כללי פרסום לסטודיו שלי

חיוכון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יפה מאד.
משהו קטן. הקו החוצץ בין שני הטלפונים - מיותר. אולי מקף ואולי כלום... בכל מקרה הוא לא ממורכז.
תצליחי
 

sonya

משתמש רשום
כל הכבוד על חשיבה מקורית!
התרשמתי מאוד מהטיפוגרפיקה ואני מהביקורתיים :)
 

יעל מור

פרסום שמגביה עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
עימוד ספרים
פרסום מקסים והטיפוגרפיה מוסיפה מאד
עלי והצליחי ושנה פוריה
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ישנה טעות נפוצה ביננו אנשי המקצוע.לפעמים אנחנו מוצאים עבודת אמנות ממש אבל האיש הפשוט אינו מבין בזה.
ואנחנו הרי חותרים לאיש הפשוט לבעל העסק שלא ממש "מבין". וההפשטה הצורתית שלו ממש נמוכה.
ולכן אנחנו צריכים להכין מודעות פרסום פשוטות ומופשטות. ואם הקורא הפשוט לא הצליח להבין בשתי השניות הראשונות את הקונספט או לפחות עצרת אותו, פיספסת אותו.

והעבודה היפה שעשית אינו עונה על הקריטוריון הזה. ותשע"א לא יהיה מובן וקריא לאיש הפשוט.

וכן כל הטקסט שכתבת שם הוא כתבה לעיתון לא למודעת פרסום. יכלת לכתוב את כל מה שכתוב שם בהרבה פחות מילים ובצורה יותר ברורה קריאה ומופשטת.

בהצלחה!
 

שיין

משתמש מקצוען
תשע"א ועיטוריה

נהניתי לראות כי תשע"א מהווה גם הזדמנות מצוינת להתחלה חדשה...
אפי' עבור חובבי הקו הנקי והסטרילי המובהקים
אחרי שזכה להתעטר מסביבו בכל כך הרבה עיטורים חסידיים
הרבה הצלחה!
 

מטאור

משתמש צעיר
נכתב ע"י שיין;426301:
נהניתי לראות כי תשע"א מהווה גם הזדמנות מצוינת להתחלה חדשה...
אפי' עבור חובבי הקו הנקי והסטרילי המובהקים
אחרי שזכה להתעטר מסביבו בכל כך הרבה עיטורים חסידיים
הרבה הצלחה!

לא להסחף... זה כל כך חסידי? קצת אלגנטיות בתחילתה של שנה לא תזיק לאף אחד...
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
הדרך להתמודד עם אורך הקטע - היא לשבור אותו למס' קטעי משנה.
את רשימת השאלות - עדיף לערוך כתבליטים, ולא בקטע רציף אחד
העין שלנו (ובפרט בעידן האינטרנט והקצרמר) נבהלת מעומס מילים. אם מפרקים אותם למקטעים קטנים - אנחנו מעיזים לקרוא.
 

ח-מ

משתמש צעיר
פשוט מקסים,
כיף לראות עבודות כאלו!
הרבה הצלחה
 

ami18

משתמש צעיר
D I G I T A L
נכתב ע"י park;426248:
ישנה טעות נפוצה ביננו אנשי המקצוע.לפעמים אנחנו מוצאים עבודת אמנות ממש אבל האיש הפשוט אינו מבין בזה.
ואנחנו הרי חותרים לאיש הפשוט לבעל העסק שלא ממש "מבין". וההפשטה הצורתית שלו ממש נמוכה.
ולכן אנחנו צריכים להכין מודעות פרסום פשוטות ומופשטות. ואם הקורא הפשוט לא הצליח להבין בשתי השניות הראשונות את הקונספט או לפחות עצרת אותו, פיספסת אותו.

והעבודה היפה שעשית אינו עונה על הקריטוריון הזה. ותשע"א לא יהיה מובן וקריא לאיש הפשוט.

וכן כל הטקסט שכתבת שם הוא כתבה לעיתון לא למודעת פרסום. יכלת לכתוב את כל מה שכתוב שם בהרבה פחות מילים ובצורה יותר ברורה קריאה ומופשטת.

בהצלחה!

מסכים
 

userit

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מהמם כרגיל....

אני לא יודעת למי זה מיועד אבל אולי צריך לכתוב גם תאריך עברי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  63  פעמים

לוח מודעות

למעלה