שוב, מי,
נעמה צודקת בתובנה שלה. היא נכונה לגמרי ואפילו גאונית.
ההסתייגויות שלי הן נקודתיות:
1. האם זו הבטחה שיווקית שתעמוד במבחן המציאות מצד המוצר, בעיקר לאור הציפייה שהיא יוצרת?
כי אם לא - תהיה המון עבודה בלקבל המון כלות, אבל אפס מכירות.
2. אם ההבטחה הזו אכן תמומש - למה להישאר במחירים זולים ולא לפנות לקהל יעד בעל יכולת בדרישת תשלום גבוהה פי 2?
במקרה הספיציפי הזה, שום תשובה מלבד ״הגשמת שאיפה אידיאולוגית״ לא תספק אותי בשביל למתג את המקום לנצח כזול, בלי להשאיר פתח לשינוי בעתיד.
נעמה צודקת בתובנה שלה. היא נכונה לגמרי ואפילו גאונית.
ההסתייגויות שלי הן נקודתיות:
1. האם זו הבטחה שיווקית שתעמוד במבחן המציאות מצד המוצר, בעיקר לאור הציפייה שהיא יוצרת?
כי אם לא - תהיה המון עבודה בלקבל המון כלות, אבל אפס מכירות.
2. אם ההבטחה הזו אכן תמומש - למה להישאר במחירים זולים ולא לפנות לקהל יעד בעל יכולת בדרישת תשלום גבוהה פי 2?
במקרה הספיציפי הזה, שום תשובה מלבד ״הגשמת שאיפה אידיאולוגית״ לא תספק אותי בשביל למתג את המקום לנצח כזול, בלי להשאיר פתח לשינוי בעתיד.