש"ח שזה מכובד מאוד, אם היית פונה לקופירייטר, ומנתח איתו את העסק לפרטי פרטים, ומגיע לניתוח מדוייק של העסק ומוציא משהו חזק וטוב.
אבל החלטת לבוא לפורום, בגלל שאתה מאמין שאנשים שמתעסקים בזה ויש להם את זה בשרוול, והופ הם יביאו לך את הסלוגן הנכסף, והמביא את הסלוגן תבוא עליו ברכה + 1000 ש"ח.
ופה אני בא להגיד לך, "זה לא עובד" פרסום הוא לא משהו נחמד שכותבים למטה בסלוגן או איזה לוגו מעניין שאנשים יבואו יראו ויתלהבו, ובגלל זה אולי הם יבואו אליך.
זה עולם שלם, של ניתוח והבנה בצרכי השוק, המתחרים, הלקוחות, הרצון של בעל העסק עצמו, והכל ביחד נכנס לתוך סלוגן ולוגו ומסע פרסום.
יכול להיות שתפול על פרסומאי שרק ידחוף לך לוגו, ויברח עם הכסף.
אבל בגלל שאנחנו חיים בקהילת פרוג די אפשר לברר ולראות מי הבן אדם האם הוא למד את המקצוע ברצינות או שהוא טוען שזה בא לו מלידה...
ולכן קח את ה1000 ש"ח האלו ותשלם אותם לבן אדם אחד ותעבוד איתו ברצינות מהתחלה ועד הסוף ובעזרת השם תצליח.
חבל שתלך אחרי הרגש ונטיית הלב ובסוף תגלה שהמחשבות פתאום התחלפו ובכלל צריך סלוגן חדש,
תפעיל את השכל ותבין שעדיף לעבוד קשה ואז להביא תוצאות.
בהערכה רבה ישראל דהן