כללי פרסומת לעצמי

אפרתה

משתמש מקצוען
ציבי, פריד בעצם אומר שאת מציעה שרות אקסלוסיבי ומשווקת אותו באמצעות מודעה עממית. היות והמחירים שלך הם לא ממש עממיים את צריכה לשכנע במודעה שיש לך יוקרה מסוימת שמצדיקה את המחיר. אם המודעה תשדר עממיות יגיעו אליך לקוחות שרוצים "שלושים במאה".
אגב, הלוגו שלך הרבה יותר עדין מכל המודעה, כך שאם רק לכבוד פורים בא הסגנון הזה אז אולי זה נסלח ומובן?
 

אמריקאית

משתמש חדש
מודעה מתוקה והתמונה מגרה מאוד
אם הייתי בארץ- בטוח הייתי באה אליך!
אהבתי שהוא יושב ליד הדובי יותר מהתמונה שהוא עומד
 

ov

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
השלישית, (עם פס הנקודות למטה)
ותמונה שהוא יושב ליד הדובי
עוד טיפה לסדר את הטיפוגרפיה
 

carambola

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י tzivi;1202288:
עיצבתי לי פרסומת
אני אשמח לחוו"ד
1. מה יותר נכון, יפה, מושך, הסגנון הצהוב או האדום עם העיגולים?
2. האם הטיפוגרפיה וסידור הטקסט נכונים וטובים לעין??

זה חייב להיות פרסומת מושכת מאד בעיתון
תודה לכל העוזרים


נ.ב
נהייתי מבולבלת מאד כי שאלתי איזה 10 אנשים ו-50 % אמרו כך ו-50 % אמרו אחרת

אולי תלכי לכיוון הנקי?
צפה בקובץ המצורף 186472
 

קבצים מצורפים

  • פרסומת.png
    KB 102.9 · צפיות: 29

SSL

משתמש רשום
ציבי,

בתור לקוחה שעוקבת אחרי התמונות שאת מעלה, אני מקבלת רושם מקצועי ומושקע שהייתי משלמת עליו גם מחיר יקר מהרגיל.
בתור לקוחה שעוקבת אחרי הפרסומות שלך -אני מקבלת רושם זול והמוני (עממי כבר אמרו?), רושם של רדיפה אחרי כל לקוח מזדמן וזה כ"כ חבל.
זה לא את!!
א"א לא רוצה לפגוע או להעליב, הפוך!! דואגים לך , חושבים לטובתך, וחבל שאת מתעקשת שלא לשמוע.
ממליצה לך בחום להשקיע בגרפיקה - במישהו חיצוני, את רק תרויחי מהענין.
 

tzivi

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
זה לא קושר ללפגוע אוללשמוע
אני פשוט חושבת שאתם לא מבינים למה אני מתכוונת
אני לא רוצה שום מודעה יוקרתית ואצילית ממש לא
מודעה מושכת ופורימי ממש כך
יש צלמות שממתגות את עצמם כאצילי ויוקרתי
אצלי אני תמיד על אותו רעיון של ילדותיות כזאת
זה מה שאני רוצה לשקף

תודה לכולם
 

stm3948

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הצהוב הראשון הכי ברור עם התמונה השניה!!!
 

Smeshi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
ציבי, אני איתך.
המודעה בהחלט צריכה שיפור ויותר סדר בעין אבל היא מתוקה ומושכת.
 

מגה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י grafix;1202298:
לדעתי, הצהוב הראשון הכי חזק ומושך.

גם אני חושבת כך
כי באדום עם הנקודות, מרוב בלאגן לא קראתי את הטקסט
בצהוב הראשון, מושך מאוד להסתכל על המודעה
 

tzivi

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
עשיתי את הסגנון שלרוב אני עושה וקצת יותר פורימי
אישית אהבתי הרבה יותר את הקודמים
כן דווקא כי הם מצועצעים יותר ופחות נקיים
הפעם רציתי משהו פחות נקי

אבל לא'דעת
מה אומרים??
 

משהק

משתמש צעיר
עימוד ספרים
1 מושלם לדעתי אבל קשה למצוא מספר הטלפון
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
את יכולה לעשות מצועצע לכבוד פורים אבל זה לא צריך לסתור את עניין הנקיון.

את יכולה להשאר עם הנקודות האדומות, אבל תורידי לגמרי את הצהוב. צהוב משדר מאוד מאוד זול!!
טקסטים או באדום או בשחור, (הרוב שחור)
טקסטים קטנים יותר ומרוכזים במקום אחד, ולא מפוזרים על כל האיזור הריק של המודעה.
בהצלחה!
 

אסתר10

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מצטרפת למה שכתב/ה פיקצר פרפקט...
הראשון טוב יותר מהשני מבחינה טיפוגרפית אבל שהטקסט הלועזי לא יפריע לעברי...
ו..כן תנסי לשלב את הנקודות האדומות במקום הריבוע הצהוב...

בהצלחה..
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
את בכוונה עושה מודעה לרוחב?
יתכן שמודעת אורך תהיה יותר מחמיאה לתמונה היפה שלך.
מתחתיה תני את הפרטים ותעשי כאילו המיקימאוס מספר על מבצע פורים
עם בלון שיחה יוצא מהפה שלו.
ואני חושבת שהרבה צהוב גורם למודעה להיות זולה,
אולי תתמקדי יותר בשחור ואדום ונגיעות קלות ממש של צהוב פחות זורח.
בהצלחה!
 

RE

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
המודעה הרביעית יכול להיות לך מעולה ומושלמת קצת תעבדי על זה...
תנסי ליצור עיגולים קטנים יותר (בצורה שכמות העגולים תיהיה כפולה)
תוציאי בכלל את הצהוב מהמודעה את האנגלית תעשי באדום
וגם את הסטריפ ובנוסף...
אל תשתמשי ביותר משתי צבעים זה מאבד את היוקרה שלך
בהצלחה
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני לא מבינה דבר אחד!
תסבירו לי למען ד'!!
למה אני בתור גרפיקאית לא חולמת לצלם מוצרים בעצמי.
אני מעצבת קמפיין או מודעה וזקוקה לתמונות טובות, בחיים לא אצלם בעצמי!! (למרות שיש לי ידע ויכולות בצילום)
אבל זה לא התחום שלי, ולא אוריד מהרמה שלי כשאני פונה לצלמת מקצועית, אלא להפך! זה רק משביח את העבודה.
גם כשנכנסים לפורום צילום (ואני נמצאת שם הרבה....)
כל תמונה "זוכה" לכל כך הרבה ביקורת מוצדקת ובונה... כל פיפס חייב להיות מושלם, תאורה, צבעים קומפוזיציה, עריכה ועוד...
משהו אחד לא ברור לי, למה צלמות בטוחות שהם גם גרפיקאיות ??
נכון ששתיהם עובדות על פוטושופ, אבל ההבדל כ"כ גדול....
יש צלמות שפשוט הורסות לעצמם בידיים (לא מתכוונת למקרה הספציפי הזה...)
אתם יודעות להשקיע בכל דבר הון כסף!! עדשות, תאורה, רקעים, אביזרים ועוד...
רק למיתוג "נורמלי" אין כסף להשקיע ? למה בזה הכל כזה חובבני ?
---
המודעות שעיצבת חביבות אבל לא יותר, ממש לא משקפות את היכולות שלך בצילום, אם לא הייתי מכירה אותך הייתי בטוחה שאת צלמת מתחילה/חובבנית...
אני מקווה שתקחי את הדברים לתשומת לב לטובתך! (זה לא המיתוג שלי...)
כי את צלמת מוכשרת בטירוף! וזה המקצוע שלך וחבל לא לתת לזה ביטוי במודעות שלך.
כמו שאני יצלם כמה מוצרים ויעלה לפורום צילום, איזה קטילות אני יקבל... אפילו שיש לי ידע בצילום, וגישה למקצוע...
הרבה הצלחה בכל מקרה!
 

ביקי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ציבי
כמו שאמרה פיקצ'ר, גם לדעתי דחוף להוריד את הצהוב.
צהוב הוא צבע זול, ובדרך כלל מפרסמים בו סופרים ובזארים.
לדעתי תלכי רק על שחור-אדום, זה יהיה הרבה יותר טוב,
אולי את לא רוצה ללכת על הכיוון היוקרתי אבל את בטח לא רוצה ללכת על זול ועממי כל כך.
לגבי התמונה - היא עומדת מידי בצד, הכורסא מתחברת למסגרת.
לדעתי אולי תעשי מסגרת בקו דק שחור, והתמונה טיפה תצא מהמסגרת, הכורסא בצד ימין, ואולי גם הקרניים. את הטקסט את יכולה לעשות על מלבן אדום, או לצבוע את כל החלק השמאלי באדום ועליו הטקסט
בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  28  פעמים

לוח מודעות

למעלה