פרסום לסלון כלה במחירים זולים- כיצד?

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
שוב, מי,
נעמה צודקת בתובנה שלה. היא נכונה לגמרי ואפילו גאונית.
ההסתייגויות שלי הן נקודתיות:

1. האם זו הבטחה שיווקית שתעמוד במבחן המציאות מצד המוצר, בעיקר לאור הציפייה שהיא יוצרת?
כי אם לא - תהיה המון עבודה בלקבל המון כלות, אבל אפס מכירות.

2. אם ההבטחה הזו אכן תמומש - למה להישאר במחירים זולים ולא לפנות לקהל יעד בעל יכולת בדרישת תשלום גבוהה פי 2?
במקרה הספיציפי הזה, שום תשובה מלבד ״הגשמת שאיפה אידיאולוגית״ לא תספק אותי בשביל למתג את המקום לנצח כזול, בלי להשאיר פתח לשינוי בעתיד.
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י ckuh;894155:
אם ההבטחה הזו אכן תמומש - למה להישאר במחירים זולים ולא לפנות לקהל יעד בעל יכולת בדרישת תשלום גבוהה פי 2?
במקרה הספיציפי הזה, שום תשובה מלבד ״הגשמת שאיפה אידיאולוגית״ לא תספק אותי בשביל למתג את המקום לנצח כזול, בלי להשאיר פתח לשינוי בעתיד.

דווקא לדעתי יכול להיות בהחלט מצב שירצו להשאיר את מיתוג המקום כזול יותר עם תמורה גבוהה - ונטו מבחינה עיסקית.
דבר ראשון, יש מספיק מקומות שמשכירים שמלות כלה במחירים יקרים - ואילו הנישה של מחירים זולים ותמורה טובה היא די ייחודית.
דבר שני, כמו בכל עסק, יש עסקים שיעדיפו להשכיר 5 שמלות יקרות בחודש ויש כאלו שיעדיפו להשכיר 15 שמלות במחירים יותר זולים. לאלו ולאלו יש מקום בשוק ובסופו של דבר שניהן ירוויחו אותו הדבר - ויכול להיות שזו עם המחירים הזולים תרוויח יותר

כשפונים לכלות במגזר שלנו שרובן לא באות ממשפחות עשירות במיוחד - 2 הנקודות האלו לבד יכולות להחזיק עסק יפה, ריווחי בלי שום רצון לשנות אותו למשהו שכבר יש עשרות אחרים כמוהו ושחלק ניכר מקהל היעד לא יוכל להרשות לעצמו לרכוש בו.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
נכתב ע"י eden7115;894165:
דווקא לדעתי יכול להיות בהחלט מצב שירצו להשאיר את מיתוג המקום כזול יותר עם תמורה גבוהה - ונטו מבחינה עיסקית.
דבר ראשון, יש מספיק מקומות שמשכירים שמלות כלה במחירים יקרים - ואילו הנישה של מחירים זולים ותמורה טובה היא די ייחודית.
דבר שני, כמו בכל עסק, יש עסקים שיעדיפו להשכיר 5 שמלות יקרות בחודש ויש כאלו שיעדיפו להשכיר 15 שמלות במחירים יותר זולים. לאלו ולאלו יש מקום בשוק ובסופו של דבר שניהן ירוויחו אותו הדבר - ויכול להיות שזו עם המחירים הזולים תרוויח יותר

כשפונים לכלות במגזר שלנו שרובן לא באות ממשפחות עשירות במיוחד - 2 הנקודות האלו לבד יכולות להחזיק עסק יפה, ריווחי בלי שום רצון לשנות אותו למשהו שכבר יש עשרות אחרים כמוהו ושחלק ניכר מקהל היעד לא יוכל להרשות לעצמו לרכוש בו.

אם היה מדובר בנותני שירות שאין להם הרבה הוצאות זה היה נכון. גם אם היה מדובר במוצר זול זה אולי היה נכון.
אבל כשאנחנו מדברים על שמלת כלה, כמות עצומה של בד, תפירה יקרה, לפעמים עלויות יבוא, עלויות שהמעצבים גובים - ההוצאות יכולות להיות לא כל כך נמוכות.

את בוודאי עושה את החשבון שעדיף למכור 15 שמלות במחיר של 2000 שקל, מאשר 5 שמלות במחיר 5000. נכון ש-30 אלף זה יותר מ-25 אלף.
אבל קחי בחשבון שאם העלויות עומדות על 1500 שקל לשמלה - ההפרש הוא בין 7500 שקל ל- 17500 שקל...
עוד דבר, 15 כלות זה אומר הרבה שעות של תיקונים (כפול 3-5 מדידות), כביסות, שירות לקוחות של 30 לקוחות (50% מכירות זה יפה במצב כזה), כל זה לא שווה כסף?

עכשיו נדגיש שזה רק מתוך הנחה שאין תחרות גבוהה. אז כנראה שמשהו השתנה בשוק מאז חלפו 8 שנים והיית במקום הזה. כיום יש הרבה גמ״חים, הרבה סלונים שמצהירים על מחירי עלות ומחירים מסובסדים, כך שייחודיות משמעותית זה גם לא.

ושוב - לא אמרתי לא לפרסם מחירים נמוכים. להיפך. אבל תדאגי לתקשר יתרון תועלתי נוסף כבר מעכשיו. זה הכל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה